Einde feestweek....

dinsdag 6 maart 2012

Declutter is het credo voor vandaag, dus stof en vuil, kranten en tijdschriften, was(schoon én vuil)...alles moet eraan geloven!
Dus mijn vrije dag wordt NUTTIG besteedt, jawel...en tijdens al die aktie bedacht ik me ineens dat vanaf NU de winnaar van mijn Blogverjaardagfeestjegiveaway(zou die tellen bij scrabble?) onder haar brievenbusje zal gaan liggen want er kómt me toch een enig kadootje aan!
www.leukelintjes.nl is de gulle gever, dus ben je de winnaar, mag je haar mailen HIER en dan komt alles dik in orde!


Fantaseer je er zelf even een roffeltje bij? Komt ie...
de winnaar van deze feestelijke Give Away is......
de eigenaresse van de blog onder de klik :D
Kan je wel vertellen dat ze het zal moeten delen....*kuch*

Dankjullieallemaalwel voor alle felicitaties en leuke berichtjes.....nu...en toen..en steeds weer!

BLOG ON!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Hier ook in de declutter/opruim/schoonmaak-modus... wat kun je in korte tijd toch een puinzooi hebben, pffff!!
Enne... van harte gefeliciteerd Wit & Bont, lucky you!!

X Chantal

Chrissie en Heidi zei

Oelalaaaa....TE leuk!!! Word nu vreselijk nieuwsgierig! En nu maar hopen dat onze vriendschap bestand is tegen het delen van een kadootje :-)
Kan natuurlijk ook zorgen dat Chrissie dit stiekem niet te zien krijgt, maar dat wordt toch enigszins ingewikkeld ;-)

Thanx en tot blogs!!!!
Groetseltjes, Heidi

House of Seasons zei

Hallo Lynda,
Ik heb van alles gemist in blogland, ik stond even in de pauze stand, maar ben nu weer even aan het bijlezen,dus alsnog van harte! Ik vind je verhalen altijd leuk en altijd zo heerlijk enthousiast!Wat een energie!Je weet altijd weer iets bijzonders te verzinnen en ons te verrassen!
Bedankt en ik blijf je hier en daar graag tegen komen@
Liefs
Lia

Vær våken zei

Congratulations to the winner and thanks for stopping by today! Hope you're having a lovely week!

Kristin xxxxxx

Bonjade zei

Ben ik eens in mijn leven of line en viert zij een feestje

Chips....ben te laat....chips op, taart op.....geen champagne en zelfs de slingers zijn al weer ingerold....zie nog her en der een spettertje confetti....dus nog even met de duster.........

Zo zonde ;(

Maarre...nog wel van harte.
Op nog vele vele jaren.

FF

Margot zei

tssttt..belachelijk, maar ik heb mijn lintjes al lang en breed..haha..binnen hoor...
Maar mevrouw wit en bont...Van harte gefeliciteerd hoor...het is zeker de moeite..
Knuf, Margot en gaat ook weer eens strijken..