Gezellige dames deel II

dinsdag 11 mei 2010

 Weten jullie nog?? Die gezellige dame van vorige week?  Debby (wie van jullie kan er al een buit laten zien??;)) wilde haar "collega"Yvonne in het zonnetje zetten omdat zij haar vanaf dag 1 heeft geholpen met het opzetten van haar webwinkel. Nou ken ik Yvonne ook(niet persoonlijk, maar van een forum) en heb ik ook al diverse keren wat moois bij haar gekocht...(al houdt ze de mooiste Regoutdingen zelf :-P) en sinds kort heeft ze zelfs een écht winkeltje in Kaatsheuvel!
Dus leek het me leuk om vandaag even Yvonne in the spotlight te zetten ;)....vindt ze leuk:D>...toch Yvonne? Do your ding!!!!





*Wil je jezelf en je winkeltje even voorstellen?


Hoi, ik ben Yvonne, 38 jaar jong ;-), getrouwd met Roland en we hebben 2 katten, we wonen in Waalwijk.


De webwinkel heet Yvonne’s Brocante.


En ons winkeltje zit in Kaatsheuvel.

*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen webwinkel te beginnen?

In Juni 2008 is Yvonne’s Brocante van start gegaan.


Het liefste wat ik doe is rommelmarkten afstruinen op zoek naar de leukste spullen! Maar zoals vele van ons (denk ik) werd het huis steeds voller!! Dus af en toe werd er iets verkocht via MP. Leuk maar een eigen winkeltje bleef mijn droom dus heeft Roland mij geholpen met de webwinkel. En sinds 10 April 2010 is er dan ook een “echte” Yvonne’s Brocante!




*Wat is het leukste aan het hebben van een webwinkel als die van jou?

Heerlijk bezig zijn met m’n eigen ding…gezellig rommelen op de markt op zoek naar de leukste spullen voor de klanten!


Erg leuk als je een mailtje of een berichtje in je gastenboek krijgt van weer een tevreden klant!




*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek?

In principe altijd vanuit mijn hart! Als je iets koopt waar je zelf achter staat kun je het ook makkelijker verkopen! Uiteraard heb ik wel zoekopdrachten van klanten die ik uitvoer.



*Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)

Haha….ik heb al “tig” mooiste vondsten gehad en steeds zeg ik ”dit hou ik zelf”…tot er weer een mooiere vondst komt!


Maar natuurlijk heb ik wel iets speciaals gevonden….de literkannen van Regout en ja zelf gehouden! En deze blijven! ;-)



Yvonne on the right;)
*Waar wordt JIJ blij van?

* De onverwachte vermelding in de Ariadne@home Brocante special


* Leuk contact met andere webwinkel collega’s…soms klikt het gewoon (zoals met Debby van “altijd vrijdag brocante”)


* De leuke reacties van de klanten via mail, gastenboek en nu sinds kort dus ook in de winkel


* als ik op een markt loop en ik zie een mooi stukje Maastrichts aardewerk…dan voel ik m’n hart al sneller kloppen en krijg ik ee kriebel in mijn buik!



*Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?

Natuurlijk!


Marjo van "het Witte Luik"



Nou dames, het regent buiten, het waait en het is koud, wat kun je dan beter doen dan lekker een avondje webwinkelen? Jullie hebben er nu weer twee bij! Dankjewel Lynda ;))


                                          Liefs,
                                          Lynda

Foreign girlfriends, today I want you all to meet Yvonne. She has a webshop with brocante stuff and since a few weeks a real shop!!! According to Debby, the nice lady I introduced to you last week, Yvonne deserves the spotlight, because she was always willing to help Debby with setting up her shop, from day one!

Leave a Comment

Debby Rousse zei

Ga ik gewoon lekker als eerste reageren. Wat een mooie foto's Yvonne en ik kom nu echt snel naar je winkel kijken (begin juni is Mayla met opa en oma weg dus dan kom ik jullie kant op). Hopelijk met een gevulde portemonnaie want wat een moois allemaal.
Lynda, heel leuk om zo kennis te maken met de gezichten achter de webwinkels. Echt hartstikke leuk idee.
Groetjes,
Debby

It's me zei

Hoi Lynda !

Meid ik zie jouw overal..............hahahhahahhah!! waar haal je de tijd vandaan ?? hihihihih!!

Ik ken Yvonne..............en ook nog persoonlijk !! leuk leuk !!!

Ik heb haar gelijk even gemaild.want ze is gewoon getrouwd !!! wisten wij niet !! kan toch niet !!!! Yvonne als je dit leest..........waar zijn de tijden gebleven !!! hahahahhah!! leuk leuk !!

