Voorschot op de zomer....en emaille op maandag(nog net ;))

maandag 24 mei 2010




Kan ik érgens tekenen voor een lange zomer met weer zoals dit afgelopen(bijna) weekend?

Can I sign a contract? That we will have a long summer with weather like we had this weekend?


Ik lag net op m'n rug in de tuin, naar kabbelende water van onze nieuwe "vijver"
te luisteren, en me te bedenken, krijg ik alles in 1 post dit keer?;)
Dus die "vijver"moet even wachten tot een volgende keer...

While lying on my back, listening to the water in our new "pont", I was thinking.....can I stick everything in just 1 post?
So, the pont has to wait until another time...


Natuurlijk hebben intens genoten van de zon, we hebben z'n warmte opgenomen als een spons, onze velletjes zijn gekleurd(kreeftlook *KUCH*), en onze energielevels pieken weer!
Kon het maar langer duren he, maar laten we de "orde van de dag"gewoon gezellig maken!


Offcourse we enjoyed the sun BIG TIME.....we sucked up the warmth like a sponge, our skins are tanned(look like lobster now....) and our energylevels are skyhigh.
Could it just last a little bit longer, o well, let's just make the "everydaything" more special!







Soezend in het avondzonnetje, al een beetje vooruitdenkend naar morgen(kan het niet laten, plannen plannen plannen;))....schoot het ineens door mn hoofd dat het máándag is vandaag....en geen zondag!!!!!!!!!!!! OEPS......snel wat kieken gemaakt voor de Emaille op Maandag(hosted by Irma).....
Kan er kort over zijn.....'t is een kan :D....ene koffiekan...cremekleurig met een gouden en groen randje(what was I thinking?) en ik heb wérkelijk waar géén idee waar ik die kan vandaan heb en waarom ik 'm gekocht heb...*zucht*.....zou dit een teken zijn??;))
Hij staat achter in de tuin, helemaal achterdoor op een tafeltje met wat kruidenplantjes......

Dozing of in the eveningsun, looking ahead to tomorrow(just can't help myself, planning planning planning)...I suddenly realized it's Monday today!!! Not Sunday!!!(we had a long weekend here in Holland)....so it's Enamel Monday!!! WHOOPS. Took my camera, and shot a few pictures from this coffeepot.....don't ask me how long I have it, don't ask me where I bought it, don't ask me what I was thinking( I don't like golden and green stripes:(..)
So....no story here.....there it is..standing in the back of our garden, on a small table...with some herbplants.....
Makes me wonder though....maybe I should buy less;))
Anyway......*grin*




Zaterdag was ik niet alleen bij de Gusto , maar ook nog even bij het Jagershuis
Tja....kon er niks aan doen, ik moest, mijn vriendin uit Wijhe had er wat besteld en wilde het niet op laten sturen, of ik het af wilde halen.....OE OE wat erg;)....hierboven het bewijs dat mijn man gelijk kreeg......*fluit*("dat wordt gevaarlijk........je kunt het toch weer niet laten")
O...en hieronder trouwens ook.....op mijn toilet was een kaal muurtje......WAS!

On Saterday, I did not only visit the Gusto(see my last post)...I went to another shop too....had to pick something up that my friend ordered.(I DON'T MIND..:D)
Above, you can see my hubby is so right.....(that's gonna be tricky....you just can't help yourself)
O, and the picture following also shows......I had an empty wall in my toilet.....HAD!!!!:)





Alle andere aankopen bij het Jagershuis ga ik overslaan, anders wordt het écht een lange post, en wil jullie niet vervelen he *grijns*....
Het oor hierboven komt van..

All the other items I bought at the second shop I won't show you, because then it will REALLY gonna be a long post, and I don't want to bore you girls;))
The detail on the picture above is from...



deze nieuwe aanwinst! Gekocht bij Gusto. De oude glazen pot ernaast ook....
Ik vindt het leuk om verschillende materialen te combineren

this beautifull item!!! Together with the glass jarr I bought it at Gusto. I just love it to mix different materials!
Oooo shoot.....schiet er toch nog een aankoopje van het Jagershuis tussendoor...een handgreepje, zeg nou zelf, nauwelijks het vermelden waard dus ik snap ook niet waarom mijn man dat rare "dingetje"met z'n wenkbrauwen deed.....echt niet!

