New..

dinsdag 1 mei 2012

Weer een collage? ja weer een collage:)
Een groene, dat dan weer wel.
Mei, een nieuwe maand, en als je naar buiten kijkt na al die regen en gisteren die zon, dat ziet de natuur er ook echt nieuw uit!

Nieuwe maand, met nieuwe uitdagingen en nieuwe kansen en nieuwe..*blablabla*.;).

Weer een collage omdat ik het soort van druk had, veel dingen die aandacht vragen, maar vooral dingen die nu eindelijk maar eens OF tot een einde moeten komen OF goed aangepakt moeten worden."
C'est la Vie!

Mei, deze maand wordt Meisje 1 alweer 14....en zie ik zoals ik zelf ook heel vaak roep..."het komt uiteindelijk allemaal wel goed";) Puber zijn valt niet mee, mama van puber zijn ook niet ;), maar met wat "duwen en trekken " gaat ook dat bijna(IK HERHAAL: BIJNA) als vanzelf;)!

Mei....drie letters...net als ZON....mag 't alsjeblieft?

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

alma zei

Ik vind het knap Lynda..iedere dag weer een nieuwe blog! Ik houd het niet vol hoor. Laat jullie gewoon 3 maanden niets horen.
Alvast proficiat met meisje 1.... Wat gaat het allemaal snel!

Ik wens je een hele zonnige meimaand toe! Want zon die wil ik ook!!! Shoppen in Japan met een paraplu is niet je van het!!

Lieve groet,
Alma

It's me zei

Wat een rust hier....mooie collage....wist je dat ...ikke ook een blog heb???...tjonge....je bent al zooolanggg nie geweest......kuch....hihihi...xxx..

Madelief zei

Leuk al dat groen lynda. Lekker vrolijk!

Fijne week!

Madelief x

Corine(THUIS) zei

14.. het puberen is nog niet voorbij ben ik bang.. Maar gelukkig zijn er ook zonnige momenten :))
Groeten, Corine

Daydream Living zei

Hi Lynda,
ik heb ook een 14 jarig meisje hier (oktober wordt ze 15) en nog een kleine van 4,5, dus de puber kant maak ik hier ook mee...pfff...allebei de leeftijden hebben leuke kanten, dat wel, maar moeders is soms wel eens moe, maar afijn, hoort er allemaal bij.
Zon hebben wij een paar dagen gehad, maar vanaf morgen is het misschien over... Groetjes!
Maureen x

Giancarlo zei

buona giornata....ciao

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat heerlijk, al dat groen, met natuurlijk een toefje roze erin..
Alvast van harte gefeliciteerd met je puubster... veertien alweer... Mijn meisje 1 is het dubbele van haar, maar ik weet nog goed dat zij 14 was... Er komt nog heel wat aan hoor...
Fijne week nog verder,
lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

buy tramadol online no prescription 100 mg tramadol online - tramadol hcl no prescription