Dit MOET je even zien......

vrijdag 7 mei 2010

Goede vrijdagmorgen allemaal(kan niet zeggen dames, heb namelijk een of twee heren gespot;))!!!
Terwijl de zoveelste regenbui de natuur verfrist, Menig moederhumeur aan het wankelen brengt;), vele kinderen tot een baldadige bui aanzet ........ kan ik alleen maar grijnzen ........ manlief is zojuist met de Meiden (en hun vriendinnetjes) naar het Zwembad vertrokken, de radio staat aan, de kat is na een natte ochtendtuinwandeling naar boven gevlucht (en zal met zn natte kont wel op m'n friswitte lakens ergens liggen Knorren * kuch *) niks dat een rustig ontbijtje met een tijdschriftje in de weg staat .... IK Wil toch eerst even aan jullie laten zien!
Zondag is het moederdag, en dit jaar wordt het MIJN dag.....waarom? Ik heb enkele weken geleden een uitnodiging gekregen van Caatje. Caatje is een hartverwarmende gezellige pure dame die ook aktief is op ons woonforum, ik ben al eerder bij haar geweest, en we eindigen altijd met een grote kop thee aan haar keukentafel!
Die uitnodiging DUS ..... bracht me op een idee .... redelijk op de route van en naar Caatje ligt OOK Het jagershuis,...................je voelt 'm al?
Ik heb mijn gezinnetje tijdens een maaltijd (friet;))) het volgende voorgesteld:....als we nou eens op zaterdag een dagje met z'n allen op stap gaan?
Hier zie je meteen een van de genoemde "lyndategenstrijdigheden"..... ik vindt dit alletwee gaaf!


Dit is de uitnodiging!!! Wat is die mooi


Hier hebben jullie het adres en de tijden, wie weet, komen we elkaar tegen!



....................



Een kleine(hele kleine want ze heeft echt heel veel mooie spullen)impressie



En hier wat foto's van het Jagershuis.
Wil je meer zien van het Jagershuis klik HIER ...je vindt daar ook hun link naar hun MP advertenties.

Jullie snappen de regen deert mij niet vandaag?:)
Zo, tijd voor ontbijt, ik MOEST dit even met jullie delen, zoals dat een goede blogger betaamd *grijns*.


Ik wens jullie ondanks de regen toch een gezellige vrijdag!


lovies, I can translate, but it's not that you can go there:(.....but I hope it's some eyecandy for you.
Sunday is mothersday, and instead of buying me a present my family is taking me out(I hinted a bit ;))!! First we will visit one of my favourite place's Caatje!
This heartwarming special lady has her own brocanteshop! And this weekend she has het "opendoordays"(picture 1 is the invitation).
Next, after feeding my girls an icecream;) we go to Het Jagershuis.....
Two totally different atmosphere's but I both love them!
So, it's raining outside(AGAIN)...I don't mind, my hubby went swimming with the girls, the radio is on, my cat went upstairs(he and his wet from his morninggardenwalk  behind are probably sleeping on my WHITE sheets(o well), and I 'm gonna have breakfast with a magazine!!!
This grin is not going anywhere today!

Have a nice and cozy Friday!



Love

Lynda

Leave a Comment

Rumour has it zei

Happy day bij Caatje!! En laat nog wat over voor de andere dames die ernaartoe gaan, hè, haha :D
Groetjes, Marjolijn

Loveforpiemonte zei

Nou dat is wel een heel goed idee in plaats van een kadootje!! Enne leuk dat ze zo meewerken (wat een portie friet al niet kan doen he!!!).
Ik wens je heel veel plezier en we zien wel met wat je terug bent gekomen.
Groetjes Madelon

Les Cotrions zei

Beautiful invitation Lynda! I'd like to be there! Dreamy atmospheres! Rain again here too!
Happy mother's day and a nice week end!
Hugs
Vale

