Wanted.....

woensdag 2 mei 2012

Pinned Image

....en inmiddels zijn we al tien weken verder!
Inmiddels kan ik (best wel trots) melden dat ik morgen de allerlaatste les met Evy zal rennen. Dat ik dan in staat geacht wordt 5 km probleemloos te hollen, en ik zal je wat vertellen....ik denk dat me dat best weleens zou kunnen gaan lukken! HA!

Who would have thought!;)

Blijkt wéér...dat áls ik dan eenmaal m'n tanden ergens in zet, ik best irritant gedreven ben. Zo hol ik net zo makkelijk alleen, als manlief andere plannen heeft of zo, ik sla géén les over, stortregen of niet!

Heb ik alleen het volgende....*kuch*....volgens mij gevalletje te vroeg gepiekt;)...want nu zijn m'n lessen op, en duurt het nog een week of 5 voordat de KIKARUN is(heb je ons al gesponsord?)!
Spooky things happen, want ik stapte dus doodleuk de "loopwinkel" binnen en vroeg alsof het héél logisch was naar het vervolg! Investeerde ik in nog wat "needs" en besloten Manlief en ik dan ook maar meteen voor te gaan.
10 km is dus het volgende doel! (over out of your comfortzone gesproken).

Wil ik jullie alleen 1 ding vragen...wie heeft er misschien Start to Run met Evy deel II? Dus van 5 tot 10 km? Ja ik heb gegoogled maar overal vang ik bot.....krijg ik errormeldingen of blijken de links niet te werken. Maar dát gaat me dus NIET weerhouden he....ik wil het ik wil het ik wil het!

DUS...WANTED Evy start to run 5-10km!
Wie helpt me op weg?

YES I CAN!

Liefs,
Lynda
ps: van die renmeneer kreeg ik wel een vervolgschema, maar op papier!! En ik wil het HOREN...dus Evy zegt REN en ik ren...en Evy zegt LOOP en ik loop...appeltje eitje...muziekske om in mn hoofd mee te zingen, kind kan de was doen, dus ik ook;)!

Leave a Comment

Anoniem zei

Nou heel goed hoor. I hou daar dus ook van he, dingen afmaken waar je mee bezig ben.
Helaas heb ik geen vervolgles voor je. Heb geeneens een mp3 speler (hoe triest)

Maar ik ben trots op je hoor... Denk daar maar aan als je aan het rennen bent.

Top wijf groetjes

Huys 50 zei

Les met Evy ?? huhh...?? nooit van gehoord Lyn......
Ik run met mijn hubbie das best handig.....;-) heeft maratons gelopen dus weet van aanpakken...duhhhhhh.....
Zet um op meid,gogogoggggooooo

groetjes
Dicky Marie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat geweldig goed van je zeg! Ik doe het je niet na hoor, zeker weten. Ik ben meer van het wandelen. Heb ooit zelfs een keer de Nijmeegse Vierdaagse uitgelopen, al is dat wel al weer een jaartje of zes geleden...
Ik kan je niet helpen aan het vervolg, ik wist niet eens dat het bestond.. sorry...
En ja, gesponsord heb ik je, dus ik reken op je hoor, straks...
Ik wens je nog een heel fijne week verder,
Lieve groet,
Mirjam

Tanja zei

Kun je niet lopen zonder Evy? zoek een ander loopmaatje of ga eens kijken bij een atletiekvereniging bij je in de buurt, zo hou je ook de spirit erin.

Maar verder dikke pet af voor je, dat je een bijtertje was daar sta ik dus niet van te kijken.

Complimenten meis
Liefs
Tanja

lia zei

Ik kan je er niet aan helpen.
Misschien kun je het wel alleen, of loop je twee keer les 10... Maar misschien zeg ik nu wel iets heel doms....

Maar hoe dan ook, je bent een doorzetter....dus die kikarun komt helemaal goed.

Liefs

Agnes zei

Hoi Lynda,
Ik vind je dapper hoor! Respect. Ik doe het je (nog) niet na.
Misschien dat ik je kan helpen aan het vervolg. Volgens mij heeft mijn vriendin die. Toen ze ook begon met hardlopen is ze per ongeluk met de 2e begonnen:):) Ja...en dat ging niet lekker natuurlijk. Ze was helemaal gedemotiveerd en was ermee gestopt. Toen kwam ze er pas achter dat ze met de verkeerde begonnen was. Inmiddels is ze met de 1e versie van 5 km bezig en ze gaat nu als een speer. Als het goed is komt ze morgenavond bij me dus ga ik haar even vragen of ik die 10 km voor jou kan krijgen. Mocht je hem nu toch al eerder kunnen krijgen laat het mij dan maar even weten.
Lieve groet,
Agnes

Heidi zei

Hoi Lynda,

petje af hoor!
Ik heb je een mailtje gestuurd met een bijlage.
Laat maar wat van je horen.
groeten,
Heidi

Heidi zei

Hoi Lynda,

petje af hoor!
Ik heb je een mailtje gestuurd met een bijlage.
Laat maar wat van je horen.
groeten,
Heidi

Jolanda zei

Top, ik kan je niet helpen, ben geen loper. Maar heb je natuurlijk wel gesponsord:) Lieve groet en succes!

Alie zei

Wat een prestatie al dat geren. Ik ben na 100 meter al buiten adem, maar ik denk dat het wel verslavend kan werken zoiets. Straks stop je er niet meer mee, maar blijf je lekker rennen. Wel goed voor je, groetjes Alie

Bij Guusje Thuis zei

Ik werd juist erg kriegelig van Renate die op de momenten dat ik als een vis op het droge naar lucht hapte, door mijn oortje riep dat het zo lekker ging. Ik kijk op mijn printje wat ik moet gaan doen, muziekje op, horloge om en aan de ren ... gaat prima zo en stiekem kan ik die 5 allang, want zaterdag waren het er alles bij elkaar zelfs 6 maar mijn hoofd is nog niet zover zeg maar :-)

Heb wel een download van Evy uit 2009 (jaja toen ook al plannen maar op de plank laten liggen) voor de 5 tot 10 kilometer; 30 lesjes maar geen idee of er fouten in zitten, want nooit afgeluisterd.

Ben even aan het bedenken hoe ik die bij jou kan krijgen; 30 mailtjes of gewoon even op ceedeetje branden?

Carla zei

ow meis...wat ben ik trots op je!!
Rennen met Evy...nog nooit van gehoord, en zal er ook nooit iets van horen(behalve van jou dan) want ik haat hollen.
Ik loop 9 uur op mijn werk, en als ik dan thuis kom, ben ik blij als ik op de bank kan ploffen.
ja..noem het lui...maar daarom heb ik ook zo'n bewondering voor jou!!
Ik hoop dat iemand je helpen kan.

fijne dag meis...liefs Carla.

Unknown zei

Ik heb ze hier vandaan:
http://rennenmetevy.nl/

Maar dat zijn de 2006 versies :)