Just some dreamy pictures...

woensdag 7 maart 2012










De plaatjes komen van www.liebes-botschaft.com een blog met een boodschap, lijkt me duidelijk welke? IK geloof in de LIEFDE...ongeacht!

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Astrid zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Astrid zei

Keep on Loving and Dreaming !!
Zag dat tekst weg was dus hier nog een reactie.
Groetjes Kiki

It's me zei

Ik ook !!!.....xxx...liefs Ria..

Carla zei

Superrrr !!

liefs Carla

Kom Achterom zei

ooh love it!!
Fijne dag
Yolanda

Petra zei

Ik ook!

Liefs Petra

The Pinkhouseladies zei

Oeeehhh wat een mooie plaatjes! Ik ga zo eens een kijkje nemen op de link.

Jij vroeg aan ons of we nog een interieur te delen hebben, nu is Fija aan het verhuizen, maar die heeft later in het jaar wel wat te delen, maar ik wil best mijn interieur delen...het is niet groot,maar het is mijn kleine roze pinkhouse!:D Dus als je intresse hebt, hoor ik het graag!

Groetjes!

Facts and Fairytales zei

Ik vind het 3e plaatje wel heel erg mooi, even pinnen denk ik :-)

liefs
Brigitta