Got it!

donderdag 3 mei 2012

Pinned Image


Half Nederland gemobiliseerd, berichtjes uit onverwachte hoek(*zwaaitnaardameuitbuurdorp*) en zelfs mensen die al die lessen op cdtjes wilde zetten voor me(maar er passen er maar twee per cdtje dus dat werd 'm niet).
Mailtjes van diverse mensen met links naar steeds weer die "Evy".....maar telkens een errormelding en zelfs een vastlopende laptop.....SO?!?!?!
Ik heb ze!!!! Een van de laatste pogingen begon het bestand zowaar te lopen en ik heb all 30 lessen voor die 10 km.(ik luisterde de eerste drie lessen even af en zuchtte diep, HEULS diep want het is een iets andere aanpak, geen pauzes meer enzo;))
Editie 2003...2006...I don't care!! Rennen is rennen, voorwaartse beweging, ook in 2012!!!

Thanks meiden voor alle hulp en tips!
Ik draaf weer verder!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat lekker dat je de lessen nu toch voor op een cd hebt kunnen bemachtigen. ´Heuls´ veul succes ermee. Ren ze...
Lieve groet,
Mirjam

Huys 50 zei

GOGOGO meis !!!! RENNENNNNNN !!!

Groetjes
Dicky Marie

Carla zei

You Go Girl!!

liefs Carla

Agnes zei

Super! En heel veel succes. Vind het echt stoer.
Lieve groet,
Agnes

Saskia zei

ahaaa! goed dat je het gevonden hebt!!! en nu stoppen met bloggen en rennen maar! ;o)

Elisabeth zei

Ik snap het geloof ik allemaal ff niet .Lessen in rennen ?? en wie of wat is Evy? Maar goed het zal best leuk zijn zo te lezen ,dus wens ik je veel plezier/succes
Liefs Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Ik keek 'even' naar het EVY schema 10 kilometer (om het PDF-je vervolgens weer héél snel dicht te klikken).

Over een maandje of 2 moet ik zover zijn om aan dat schema van Evy richting de 10 kilometer te beginnen. Dan zit mijn opstapcursus erop en lopen we 2x 28 minuten ... da's zon beetje waar Evy mee start ... pfff

Vind zo'n 7,5 kilometer (uurtje of net een beetje meer lopen) eigenlijk al prima om 3x per week vol te houden en ben zo ver nog lang niet :-)

hokje zei

Fijn en hartverwarmend al die hulp uit blogland! Succes met de 'volgende' vijf kilometer.

Groeten, Miranda