Extrêmes.....

dinsdag 15 mei 2012

Een plek die zéker het Vlekkenplan heeft gehaald is Place des Vosges
Op dit "plein" zal onze Grande Tour beginnen(als je Gare du Nord even niet meetelt). Klik op Place des Vosges hierboven en je krijgt alles te lezen over deze prachtige plek in Parijs.



Beter kan je een tripje toch niet beginnen? Mooie geveltjes, klaterende fontein, ruisende bomen, een MUST dus....maaaaaaaaaaar....voor dit alles....voordat ik zaterdagochtend in alle vroegte die snelheidsduivel zal betreden, voordat we überhaupt alle geplakte Post-its aan de welles-nietus keuring zullen onderwerpen..wacht ons op Vrijdagavond nog een feestje! Een feestje waar we vorig jaar ook al waren, een feestje waar we vorig jaar volledig uit onze plaat zijn gegaan, een feestje waarvan je weet dat je je stem er zult verliezen...zo'n feestje.....;)....een feestje waarvan menigeen de bibbers krijgt, afkeurend de wenkbrauwen op zal trekken, verbaast zal fronsen.....zo'n feestje......


Editie 2012 is die van The Love Boat! (sorry jonge meelezers, maar ik zeg ken je klassiekers;))....geheel in stijl zullen wij met z'n drietjes de Arena betreden om ons mee te laten nemen op de Woelige Baren des Toppersfeests!!!!:D
Details als te kleine shirtjes en meegesmokkelde alcoholica zal ik jullie besparen, daar hebben jullie niets aan;)!


Zo gaat het dus zijn, vrijdagmiddag met drie vrouw in de auto van Eindhoven naar Amsterdam, inchecken(2 van ons) in het hotel bij het CS....in TOPvorm komen en feesten.....terug naar hotel, bed inrollen(jaja, douchen, en zorgen dat die zilveren nepwimpers ERAF gaan) en smorgens waarschijnlijk zwijgzaam(stem weg) maar met een ENORME grijns op onze snoet de trein in! Kán het beter?!?!?!?!?!
*zingt*......

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Diana zei

Die zilveren nepwimpers hè Lyn...die baren me na alle gruwelverhalen toch enige zorgen. Ik heb 2 scenario's voor ogen (ons kent ons) OF we gaan wimperloos de Thalys in, OF alle Parijsgangers kunnen meegenieten van onze flashy look...ik vrees Lyn, ik vrees...!!!

Unknown zei

Hahhaaaa, Geweldig naar de Toppers. Ben er ook al een paar keer geweest. Ik vind het helemaal leuk. Lekker meezingen. Ik wens jullie heel veel plezier.

Mirjam zei

Jeetje Lynda,
Als je nu maar genoeg energie overhoudt straks om het hele vlekkenplan te doorlopen... Zo´n toppers-gebeuren kan heel uitputtend zijn hoor... toch? Of ben ik nu echt een ouwe teut...
Niet voor mij de toppers, maar ik wens je ontzettend veel lol en plezier. Geniet er lekker van...
Enne niet je camera vergeten hoor, niet voor de toppers, maar voor alle vlekken...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Een ware slijtageslag.. maar hoe dan ook: Heel veel plezier!!

Astrid zei

Dat zal vast een gezellig weekend worden! Die wimpers heb ik nog nooit geprobeerd, niet TE veel lijm gebruiken denk ik…;) Heel veel lol en plezier en daarna maar weer ff bijkomen…
Groetjes Kiki

House of Seasons zei

Lieve Lynda, wat heb je toch een saai leventje!!!!!!!!!!!
Ik moest vandaag aan je denken, ik was KERSTINKOPEN aan het doen voor de winkel en kwam een hele collectie tegen die me zo aan jou deed denken............
foto's volgen.........
HEEL VEEL plezier bij de LOVE BOAT (van genoten vroeger!!!)
Liefs
Lia