Stina zei

Hey Lynda, allereerst wil ik je bedanken voor je berichtjes, geniet er enorm van zo als jij de dingen zegt, heerlijk gewoon. Wat een mooie uitnodiging heb je zeg. Wens je veel plezier hoor. Oh ja...met die award moest ik er inderdaad 10 blije dingen benoemen, tja weet je ik zit nog niet zo lang in de blogwereld vandaar, maar ben blij dat jij mij er aan helpt herinneren...Wens je een goed weekend, liefs Stina

Carolina zei

Hey Lynda ik ga zondag ook naar Caatje toe, misschien zien we elkaar wel!! Gezellie!! Wat een mooie spullen heeft ze weer hé, en Het Jagershuis daar moest ik ook meer eens een keertje naar toe. Geweldig lijkt me het daar!!
Nou misschien tot zondag!!!!

Liefs Carolina

Mayflower zei

Hoi Lynda, wat ben je toch een heerlijk mens, niets 'gewoon Lynda' maar echt heel buitengewoon. Het is hier iedere keer weer genieten, zoals jij de dagelijkse dingen opschrijft is gewoon een feestje.
Wat een heerlijk vooruitzicht heb jij jezelf gegeven, het is volgens mij een heel stuk bij mij uit de buurt, maar ik had het ontzettend leuk gevonden als ik je daar tegen het lijf was gelopen.
Heel veel plezier en ik ben benieuwd waar jij je allemaal mee verwend.
Lieve groet, Mea

Little Emma English Home zei

Hi Linda, your comment made me smile.... I don't think you're a boring person. Grey is very classy and I'm sure your house is elegant!!! just like your blog!!

I wish you a happy weekend xxx

It's me zei

Klinkt allemaal erg gezellig..........kan ik niet mee??? ..helaas morgen moet ik werken..............maar zondag ??

Fijne dag morgen !! geniet he!!

Lieve groetjes Ria

Mooi je blog zo !! toppie !!!

Kom Achterom zei

OOh jou moederdag kan niet meer kapot lijkt me helemaal geweldig daar!
Beetje ver weg voor mij laat je wel zien wat je allemaal hebt gekregen?
Ennuh mijn historie ja wat zal ik zeggen het credo van mijn familie is wie wat bewaart die heeft wat.
Tja en dan krijg jij het en zit er weer een heel verhaal aan vast.
Maar ik ben wel blij hoor met de verzamelwoede van mijn oma moeder en rest van de familie.
Ik vind alles leuk met een verhaal maar heb ook veel spullen waar een verhaal van een ander aan hangt. zie het maar als een afwijking! maar wel een hele leuke toch!!
Ik zat net even te kijken naar mijn concepten en ja hoor er komen er nog wel wat.
Dus maak je borst maar nat hahahahah
fijne moederdag hoor!!
Zeker weten dat dat gaat lukken
groetjes Yolanda

Bonjade zei

Nou moe maak me maar gek......
Je zei dat je volgepland stond morgen, nou dit is echt geen straf zeg....wat?...dit is gewoon een feestje......maak me gek......
Ik zie alleen op deze foto's al zoveel moois, zoveel om te hebben.......niet goed gewoon.
Nu rustig aan morgen, niet teveel meenemen anders is er ooit niets meer voor mij;))
Geniet van je weekend en liefs

desde my ventana zei

Beautiful,elegant and dreamy images.
Hugs,
Cecilia

Room Seventeen zei

Wat een mooie uitnodiging! Zou er best naar toe willen, helaas een beetje te ver . Veel plezier!
Groetjes Hennie

Irma zei

heej Lynda, ohhh dit word DE ultieme moederdag voor jouw:-))
Klinkt wel heeeel erg gezellig wie weet ik ben tenslotte ook moeder en kan het mijn gezin voorleggen hihihi
wat een prachtige uitnodeging en je sfeerimpressie is wel heel aanlokkelijk, heel veel; plezier en wie weet;-))

Een heel fijn en gezellig weekend, groetjes Irma

Eleonore zei

Hoi Lynda,Ik wens je morgen veel plezier bij Caatje.De foto's zien er veelbelovend uit he.Ik ga zelf zondag erheen.Morgen heb ik zelf ook de winkel open en ik hoop voor moederdag lekker veel te verkopen.
Fijne dag samen.Groetjes van Eleonore.

