All we need is...

donderdag 10 mei 2012

HA! Jullie verwachten natuurlijk dat ik zeg PARIJS!...maar nee, Parijs komt dan wel dichterbij maar even "gewoon" in het hier en nu, SOLEIL!
All we need is SOLEIL!



in de voortuin(zuid) gaat het lekker, al het regenwater zorgt ervoor dat het groen groener groenst is, dat het lekker groeit, maar toch, die soleil, die zorgt ervoor dat het gaat bloeien...

regels der Ijsheiligen negerend heb ik al zomerse cosmea's gezellig tussen de winterviolen gezet want kleur, dat wil ik he!
Soleil..oehoeee



bijkomend voordeel als je 's winters niet netjes alles naar binnen ruimt;).....het gaat roesten, geeft niks


de rode pepers gezellig in de mix met Vlinder en bijenmix die meisje 2 bij de Floriade kreeg....snakken ook naar soleil

en natuurlijk, onze oerhollandsche zomerkoninkjes, ze bloeien stoer...maar voor die rode rakkers hebben we toch echt SOLEIL nodig!

De temperatuur is er hier in het zuiden wel naar, maar het is broeierig, plakkerig en eigenlijk niet lekker, de zon gaat aan en uit, tijdens het fotograferen was het droog, maar dat is geen garantie voor de rest van de dag.
Ik vrees dat onze Puubster een nat pak haalt als ze straks naar huis moet fietsen(40 minuten), dus ook zíj needs...precies...SOLEIL!

*doetzonnedansjes*

Liefs uit Limburg,
Lynda

Leave a Comment

Kom Achterom zei

OOh wel heerlijke zomerse bloeiende foto's bij jou! OOk hier van dat plak nat weer! beeeh maar je foto's zijn heerlijk!
fijne dag
Yolanda

Yvonne - Frl. Klein zei

Ah, wunderschöne Bilder!
Sind das auf dem letzten Bild Erdbeeren?
Viele liebe Grüße
Yvonne

Home and Lifestyle zei

Ben het helemaal met je eens...we hebben nu wel genoeg nattigheid en kou gezien! Hoop dat jullie in Parijs heel veel buitenterrasjes kunnen pakken!

Mooie tuinfoto's! Lieve groet, Ingrid

André en Inka. zei

heerlijke foto`s Lynda en wat groeit alles lekker,hé,.....hier regen en veel wind,maar goed dat is bekend als je dichtbij de zee en het ijsselmeer woont altijd wel wind,......en leuk dat er al bloementjes in de aardbeiplantjes zitten hier nog niks van te bekennen,......xxx

Anna Marie zei

Ja Zon!! Heel veel zon graag. En dan rode aardbeien en bruine benen en een volgeladen accu en vooral zon. We willen mooi weer! Hier klapt het met bakken uit de lucht. We dansen met je mee Lynda!
Liefs Anna Marie.

Judith zei

Hier 22 graden maar geen zonnetje te zien...... mooie plaatjes van je tuin! en inderdaad alles heerlijk groen, kom maar op met die zon!

Groetjes Judith

hokje zei

Ik dans even met je mee, want ook iets noordelijker kunnen we wel wat zon gebruiken...

Groeten, Miranda

Ger zei

De vlinders en bijen zullen je dankbaar zijn voor het planten van Cosmea....en als de aardbeitjes rood gaan kleuren zijn de merels misschien ook wel niet weg te slaan.

Ja dat weer.....ik kan het niet meer volgen...hoeft ook niet...ik vind het wel lekker zo, alles fris en groen in de tuin met hier en daar wat bloemetjes of knoppen,en toen ik vanmorgen door de laan met rood bloeiende paardenkastanje fietsten werd ik helemaal blij van die heerlijke geur, maar toen even later zo'n malloot van de groenvoorziening vlak voor mijn voorwiel zonder uit te kijken de stoep af reed met zijn maaimachine en in het plantsoen het fris bloeiende gras met al die lieve bloemkopjes onthoofden....was mijn blijdschap van zo net weer snel verdwenen.
Laat toch al dat fraais in bermen,plantsoenen en wegbermen bloeien.....denk ik dan...want daar hebben de bijtjes waar het toch al zó slecht mee gaat ook weer baat bij,
Moet mijn hart eens uit gaan storten daarover bij de gemeente misschien...;-)

Fijne dag en lieve groetjes,
Ger

Saskia zei

haha wat ken je ons toch goed ... all we need is Parijs, ik dacht het ook ;o) maar je hebt gelijk, zon zou ook al mooi zijn want vandaag is het toch maar bizar weer ... en dan komend weekend geven ze nog grondvorst ... ik pieker me nu al suf hoe ik alles ga moeten afdekken (zoals de aardbeien) dat het niet kapot vriest!

