Even tussendoor!

donderdag 24 mei 2012


Nou weet ik wel dat sommige van jullie benieuwd zijn naar het vervolgverhaal PARIJS, maar ik móet dit even tussendoor melden!
Vanaf morgenmiddag 12.00 uur zal onze NIEUWE website online zijn! Ik zal morgen het "adres" met jullie delen zodat jullie allemaal gezellig kunnen komen kijken! Dus heb nog éven geduld, de laatste hoekjes worden nog geveegd, alles rechtgezet, klaar voor de gasten!
SPANNEND!!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Elisabeth zei

Joehoe ben er wel hoor ,maar ja tis zo lekker buiten .Ik kom snel helemaal bijlezen over jullie Parijs avontuur.
Liefs Elisabeth

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ja, dat is het vermelden wel even helemaal waard natuurlijk. Je zou het bijna vergeten met al die Parijse berichten... Ik kom zeker kijken hoor...
Ik wens je nog een heel fijne namiddag,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

onze nieuwe website?????

Heb ik iets gemist, nou morgen kom ik het te weten.

It's me zei

Vroeger vertelde je me nog wel eens wat of je mailde me....waar is die tijd gebleven ???....snik.....okee nu lees ik alles van je blog....wat jij wilt....ik wacht in spanning af.....sjuchtttt.....xxx...toch hou ik nog steeds van je echttttt......kuchhhh...

Alie zei

Ga zeker even een kijkje nemen! Groetjes Alie

Anoniem zei

Ok,

Heb de koffie met een gebakje klaar staan.
Ik ben heel benieuwd.

Groetjes