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

I wish you the best mothers day ever! You deserve it!
XO
Kristin

Unknown zei

Hi Lynda,

Wat een prachtige spullen allemaal, pff moeilijk te weerstaan.
Ik heb even bij beide sites gekeken maar het water loopt me in de mond van al dat moois.
Leuk dat je ons even mee laat kijken!
Ik wens je heel veel plezier morgen en neem genoeg centjes mee...

Lieve groet,
Monique

lia zei

Een mooie uitnodiging. En het lijkt me ook een mooie winkel. En dat Jagershuis, daar kijk ik altijd naar op MP. Maar wist niet dat er ook een web winkel was. Ze hebben van die lekkere sobere spullen.

fijne dagen meid.
lieve groet Lia

Claudia Leertouwer zei

Jammer dat het voor mij zo ver weg is maar het ziet er schitterend uit!

Groeten,
Claudia

by kuzz zei

Wat een leuke blog heb je! Ik ben gelijk volger geworden! Dat ik hier nog niet eerder langs geweest ben...pfff black out zeker..
En wat ga je een heerlijk weekend tegemoet!
Heerlijk! Ik kijk regelmatig op mp bij het jagershuis, volgens mij hebben ze daar hele leuke dingen ja! En dat andere adresje...nou als je daar met lege handen weggaat..knap dan!
Geniet ervan! Fijn weekend en lieve groeten, Erna

Een sneller kloppend hart zei

Oh gaaf! Ik hoop dat je het geweldig hebt en wat leuk dat je het allemaal hier neerzet!
Helaas zit het er voor mij dit weekend niet in...ik heb al andere dingen gedaan ;) en morgen een vette rommelmarkt dus zat te doen :)
Volgende week daarentegen was ik van plan om richting Caatje te gaan met mijn vriend, ik heb nl. mijn oog op een andere camera laten vallen...dan moet ik die richting op....en ik hou van combineren (jaaaaaa!) dus hopelijk wordt het wat volgende week, zoja dan lees je er vast iets over.
Fijn weekend!

Veel groetjes, Veronique

G-STYLE zei

Ondanks dat ik nu dan bij DeJaVu ben geweest , bespeur ik bij mezelf toch lichte jaloezie .........ik wil ook naar Caatje en naar het jagershuis .
Oooo, zulke leuke spullen hebben die als je dat zo ziet op al die prachtige plaatjes !!
Maar ik gun het je hoor meid , snoep mee om de kinderen zoet te houden , patat beloven als ze geduldig zijn geweest en jouw dag kan niet meer stuk .
Ga ik me wel bezig houden met m'n nieuwe kastje en de laatjes en dan moet je beloven dat je er zoveel mogelijk van laat zien hier op je blog .................
veel plezier alvast , groetjes Gea

Jacqueline @ HOME zei

Oh Lynda,
What a wonderful place to be on Mother's day to jobs. Could I buy the whole shop !!.... and, so lovely to sit with a cup of tea and a magazine. There is nothing nicer. XXXX

maría cecilia zei

Hola Lynda, both places are great to visit and buy something nice for home, both are so welcoming...
Wishing you a very happy and blessed Mother`s day.
Muchos cariños
Maria Cecilia

@nne zei

Fijn om even bij je rond te snuffelen. Tot binnenkort, @nne

André en Inka. zei

Hoi,hoi,ha,ha,kan gebeuren,toch,gebeurt mij ook weleens.

Fijne dag vandaag,lieve gr inka

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hey Lyn!! Wat een leuke moederdag...heerlijk!!
Ben heel benieuwd hoe je het (gehad) hebt, en of je nog leuke spulletjes hebt gescoord bij Caatje!!
En kijk je voor een verrassing ook even op m'n blog?!
Lieve groet, Hil

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Wishing you a wonderful day today friend!
XO
Kristin