Gelukkig...

zondag 6 mei 2012

hebben we de foto's nog....

Kijk, luister, lees....ik weet ik weet, het weer komt zo het komt, elk seizoen heeft zn charmes en ik ben dol op ze allemaal, maar uhm...*kuch*...het gaat nu wel van het ene uiterste naar het andere he! Lag ik afgelopen vrijdag nog heerlijk te dutten in de zon, nu regent het al pak 'm beet sindsssss......zaterdagochtend?
Klaar mee zeg maar, soort van genoeg water gezien, ik wil de verwarming NIET meer aanzetten! Hoor....maar ja, we wachten maar gewoon af, wachten op "betere tijden";).

Een mooie dag was het wél de zondag vóór Koninginnedag..en dus nam Meisje 2 ons mee het bos in , op zoek naar de Habitat van de Bever, waarnaar ze ook al met haar klas op zoek was geweest...

bedwelmende zoete geuren langs de bosrand..

innige omhelzingen in het bos;)

achter de bosrand zie je(helaas niet duidelijk) de Floriade. Zoals je ziet heb ik de duurste achtertuin van Nederland;)

fris en nieuw groen...

jong en oud, hand in hand:)

"vliegjes" met gouden vleugels! Zie je de spriet op hun hoofd? Geen idee hoe ze heten, maar grappig zijn ze!

zwerfafval?

helaas zijn we niet ver gekomen, er was blijkbaar een hele colonie aan "steekvliegen" in "ons"bos neergestreken, het zag er letterlijk zwart van en de meiden krijstten dat het een "lieve"lust was:(...
Als je goed kijkt, al die zwarte stipjes zijn dus die vliegen...van dichtbij(want ze kwamen DICHTBIJ) leken het net helikoptertjes....

dus maar weer op de terugweg....

langs een houten "kunstwerk"in ons dorp...

via de R.weg....*kuch*...alwaar ik verliefd werd op dit schaap....WILLIKOOK! Een roze schaap....manlief fronstte....meer niet...;)

om "toevallig" uit te komen bij de plaatselijke hotspot..:)
Ijsjes voor de meisjes....

en koffie voor papa en mama...

Mooie dag.....*zucht*...morgen weer??? *DUIMT*

fijne zondag!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Carla zei

Wat mij betreft...vanaf nu!!
Ben er ook klaar mee..wil warmte en dan niet van de verwarming graag!!

lieve groetjes Carla.

Elisabeth zei

Ja laat A U B het mooie weer maar komen .De zon schijnt wel maar tis zo koud buiten .Ben echt geen zeurpiet maar ik zit jakkie bah met de verwarming aan hier .Fijne dag
Liefs Elisabeth

It's me zei

Euhhh...Lynnnn...durf het bijna niet te zeggen....deur staat hier open ....het zonnetje schijnt...plantjes hebben zelf water gehad ze waren droog.....enne met een dikke trui aan is het uit te houden hoor....fijne zondag !!...liefs van mij...en hemmes....xxx..

Marjan zei

Hmmm het regent hier niet, maar koud dat t is. Ik ben er ook een beetje klaar mee!
Fijne zondag!
groet,
Juul

What's in a day zei

Je foto's van je geweldige achtertuin:0 maken heel veel goed vandaag...hier ook zo somber...en koud...
Laat die zon maar komen, ijsjesweer...blote voetjes...de mensen gaan uit hun dak als de zon schijnt..
Geniet wel een beetje hoor....het gras is groen:)

P.s. en van koolzaad moet je niesen...
♥Eefie

Mayflower zei

Hier gelukkig een beetje zon vandaag, maar ook een verwarming die op hoog staat....want de temperatuur is om te huilen.
Wat heerlijk om nu dan al dat natuurschoon bij jullie te bewonderen Lynda, een mooi stukje Nederland.
Fijne week en een lieve groet, Mea

lia zei

Uiteindelijk een geslaagde dag. Maar ik snap je, het weer moet nu beter worden. De afgelopen Herfst leek wel Lente en de Lente is nu gewoon Herfst.
Nou ja, we blijven maar duimen op veel zon.

Liefs..)

Home and Lifestyle zei

In Londen was het koud, maar hier is het al niet veel beter :(! Maar we blijven positief denken, dit jaar zal de zon vast nog wel een keer gaan schijnen ;)!

Lieve groetjes, Ingrid

Haikey love of living zei

Hier ook een koude, kille en donkere dag ;-(

We blijven hopen niet dan!

fijne avond!

Haikey

natuurlijk groen en doen zei

We hebben op Koninginnedag nanog geen fatsoenlijke dag weer hier gehad ,ja voor half januari is het prima maar zijn we wel eens toe aan meidagen met volop zon en warmte

groetjes Bep

Corine(THUIS) zei

Hier geen regen, al die dagen niet, jammer want nu moeten we handmatig alle nieuwe planten bewateren ;)
Wel is het fris, heel fris.. de winterjassen worden zelfs nog gebruikt nu en dan!!
Lente, we zijn er klaar voor én er aan toe!
Groeten, Corine

Astrid zei

Ik kijk ook steeds maar naar de weerberichten in de hoop op heerlijke zonnige dagen, maar helaas was het dit weekend weer heel koud en heb ik het hele weekend de winterjas aangehad.
Maar wie weet krijgen we nu wel een mooie zomer…!
Groetjes Kiki

Astrid zei

Ik kijk ook steeds maar naar de weerberichten in de hoop op heerlijke zonnige dagen, maar helaas was het dit weekend weer heel koud en heb ik het hele weekend de winterjas aangehad.
Maar wie weet krijgen we nu wel een mooie zomer…!
Groetjes Kiki

Bij Guusje Thuis zei

Al zie ik die zonnestralen komende week vanachter glas, laat ze maar komen, de week erna graag in dubbele dosis want dat wordt hopelijk mijn bijtank-weekje (yeah right)