Wensen?

vrijdag 21 mei 2010


















Neuh!:)
Ik ga maar wat aktiefs doen, van dat bladeren door die magazines wordt ik alleen maar hebberig!

Wishes???
Nope.....*grin*....
I'm gonna do something active because this going through those magazines makes me "greedy"

It's Friday!!!!
Enjoy lovies!!

Groetjes,

Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Een sneller kloppend hart zei

Haha, zat daarnet ook te bladeren door een JDL magazine...pfff toen dacht ik ook wel even, sjonge, als je toch eens echt rijk zou zijn??
Maar goed, ik heb besloten dat ik dan minder tevreden was dus laat ik 't zo maar ;-)
Heerlijk gevoel he...vrijdag...en dan nog Pinksteren ook!
Mijn zoon is ietsje aan de beterende hand, dus ik hoop dat we 2e Pinksterdag iets leuks kunnen gaan ondernemen...

Geniet van je dag/dagen!

Veel groetjes, Veronique 'de huismus'

alma zei

Hoi Lynda,

Wat heb je toch ook een prachtige huizen, tuinen en ander mooi spul.
Je moet iets te wensen houden toch!!

Groetjes en geniet lekker van de Pinksterdagen!

Groetjes
Alma

Home and Lifestyle zei

Toch mag ik het heel graag doen hoor...zo dadelijk als de boodschappen opgeruimd zijn, duik ik de tuin in...met woonblad!

Een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Jep, hebberig wordt je ervan, maar je krijgt ook inspiratie, das dan wel weer leuk!!
Bedankt nog voor je lieve reactie *dikke smakkerd terug* had even een dipje, telleurstelling, maar komt goe ;-))
Lekker genieten van de zon, fijn weekend!!
liefs Hil

Floor zei

ik wil dat huis op foto 3

lia zei

Ja, soms een beetje hebberig maar meestal wel tevreden.

fijn weekend, lia

It's me zei

Nou toch vind ik het erg leuk hoor..........doe het graag............maar ik ga eerst even lunchen..dan naar de dokter...kapper...boodschappen....met de honden naar het park......tussendoor nog even stomerij wegbrengen..en dan.............doe ik niks meer lekker lezen...........bloggen ...drinken....eten.....mannetje thuis...laat vandaag.......dusse ik ga opschieten..............bedankt dat ik even mocht meegenieten..........

Een heel gezellige ZONnig lang weekend gewenst !! lieve groetjes Ria.........

Pink Princess zei

Ja idd, hebberig...maar dan kijk ik ook om me heen en ben ik DIK tevreden met mn huisje ♥ EN er moet altijd iets te wensen overblijven...toch?? MOOIE foto's trouwens :-D

by kuzz zei

kwijl....kwijl....moooooooooi!
Helaas niet voor ons weggelegd!
Maar gelukkig kunnen we wegdromen bij die mooie plaatjes en zolang we maar gelukkig en gezond zijn toch!
Maarre...ja hebberig wordt je wel een beetje ja!
Fijn weekend! lieve groet Erna

André en Inka. zei

Zo mooi,heerlijk dromen maar,ik ben tevreden met wat we hebben.

Fijne pinksterdagen.

Floor zei

Esther V dan moet je even de reacties lezen bij mijn blog van gisteren, hele leuke meid die Esther (teiltje) , 2x kwam ze me even afzeiken op mijn blog....
vermoeiende dames hoor..

Abacaxi & Hortelã zei

O ja, wat een heerlijke plaatjes... hebberig? Ik? JA!!
Een fijn Pinksterweekend gewenst en vooral heel veel genieten van de zon!! Ga ik ook doen...
Liefs, Chantal

Little Emma English Home zei

That magazine looks really great!! It's really eye candy!

Enjoy your weekend, xxx

wonen bij de dijk... zei

mooie foto's....
wat hebben we altijd veel te wensen, he??
Ook ik hoor, maar laatst kwam ik dit gedichtje tegen:
Al is je huisje nog zo klein
als de avond valt, wil je geborgen zijn..
Het zit'm niet in de grote van de woning, of wat je hebt, als er maar een fijne sfeer hangt, en je huis een thuis is..
Wijze woorden he, hier vanuit het zonnige noorden.
Goed weekend.
Cobi

André en Inka. zei

Heel veel plannen dus voor het weekend,heerlijk en, Bruce ja dat wordt denk ik een probleempje dat hij niet mag vissen misschien een netje (tuincentrum) erover heen spannen?

Ik hoor het wel.

Heel veel plezier.

gr van ons

oma leentje zei

Jeetje jij bent lekker word spontaan hebberig van die foto's. Moeten we niet hebben zo vlak voor het weekend. Vooral die met het zwembad jammie jammie......... Fijn Pinkster weekend.....

Irma zei

hihihihi ja dat heb ik nou ook altijd, het is ook allemaal zo mooi:-))

een heel fijn Pinksterweekend veel liefs Irma

Bonjade zei

Oh ik krijg er altijd zoveel inspiratie van....
Daarna ga ik altijd direct schuiven en doen....
Tja zo blijft een mens bezig toch...?
Fijne dagen

Eleonore zei

Ik vind het ook heerlijk om in de mooie magazines van bv Jeanne D Arc living en Ariadne te kijken.Je haalt er toch altijd weer veel nieuwe inspiratie uit.Maar we moeten toch ook nog wat te wensen hebben nietwaar?Dus kijken is ook leuk.

Fijn Pinkesterweekend gewenst.

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Paint your cabinets :)))) Happy Friday!
Love
Kristin

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Good morning Lynda or good evening to you :) Sounds like your having a wonderful weekend so far, good for you!
XO

Vær våken zei

Lynda, I really enjoyed! Especially those macarones! Wish they were here with me! Hope you're having a great weekend!

Kristin :)