Ooo shoot...there it is....another small thingy I bought, it's a doorhandle...not worth mentioning and I really don't understand why my hubby did this "thing"with his eyebrows....really....*grin*.

Ik heb weer twee waanzinnig leuke interviews "in the pocket"voor de aankomende weken. En dames...er zit een MAN bij!!!!!;).
I have two really great interviews "in stock"for next weeks!!! And ladies...there's a man coming!!!!:)

Loslaten is niet mijn sterkste kant,(en dat is een understatement).....al vanaf dat ik kind was vindt ik het heel moeilijk als er een einde komt aan iets leuks. Kon tranen met tuiten huilen als m'n verjaardag voorbij was(geloof me, DAT is tegenwoordig wel iets anders;))....maar ook vakantie's, en heerlijke weekenden zoals dit.
Ik moet mezelf dan  vermanend toespreken, morgen wordt vast ook weer erg leuk!
Toch? Meisjes??
Nou....tot morgen dan!!

Letting go is not one of my strongest points(UNDERSTATEMENT)...eversince I was a child I findit really hard when there comes an end to something nice! I could cry my eyes out when my birthday was over(THAT's different now ;), believe me), holiday, lovely weekend, like this one...
I have to talk some sence into myself, will tomorrow be just as nice???
Offcourse it will be....will it???Girls?
Okay then...see you all tomorrow!

DIKKE KUS!

Lynda

Big kiss,


Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Wat een gezellige post Lynda! Het was inderdaad heerlijk weer, van mij mag de hele zomer zo zijn! Je emaille kan en je aankopen zijn prachtig, net als je foto's!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Vosje zei

Hoi Lynda
Ja wat was het een heerlijk weekend he? dit weer wil ik wel een paar maanden hebben.
Ik ben vandaag met mijn vriendin naar de Luikse markt geweest in Utrecht eeerrrgggg leuk en zoveel we hebben niet eens alle kramen gezien we waren er om 9.15uur tot 16.00uur dus kun je nagaan, ik heb wel wat gekocht maar me ook wel erg ingehouden goed he? Fijne avond verder groetjes Truus

Kom Achterom zei

Ja hoor jij hebt je pinksterweekend weer heerlijk vol gemaakt met heerlijke bezigheden en je man met zijn wenkbrauwen??? gewoon last van de muggen hihiiihihi
Mooie plaatjes hoor enuh ik ga morgen gewoon verder met mijn pinksterdagen ben lekker vrij van mijn werk heerlijk!!!
Fijne avond nog hoor
knuffel Yolanda

Jolanda zei

Weer heerlijk gelezen bij je, altijd leuk je verhalen.En ook in t Engels erbij, wat een klus iedere keer, daar heb ik jammer genoeg de tijd niet voor....Je spulletjes zijn prachtig ook de emaille-kan vind ik leuk. wat een leuk hoekje trouwens in je tuin met de kruiden. Morgen is het weer wat minder maar wordt het vast een mooie dag! Lieve groet

It's me zei

Hoi Lynda.............wat een mooie spulletjes allemaal.............enorm zeg !! leuk leuk.......en ook hoe je schrijft ook leuk.........een man ?? interviews ??? heeft mijn mannetje de vragen lijst ingevuld??? hahahahahahha!!! fijne avond nog verder..............dikke kus terug van mij..........

by kuzz zei

Ahhh het was echt een suuuuper weekend! Heerlijk die zon, daar wordt je echt wel vrolijk van toch!!
Wat een mooie foto's heb je weer! Hele leuke krans!! En wat een mooie spulletjes heb je gekocht! Prachtig!
Nou laten we hopen dat het morgen weer zo'n mooie dag wordt want dat gevoel van jou...is wel een beetje herkenbaar..snik...haha!
Fijne week! liefs, Erna

