Niet vergeten...

donderdag 3 mei 2012

morgen(of vandaag, ligt eraan wanneer je dit leest) is het 4 mei...

Niet vergeten!

.......even pas op de plaats.....ik sta daar graag even bij en voor stil....


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Doe ik met je meeeeeeeeeeee

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik sta daar altijd ook even bij stil, maar morgenavond ben ik aan het werk en op mijn werk kan ik niet de tv aanzetten om even naar de ceremonie te kijken. Dus het zal dit keer een beetje aan me voorbij gaan. Maar in gedachten ben ik er even...
Lieve groet,
Mirjam

Samira zei

Ik ook!!

Elisabeth zei

Een dag waarop ik zeker even stil ben en nadenk.En dag die niet vergeten mag worden
Liefs Elisabeth

Tanja zei

Ik doe mee Lynda, het is een dag voor mij om stil te staan bij de mensen die ik verloren ben in mijn leven.
En ook bij de herdenking van alle slachtoffers over de hele wereld.

Liefs
Tanja

It's me zei

Tuurlijk....dat vergeet toch niemand....xxx..

wonen bij de dijk... zei

the boy in the striped pyjamas gekeken en ben er stil van..............................................

Esmee Styling zei

Hier ook!

Esmeralda

lia zei

Ja hoor, ik sta daar ook altijd even bij stil..

alma zei

Bedankt voor de reminder. Ik maak het moment niet bewust mee want het is bij mij dan 3 uur in de nacht.
Geen actieve herdenking maar sta er zeker bij stil!

Lieve groet,
Alma

Verrassend Goed! zei

Ik doe met je mee. Sta er elk jaar bij stil en ben veel te blij dat ik in vrijheid leven mag.
warme groet,
Marianne

Jeanette zei

Ik en mijn beide mannen zitten om 20.00 uur voor de televisie, dat moet, we mogen dit niet vergeten!

Groet,
Jeanette

Saskia zei

ben even moeten gaan googelen wat 4 mei voor jullie betekent :o)
't is goed dat er nog regelmatig bij wordt stilgestaan, we vergeten maar al te vaak dat de vrede in dewelke we nu leven een mooi geschenk is waar velen voor gestorven zijn!

Lovely Tough Cookie zei

Mee eens!
En bedankt voor het mooie muziekje hier :)