Abacaxi & Hortelã zei

Het ziet er bij jou een stuk opgeruimder uit dan bij mij... en manlief is het terras aanhet reinigen met de hogedrukspuit... 3x raden wat ik vanmiddag mag doen? Juist ja, ramen wassen (in de regen??)!
Mooie plaatjes Lyn! Genieten van de kleurtjes!!
X Chantal

Unknown zei

Eens, eens, maar ja wat doen we eraan?! Maar rustig afwachten?!

Carla zei

je tuintje ziet er geweldig uit hoor!!
Geen zon in het zuiden??
Nou hier ook niet hoor..wel warm, maar zon ho maar!!

lieve groetjes Carla

lia zei

Hier in de Betuwe is het ook broeierig, dus er zal vanavond nog wel wat gaan vallen. Of we nog niet genoeg gehad hebben.
Maar goed we nemen maar zoals het komt. En voor de tuin is het goed, dat dan weer wel..)

Liefs..)

Mirjam zei

Je veux beaucoup, tres beaucoup de soleil....
Maar wie niet natuurlijk...
Goh, mijn frans wordt er spontaan beter van...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

ja de ZON!!! die wil ik ook zo graag!!! lekker buiten leven en genieten, heerlijk!! met dit weer vaart de tuin er wel bij, vorig jaar hing hier alles er dor en slap bij, dat dan weer wel.. zo heeft ieder nadeel zijn voordeel.. maar toch.. die ZON.. mmm!!!!

lieve groetjes, Tjits

It's me zei

Het regent het regent.....wat een takkeweer zeg !!...zal het ooit voorjaar worden.....??? wieweet in Parijs...gaan we allemaal mee ....enne allemaal he!!...xxx...

Bonjade zei

Nu zo te zien doet alles het prima daar in je tuintje hoor....zon of geen zon......
Ach ik geniet toch ook van deze dagen......het is echt heerlijk zwoel buiten.....en van regen is hier weinig te bespeuren.....ja af en toe een tropisch buitje.....
Bijzonder weer......en ha toch geniet ik er van.......

Maarre....voor jou doe ik even een dansje mee dan.....wil ook geen spelbreker zijn :)
Zulke suptropische klanken hier (ha hoe schrijf je dit nu eigenlijk.....)

FF

Madelief zei

Hoi Lynda,

Wat ziet je tuin er groen en vrolijk uit met de bakken vol plantjes. Het is volgens mij voor het eerst dat ik foto's van je tuin heb gezien :-) Erg mooi!

Fijne avond.

Madelief x

Alie zei

En wij, wij snakken toch ook naar soleil?? Daar bloeien wij toch ook van op?? Laat maar komen die zon, ben er klaar voor. Groetjes Alie

Petra zei

Gek mens! dank je voor de mooie foto's. Kindje op moeders schoot, vind ik nog steeds een leuk plantje.

Maar ook hier is het druilerig hoor! en dan schiet het onkruid uit de grond.

Liefs Petra

Robyn zei

Lovely Photos Lynda! We need Sun too! TOO MANY rainy days! YUK!

Bij Guusje Thuis zei

Ben wel even toe aan minstens een weekje met héél veel zonnestraaltjes, vanaf morgen ofzo :-)

Anoniem zei

Het is toch heerlijk he? Al dat groen, ik geniet zowaar als ik met de honden aan de wandel ben.

Ziet er leuk uit bij je groetjes

alma zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil dit ook!!!!!
De zon schijnt hier maar er drijven steeds dikke wolken voor.

Ach....eens zal het toch wel goedkomen!

Lieve groet en fijne Moederdag!

Alma

Judith zei

Tja, en inmiddels schijnt het zonnetje wel weer wat meer, maar nu is het toch wel weer chill buiten... Het lenteweer wil gewoon niet van de grond komen dit jaar! Pas je wel op met je zomerbloeiers, want hij geeft dit weekend kans op nachtvorst aan!

Fijn weekend en geniet van moederdag X