Fun stuff!

woensdag 21 maart 2012

Some fun stuff today!:)
Ik heb nieuwe vriendjes......waaronder deze schattige egel! Wat een dotje he!! Lekker een "vriendje"dat altijd een ruggesteuntje zal geven ;))

met het zonnetje op mn snoet buiten aan de tafel in de weer met kleurtjes...nah...hoeveel FUN wil je??? En duim even mee dat ik deze opdracht "binnensleep"!

met Pasen voor de deur.....deze snoezige "Paashaas"uitgenodigd bij ons aan tafel...AAN tafel ;)))
(kussenslopen zijn van H&M....had je ze al herkend?)

CUTE! En dit verwijst eigenlijk ook wel een beetje naar die evt opdracht!
De hele voorpui/etalage in zomerse sferen...van een grote snoepwinkel a la Jamin....by me!!! *grijnst*
(hoezo klusje op het lijf geschreven ;))

En fun is ook het liedje....als je uit "mijn tijd"bent...zul je 'm wel herkennen....mijn meiden trekken ernstig met hun wenkbrauwen en vragen of "het "wat zachter kan ;).
Fun Fun - Color my Love...o wat hebben we gedanst!!!;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Marjan zei

Dat is jou echt op het lijf geschreven met al die pastel tintjes. Ik duim dat je de opdracht binnensleept!!
Ik heb net het eerste ijsje van dit jaar op, lekker in het zonnetje! Heerlijk.
Groet,
Juul

Agnes zei

Ik ga zeker voor je duimen Lynda want dit klinkt als een zeer leuke opdracht. Als ik ergens een aanbeveling voor je kan achter laten roep je maar hoor:):) Zo, nu even kopje thee want ben moe van het dansen! Ja, ja....ben dus ook van jou tijd ben ik bang:)
Lieve groet,
Agnes

Abacaxi & Hortelã zei

Nah ja, ik zat nét naar DIE kussens te kijken op de H&M site... Nog niet besloten welke het gaan worden ;)

Enne... ik duim!!

Unknown zei

ik duim hoor! en je kussens super!!
Ga nu BBQ zaliggggggg eerste keer van het jaar!
Samen met de kids :-)
groetjesssss ka

It's me zei

Wat een leukkies....liefs van mij...xxx...

André en Inka. zei

Wat een leuke kussenhoezen,zag ze van de week in het blaadje van H&M staan,super leuk zal,voor je duimen,hoor hoop dat je de opdracht binnen zal halen,..fijne avond,...XXX

Tanja zei

Natuurlijk duim ik voor je, het is je gegund hoor enne die snoepjes die vind ik er leuk maar ook erg aantrekkelijk lekker uitzien!

Succes meis, ik duim mee
Liefs
Tanja

Mirjam zei

Hoi Lynda,
De kussens zijn super!!!
Ik duim voor je dat je de opdracht binnensleept hoor. Enne, als die meiden van je met hun wenkbrauwen trekken, vragen of ze last hebben van de zon... haha...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Een opdracht die jou wel ligt, met al die kleurtjes.

duimdraaiende groetjes....

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ger zei

Tuurlijk duim ik ook voor je,Lynda!!!
Maak er wat kleurrijks van.....jij weet hoe dat moet:-)

Enne.....ik ben niet uit jou tijd......maar heb wel een dochter uit die tijd,
en zal heus ook wel eens geroepen hebben ''kan het wat zachter'';-)

Succes!!!
Liefs,Ger

Carla zei

Ik zal voor je dui8men dat je die opdracht binnen sleept...echt wat voor jou!!
Die kussentjes zijn té leuk!!

liefs Carla.