"tutje"

donderdag 27 mei 2010










Toeval bestaat niet??? Ik heb zojuist de eerste roos uit eigen tuin geknipt......een sterk geurende roze!
Etoile de Hollande....(voor de liefhebbers....klimmer, STERK geurend, diepe kleur en blaadjes als fluweel)
Deze wil ik delen met jullie allemaal maar(dank jullie voor het "luisteren"naar mijn hersenkronkels;)) ...in het bijzonder met FloorKLIK.....haar nieuwe favoriete kleur is blijkbaar roze, en haar buurman is een..uhm.....sukkel *fluit*!
Floor......succes en veel plezier morgen en overmorgen!!! KICK ASS!!!!.....*pompompom*..



This is my first rose from my garden this year! It smells heavenly!
It's a Etoile de Hollande( it's a climber, smells lovely, bright color, and petals like silk)
This one is for all of you outthere!!! Thank you for "listening" to my "brainwaves";).....
and it's especially for FloorHERE....her new favourite color seems to be pink;)...and her neighbour is a....uhm....lunatic:D.
Floor I wish you good luck and fun tomorrow and the day after that.....KICK ASS!! *whistle*.

Liefs,

Lynda

Leave a Comment

by kuzz zei

Nou die hersenkronkels van jou vermaken ons toch maar mooi! Soms zo zacht als die fluwelen rozen van je, soms een tikkeltje scherper...maar altijd voor humor!
Jij ook bedankt!!
liefs, Erna

Claudia Leertouwer zei

Wat gaaf een roos uit eigen tuin!

Groeten,
Claudia

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat een lief meeleefblogje van je...Leuk blog heeft Floor, geen leuke buurman inderdaad..

Hier nog geen rozen hoor, alleen dichte knoppen!

Groetjes Hil

Fågel Blå zei

Hello!
Oh what a lovely roses.....
I love it!
Have a nice evening!
Kathrine

It's me zei

Mooie roos Lynda.....maarre gedraag je eens een beetje....wat een taal !!! voor zo'n klein vrouwtje..............enne gaan we nu opeens Floor voortrekken............en ik dan???....kan niet hoor!!!..hahhahahhahah!! lol lol lol............ik wil ook aandacht..........enne roze is ook mijn lievelings kleur.............enne.ik vind jouw nog wel lief !!! enne............fijne avond .ik ga zaaai vergaderen...pfffffffffffff..ik open de vergadering....bla bla bla...is het al 10 uur??? groetjesssssssssssssss van mij......dikke kus!

Mayflower zei

Ohhhhh....wat lief van je Lynda, ik ben gek op rozen maar is dat een vroegbloeiende roos??? Hier zijn alle rozen nog in knop *nou zucht ik even* hihi. nou die floor kan dat 'fleur-opje' wel even gebruiken. Bah...wat kunnen sommige mensen moeilijk doen.

Geniet van de avond, ik ga zo heerlijk onderuit met de nieuwe JDL enne die broodjes waren niet voor moi hoor, maar voor mijn mannen voor naar hun werk. De lunchtrommeltjes zal'k maar zeggen.

Lieve groet, Mea

Loveforpiemonte zei

Wow is het niet vroeg dan voor rozen. Hij is wel mooi hoor!
Ik heb trouwens een nieuw blog met tips voor dagjes uit, brocante, antiekmarkten en ga zo maar door. De link staat in de zijbalk van mijn blog, mocht je interesse hebben.
Groetjes Madelon

Anoniem zei

Ow das een mooitje,heerlijk knippen uit eige tuin en haha over Floor,sja die maakt nog is wat mee,wens je nog een fijne avond,lieve groet Joke.

Kom Achterom zei

Ha Lynda
Prachtig die roos zeg!
Toch mooi hé dat diepe rood.
Bedankt voor het vermelden van de naam
Ga er zeker naar kijken want ik houd van geurende rozen.
Ik ben helemaal verkikkerd van de echte holandse theeroos hmmmmmmmm!!!
Fijne avond hoor
lieve groet
Yolanda

Stina zei

Hey lynda, wat een mooie roos zeg, en jij nog bedankt voor je berichtjes. Tot de volgende keer, doeiiii...
Stina

André en Inka. zei

Hoi,hoi,wauw,geweldige/mooie roos en,dat uit je eigen tuin,hier zijn nog geen rozen te zien alles nog in de knop.

gr van ons.

Jacqueline @ HOME zei

Hi there Lynda,
Your first rose is beautiful. I have just picked my first rose of the season. It's a David Austin rose called St. Swithins. It is a very delicate shade of pink.I have been over to Almalu's Place. That little heart ring is so sweet.
Have a wonderful weekend, Lynda. XXXX

Tierlantijn zei

Ja hoor! Zet je tent maar op in het weiland! Breng ik je de volgende dag een ontbijtje.. ;)
Maar uiteraard ga ik foto's maken..! :)


Groetjes!! Ilona

Les Cotrions zei

Waw! What a stunning rose Lynda!!! It's just perfect and I can smell its scent!!! Thank you!!! I love roses, you know???
Happy evening!
Vale

Karin zei

He Lynda, jouw roosje is vroeg is 't niet, de mijne klimt en daar moet ik het voorlopig mee doen:) Maar wel een blogje wat ik van voor tot achter begrijp pfff gelukkig.
En tsja die Floor, ik ga morgen maar eens kijken of 't in het echie ook zo'n druktemaker is. Heb er zin in!

Floor zei

Oh wat lief , dank je dank je , druktemaker ? Karin ? Nou en ben ik een druktemaker?
Enne Lynda ga vooral door met je reacties op mijn blog , we komen niet meer bij hier elke keer, geweldig , jij kan nog beter mopperen dan mij !!!
x

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Gorgeous Rose!! WIshing you a wonderful weekend!
XO
Kristin