Sprookjes en dromen.....

vrijdag 23 maart 2012


Hierbij weer het online magazine van Stella Maye, waarvoor ik ook wat schreef, blader het rustig door en geniet even van mijn toepasselijke muziek! De muziek van Droomvlucht in de Efteling!!!!
En daarná pas de zon in;)...fijne dag!
LIEFS
Lynda

Leave a Comment

Kom Achterom zei

ooh Lynda voor ik verder blader en lees1 Waah wat leuk zeg! Mooi gedaan!
Ik geloof dat ik het komende uur nog niet aan de zon toe kom! hihih
fijne dag
Yolanda

Margot zei

Wauw zeg...wat een mooi blad...
en ja, sprookjes bestaan. je moet alleen een handje helpen om ze te verwezelijken...
Daarom steunen wij ook villa Pardoes, daar moest ik natuurlijk aan denken bij deze muziek...
Knuf, Margot

Kat Ibáñez zei

A new collaboration with this lovely magazine?? Going there inmediately to read it all!!! Congratulations my dear friend for all the great work!!!

Have an amazing weekend!!!!

Liefs en kus kus!!

( loveee the new header!!!!)

Magui zei

Hola amiga!, pasé a saludarte y dejarte muchos besos... con la llegada de Octavio estoy muy atareada pero también muy feliz... cariños... Magui