Loveforpiemonte zei

He wat een lekker verhaal en foto's zeg!!! Mooie kan zo met dat gras. Enne een interview met een man is natuurlijk ook weleens welkom!!!!
Ik ga toch afscheid van je nemen...

voor even.
Groetjes Madelon (die ook heerlijk heeft genoten de afgelopen dagen)

Rumour has it zei

Oh mens, zwijg me over ´kreeftenlook´!! Ik ben vroeger zo vaak verbrand geweest dat ik me sinds enkele jaren al zoveel mogelijk uit de zon houd ofwel me helemaal bedek om niet rood te worden. Zelfs sunblockers van 50+ helpen daar niets aan. En ook wij hebben hier een stralend weertje gehad de laatste dagen, schitterend gewoon.
Prachtige foto´s, vooral die met de emaille-kan, erg mooi. Goed dat jij die witte terrine hebt gekocht, anders was ik er mee weggeweest, haha :D
Staat altijd mooi met wat veldbloemetjes erin. Gusto ken ik (nog) niet, maar mijn man zingt soms wel eens: ´me gusto tu´... of zoiets ;D
Dankjewel voor je onvoorwaardelijke morele steun in voor- en tegenspoed, haha. Je woorden deden me blozen, maar toch is het waar, ik geloof niet dat ik arrogant ben; of althans, ik probeer het toch om niet te zijn (is natuurlijk ook al wat).
De meest hartelijke groeten en dank voor alles,
Marjolijn

Ps. geloof me of niet, maar het pakket is nog altijd niet in mijn bezit. K. was afwezig laatst toen ik in Limburg was...

Pierelantijntjes zei

Ik heb zoveel mensen gehoor die verbrand zijn....ik gelukkig (deze keer) niet. Prachtig hoor, je emaille kan. En ook de spullen die je gekocht hebt zijn heel erg leuk. De krans is ook prachtig. Staat altijd leuk vind ik.
Fijne week,
groetjes van Ester

Mayflower zei

Hoi Lynda, wat heb je een prachtige aankopen gedaan. Gelukkig dat je niet alles laat zien, want ik zie nu al groen van jaloezie haha.
Een sfeervol hoekje heb je in de tuin kan me voorstellen dat je daar heerijk ligt te dagdromen. En ja....met weemoed neem ook ik afscheid van een heerlijk zonnig Pinskteren, maar morgen wordt ook weer een stralende dag, we maken toch van iedere dag een feestje.
Fijne week en liefs, Mea

Stina zei

Ha Lynda, je emaille kan die vindt ik prachtig mooie kleur zeg. Kan jij alles nog wel kwijt in je huis?
Leuke dingen hebje gekocht, heb weer genoten van je verhaal, liefs Stina

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hey Lyn!! Wat een heerlijke post weer, wat heb je mooie foto's gemaakt van al je mooie spulletjes! Ik snap wat je bedoelt hoor, met dat loslaten. Had het als kind ook, tegenwoordig veel minder, gelukkig ;-))
Nou meis, fijne dag morgen!
x Hil

Door Jolanda zei

Heerlijk deze dagen...laat het een voorteken zijn voor de zomer, helemaal omdat we dit jaar aan de Nederlandse kust vakantie hebben...
En ook heeeerlijk je foto's..wat zeg ik sfeervolle plaatjes...mooi!

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

So glad the sun was shinning it was cold and cloudy here. Gorgeous treasures you found, can't wait to see the rest!
XO
Kristin

Tuur zei

Heerlijke log....en helemaal om te horen dat u nu even als "kreeft" door het leven gaat....dan heeft u poezeligehuidje...veel zon gezien, top!
En je aankopen....weet je mijn adres nog...
dikke kus! en slaap lekker en morgen gezond weer op!