Nou meid bedankt voor deze leuke post !!!

Wanner kom je onze winkel opzoeken?? hahahha!!

Fijne dag morgen ! lieve groetjes Ria

G-STYLE zei

Potverdorie ......had je deze post niet even eerder kunnen plaatsen , we komen net terug uit Kaatsheuvel en ik wist helemaal niet dat ze een winkeltje had ............nou ja , we hadden de auto al vol met ons kastje en zinken mop-emmer .

Leuk trouwens dat je haar hier zo even in het zonnetje zet
"wat bist ook'n laiverd ! " gronings voor "wat ben je ook een lieve meid"
lieve groet van Gea

Les Cotrions zei

Hi Lynda! I'm so happy to be back!!! Yes we have a very bad weather here too...rain and rain! I've to work a lot and that's my consolation, but it's so sad waking up in the morning without sunshine!!!
Very nice interview to Yvonne...I'm going to take a look to her website!!!
Wish you a sunny Wednesday!
Hugs
Vale

Karin zei

Nou zeg, maak me gek. Yvonne woont dus bij mij in de plaats en haar winkeltje zit in het naburig dorp!!!!!! Dan wil ik ook nog ff het adres, want dan MOET ik binnenkort natuurlijk eens bij haar langs. So mail me zou ik zeggen :o)

alma zei

Hoi Lynda,

Wat leuk dat je Yvonne in het zonnetje zet!!! De andere lady op de foto ben jij dat... Dan zijn je lokjes niet meer blond of ben ik nou blond...)

Welterusten voor straks! Mijn dag is alweer begonnen!! Op naar de berg!! (by car!)

Groetjes

ALma

Unknown zei

Hey Linda,

Thanks for your sweet comments on my pictures on my blog. I'm not gonna charge you for a picture, it's just a hobby, not a job.
Give me your e-mail adress and I'll send it to you.

xoxo
G.

Claudia Leertouwer zei

Tijd voor een sollicitatie bij Ariadne At Home, je kunt zo een pagina vullen!

Groeten,
Claudia

Mayflower zei

Hoi Lynda, wat leuk dat je weer iemand in het zonnetje zet en wat een leuk idee die interviews van je.
Hier komt de regen nu ook met bakken uit de lucht dus tijd voor......webshoppen hihi.
Leuk ook dat Marjo van het Witte Luik even genoemd wordt door Yvonne, zij verdiend hier even een plekje, alles wat je bij haar besteld wordt met zoveel liefde ingepakt, het is iedere keer weer een feestje.
Wat leuk dat je ook zo'n kannetje op de kop heb getikt, ik zal Leen eens bellen of ik hier ook een bonus voor krijg haha.
Fijne dagen en een lieve groet, Mea

Nicole Claudia zei

Dat is een leuke kennismakingspost in intervieuwvorm!!. En wat een mooie foto's met prachtige spullen. Ik ga zeker naar je webwinkel kijken!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Lynda, wat een leuk initiatief (ik sluit me aan bij een reactie hierboven dat je zo voor een blad kunt gaan werken!) en je hebt gelijk een goede te pakken. Yvonne verdient zeker een plekje in de zon voor al haar harde werk en mooie (web)winkel. Ik heb al vaak bij haar besteld en het is elke keer weer een feestje.
Yvonne, dankjewel voor je vermelding van mijn webbie, dikke knuffel !!!!!!!!!!!!!!! xxx Marjo

It's me zei

Wilde jij het komen doen dan?? reportage van de winkel..............mag hoor!! je bent welkom..........hahahahhahah!!

Lieve groetjes gezellige avond Ria......

Tierlantijn zei

Hoi Lynda!

Ik zou echt alles wel zelf willen houden maar helaas...dat gaat niet. Soms hou ik wel even iets voor mezelf maar uiteindelijk beland het wel in de winkel. Behalve persoonlijke dingetjes, familiestukjes en natuurlijk de dingetjes die ik cadeau heb gekregen. Die blijven van mij! ;)

Wat leuk dit interview met Yvonne. Ik heb toevallig laatst iets bij haar gekocht!

Groetjes en een fijne dag!

Groetjes! Ilona

Loveforpiemonte zei

Vind dit een leuke post (net als de vorige) leuk moet je erin houden. Zo leren wij weer nieuwe leuke webwinkels kennen.
Wens je hele fijne dagen,
Groetjes Madelon

Rozmeen zei

leuk deze intervieuw. Ikkende yvonne's brocante nog niet dus ga zeker een keer een kijkje bij haar nemen en bij Debby van altijd vrijdag.. heb ik afgelopen jaar veel linnengoed gekocht:-)

Liefs,
Rozmeen