Are we ready?

donderdag 17 mei 2012

Ooooo yes we are!!!!!(al een week of 6 zoooo ready dat we al bijna van opwinding om zijn gekiept voordat we ook maar een pas buiten de deur deden;))


paraplu, vestjes in alle kleuren in de koffer, onze "looks"voor het Toppersconcert, en m'n literatuur *grijnst*

Nog een laatste wasje, een laatste keer controleren of alle vouchers en reserveringen compleet zijn.....óók die van de in allerijl NOGMAALS geboekte kamer in het Amsterdamse, omdat het boekingsbureau mij gisteren een mailtje stuurde dat onze boeking GEANNULEERD was *ademtin*......de adrenaline die toen vrijkwam is genoeg om een heel dorp een week van licht te voorzien....kan ik je rustig vertellen ;).
Maar goed...opgelost, we kunnen weer slapen!

Heb ik alles? Ben ik niks vergeten? Heb ik alles gezegd dat ik wilde zeggen?;))
Alles wat me nog invalt...deel ik later met jullie, inclusief natuurlijk de foto's (wees gewaarschuwd).

Ik geloof dat ik er (bijna) wel klaar voor ben, morgenmiddag 14.00 meldt ik me op Station E.hoven en kan de grande tour naar Amsterdam beginnen, aansluitend morgenvroeg de TGV in en we tjoeken kalmpjes naar Parijs!
Maandagavond rond de klok van 20.00 weer de TGV in, op weg naar huis, alwaar ik rond 02.00 mn bed zal raken.
En dinsdag? Ga ik gewoon weer werken....duhhhhh

AU REVOIR MES AMIS!
à bientôt

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Agnes zei

Worden waanzinnge dagen Lynda. Heel veel plezier en geniet!
Au revoir!
Lieve groet,
Agnes

Carla zei

Dat word een geweldig weekend!!
Alleen dat werken op dinsdag...pfff..dat zal je wel ff tegen vallen ben ik bang na zo'n weekend.
Maar jij bent stoer, dus dat kan je!!

Fijn weekend meis...geniet ervan!!

liefs Carla.

Huys 50 zei

Jeetje Lynda waar haal je het vandaan zeg..??
Hoezo ADHD.....

GENIET van alles !!!!!

groetjes
Dicky Marie

Elisabeth zei

Ik wens je Superrrrrrrrr veel plezier.Geniet maar lekker van dit lange weekend.
Liefs Elisabeth

Ger zei

.......HÉ,HÉ.....tis eindelijk zover...;-)de reis kan beginnen....
aan de voorbereidingen zal het niet liggen, nou de ''vlekken onderhandelingen '' nog.
Maar daar gaan jullie zeker weten uitkomen.....en zo niet....ga je toch ''gewoon'' nog een keer....Parijs loopt niet weg.

Goede Reis en prettige dagen gewenst!!!

Liefs,Ger

Marjan zei

Heel veel plezier Lynda, zowel bij de toppers als in Parijs. Ben benieuwd naar alle verhalen daarna!
Groet,
Juul

Rumour has it zei

Bon voyage en veel plezier!! Die look linksboven is mooi trouwens, leuke kleurtjes, leuke ketting.
Beste groetjes, Marjolijn

Corine(THUIS) zei

Meid wat een energie..
Maar wat een heerlijk weekend ga jij beleven :)
Au revoir!!

Bij Guusje Thuis zei

Geniet ervan daar in het Parijse!
À bientôt, salutations Colinda

Jolanda zei

Bon voyage et amusez-vous! Dear salutation

It's me zei

Ben zo blij dat je gaat he !!!...kuch......GENIET !!!!...liefs van ons....xxx...

lia zei

Ik twijfel er niet aan dat jullie een top weekend hebben.
Heel veel plezier met alles...

liefs..)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Geniet ervan meid... Eerst even toppen met de toppers en dan o lala a Paris...
Heb je je camera ook bij je?
Liefs van mij,
Mirjam

Anoniem zei

Nou,

Ik wil je, heel veel plezier toewensen.


Groetjes

Elly's kleine idylle zei

BON VOYAGE MADAME LINDA !!!!
IK wens jullie een heerlijke weekend en hééééééél veel plezier !!!!
Groetjes....ELLY>

Saskia zei

geniet van je tripje!!!!!!

natuurlijk groen en doen zei

Heel veel plezier

groetjes Bep

House of Seasons zei

NATUURLIJK heb ik dit thema ingekocht, het is geweldig!!!
Kom je dan een keertje langs????
Liefs
Lia
en dat jij gek bent op Parijs, had ik al wel een tijdje door hoor.....

Kom Achterom zei

ooh heel veel plezier!!!! dat kan niet missen!!!!
Yolanda

verftechnieken zei

Misschien ben ik te laat, lees dit nu pas. Maaaaar: heel veel plezier. Gezien alle voorpret kan het alleen nog maar tegenvallen Whoehahaha. Nee grapje; wordt ongetwijfeld TOP. Een stel wilde meiden naar de Toppers kan alleen maar leuk zijn. En Parijs. Nou ja. Dat spreekt voor zich. Have fun!

Henriette zei

Veel plezier en geniet ze , je reisgenoot zal vast wel zorgen dat je geen pap meer kan zeggen na afloop.Groetjes

Nicole Claudia zei

Hééééél véééél plezier bij de Toppers en in Parijs... Veralen, want jemig... nog van alles regelen vlak voordat je weggaat is inderdaad een adrenaline-piek.

Geniet er van!!!! Tot dinsdag!!!

Groetjes, Collie

Nicole Claudia zei

Veralen... betekend = Vergeet niet adem te halen....

Mijn laptop tikt Ver + alen... Laptop is supertraag aan het worden (door alle foto's en werkbeschrijvingen) en kan daardoor niet volluit tikken af en toe... dat ben ik dus gewend dus ik tik gewoon door, maar soms komt het getikte niet door... zoals nu... HAHAHA

Groetjes, Collie