Les Cotrions zei

I'm so happy you had such a beautiful week end with the sunshine!!! Your images reflect your joy!!! They all are gorgeous!!! Love your enamel coffee pot and you purchased lovely treasures!!!
A lot of sun for you!
Vale

Karin zei

Ik heb geen tijd gehad om te verbranden, was veeeel te veel heen en weer aan 't rennen :) heeft dan toch ook weer zijn voordeel. En dat je niet meer weet hoe wat waar van die kan....typisch gevalletje van Alzheimer Light, ik ken het :(
Een man op je blog, Yeh eindelijk komt er eens een kerel in ons midden, kan niet wachten!
Fijne week

Deb zei

I think we need some of your sunshine, we had possessions Quite a bit of rain lately. I like your Teapot and Other Treasures, great photo's too! Thanks for stopping by, I always enjoy your comments! Deb

Fågel Blå zei

Thanks for your comments on my blog!
I found your lovely blog!
So many nice pictures!
Coming back soon!
Kathrine

Floor zei

hahaha waarom mijn man dat ding met zijn wenkbrauwen deed, mannen begrijpen dat niet...
enne is het vandaag leuk??

Almalu's Place zei

love your little aromatic herbs garden!!!

if you want come joining my giveaway at http://almalusplace.blogspot.com/2010/05/welcome-my-sponsor-cherrycreek-and.html!

Margriet zei

Mooie foto's weer! Erg leuk om te bekijken. Fijne week,

Liefs,
Margriet

Ger zei

Ha Lynda,

Jij had een zeer geslaagd en vol bezet Pinksterweekeind.....en ook nog energie over aan je leuke spontane post te zien;-)

Hoezo vergeetachtig.....ik heb helemaal niet meer aan emaille maandag gedacht.

Je mand met kruiden en stekertjes is schattig!
Trouwens de terrine van Gusto ook.
Op je vraag of ik daar nog wat kocht......zucht....ik neem me telkens weer voor om niks maar dan ook niks meer te kopen,doe m'n hele leven al niks anders.....en kom er nou telkens weer achter dat AL dat spul ook van tijd tot tijd gepoetst moet worden......pfffff....ja,ja....ik word al 'n dagje ouder, toch kon ik de 6 oude France confituurpotten niet laten staan.....daar heb ik buiten nog wel plekkie voor met waxinelicht erin, schept 's avond zo'n romantische sfeertje.....

Als ik nou omkijk zie ik dat er een...nee twee manden met was op me staan te wachten......denk dat ik de strijkplank maar eens buiten zet en mezelf dwing om te beginnen.....tis anders wel gezellig bij jou met dat muziekje.

Ennuh.....dat is idd brood op de sla,vaak maak ik zelf kruiden/knoflookcroutons, maar deze kant en klare van de EM-TE kunnen heel prima dienstdoen voor de snelle hap.

PS
Je link Jagershuis verwijst naar restaurant/pannekoek, verkopen ze daar ook oud spul dan?

Nou weer ffff in het gareel;-)tis mooi geweest!
Lieve groetjes
Ger

Bonjade zei

Nou hier komt een tip van mij, ja ja ik ben al wijs en oud......juist door het leuke los te laten komt er weer ruimte voor iets volgends leuks dusse........(ha en gratis ook nog, deze tip) Vind je me niet wijs.......
Wie ga je nu weer interviewen dan? Een V.I.P?
Oh vraag handtekeningen hoor.........
Nu je vondsten zijn allemaal top en zeker het vermelden waard...dus kom maar op met de rest......
Fijne dag

Little Emma English Home zei

How many lovely things you found!!! And what about the interviews??? I'm sooo curious, especially about the man!!!

Hugs dear xxx

lia zei

Met dit weer inderdaad een super weekend. En jammer dat je kreeftrood bent geworden. Gelukkig ken ik dat probleem niet. Maar heb dan weer snel allerlei bandjes op de schouders van verschillende topjes. Ach wat een luxe probleem eigenlijk. Maar je aankopen zijn mooi.

groet Lia