Symboliek...

zondag 13 mei 2012





Mocht je denken dat we twee leeghoofden zijn die als stuiterballen van hot naar her racen in het Parijsche, moet ik je teleurstellen!
Ik weet, onze macaronvergelijkingsmissie van gisteren doet anders vermoeden maar een flinke portie symboliek heeft deze Parijsreis óók!

Niet alleen zullen wij op de brug van de Liefde een slotje bevestigen aan de reling en het sleuteltje in de Seine gooien(op het slotje zullen de namen van onze kinderen staan), ook zullen wij de beroemde Cimetière du Père-Lachaise bezoeken. De symboliek van dat bezoek?
We gaan een bloem leggen bij de graven van bovenstaande Powervrouwen. Waarom??? Gewoon daarom. Ik heb een link van de namen gemaakt zodat je kunt gaan lezen wie ze waren! Dat verdient een bloemetje volgens ons!

au revoir!

Lynda

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat geweldig van jullie. Hier hou ik nou van, niet alleen maar kijken, maar ook nog een missie hebben. Of missie, in ieder geval een doel en een mooi doel ook nog eens... Toppers!
Ik wens jullie alvast een geweldige tijd hoor....
Liefs,
Mirjam

Anoniem zei

Nou ik oordeel je niet als een stelletje leeghoofden die rennend als een kip zonder kop alles in een dag willen zien in Parijs.
Neee, ik weet gerust beter. Dus verontschuldigen hiervoor is onzin en je moet doen waar je zelf zin in hebt..

Het graf van Edith daar zijn wij ook geweest, die begraafplaats is zooo groot en zo mooi.
Wie daar ook ligt: Jim Morrison. Je verwacht een giga graf van die man. Nou dat is dus niet zo, klein steentje ergens achter een andere steen.. Triest.

hard loop groetjes

Marjan zei

Dat kerkhof is zeker de moeite waard (maar wat eigenlijk niet in Parijs). Het wordt lijkt me een mooie mix van kunst, cultuur en plezier!
Groet,
Juul

Huys 50 zei

Nouuuu die Gertude is een struise meid dat zie ik zo al ;-)
Meid, lekker doen wat jij leuk vind is het belangrijkste toch !! geniet maar lekker straks in Parijs.

Leuke moederdag gehad Lynda ??

Groetjes
Dicky Marie

Abacaxi & Hortelã zei

Gertrude Stein zat in 'Midnight in Paris' maar die film heb je vast gezien??!!
En Maria Callas, die woonde in het 16e arrondissement op 36 Avenue Georges Mandel. Ga maar eens kijken, mooiste residentiële wijk van Paris!!

XX

Carla zei

Ik had ook echt niet verwacht dat jullie alleen de winkels leeg gingen plunderen hoor!!
Paris with a mission...way to go girl!!
Kan nu al niet wachten tot je weer terug bent, met al je verhalen en foto's!!

lieve groetjes Carla.

Diana zei

Culturele missie's, hilarische missie's, culinaire missie's.... en dat alles in 3 dagen tijd ;-)

lia zei

Leeghoofden, nee absoluut niet.
Gewoon twee dolenthousiaste meiden die naar Parijs gaan...

Liefs..)

Saskia zei

ik moet zeggen dat als ik er ooit geraak dat ook dat 3 vrouwen zouden zijn waar ik bloemen bij zou gaan leggen ... ze zijn stuk voor stuk iconen!
jullie gaan echt wel het maximum uit jullie trip halen hé! Jullie gaan vakantie nodig hebben om te bekomen van jullie tripje lol!