Vandaag....

zaterdag 22 mei 2010



was ik hier....

Today I was here


ik geloof niet dat er woorden nodig zijn...

I don't believe these pictures need words...



dus ik ga m'n mond houden...

so I won't say a word...



kijk en oordeel zelf....

just look and see for yourself...



hangt hier een sfeertje of niet?

Don't you like the atmosphere?



Als je nog geen plannen hebt voor morgen....GA!!!!
Anders moet je weer wachten tot eind november, dan is er weer een Gusto!

Ladies I wish you could go!!!
Maybe if you are in Holland late November;)...because then there will be another Gusto!


Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Stina zei

Hey lynda, hoe is het met je?
Ben zelf zó druk geweest van de week joh, poeh, nu even een paar dagen lekker rustig, heerlijk.
Je hebt leuke foto's geplaats, t'was genieten, wens je fijne dagen en de hartelijke groetjes van mij, stina

Home and Lifestyle zei

Daar hangt inderdaad een heel leuk sfeertje...en dan met de zon erbij...super!

Nog een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

G-STYLE zei

Maar gelukkig hebben we hier De Tuinkamer ........anders was ik me toch een partij jaloers geweest , wat een prachtige sfeer !!
Maarre leuk om te lezen dat het zo mooi was allemaal, heb je nog wat gekocht ???
Zien hoor , is verplicht hier ........
Fijne pinksterdagen , lieve groet Gea

André en Inka. zei

Geweldige foto’s en wat een heerlijk sfeertje.

Fijne pinksterdagen.

Een sneller kloppend hart zei

Oh ik zei 't daarnet ook al...wat was ik daar graag naartoe gegaan...helaas is Boxmeer echt kei-ver voor mij...heb er ooit een vouwwagen gekocht en vond dat toch een eind rijden!
Dus sja...wellicht een rommelmarktje morgen ofzo?? Als de rest ook wil :-)

Slaap lekker...na zo'n heerlijke dag!

Groetjes, Veronique

Anoniem zei

Woww wat een gelukkie dat je daar mocht rond lopen,ik heb even gekeken,echt gaaf en nog gratis ook,zucht.....ik zit aan mijn budget,ik heb vandaag plantjes gekocht voor in bakken en ben deze week 2x bij Intra-Tuin geweest,nou ja ik moet ook een keer tevreden zijn.....not,ben benieuwd wat je voor leuks hebt gevonden,fijne pinksterdagen,lieve groet Joke.

Les Cotrions zei

I'd like to be there!!!! It looks like a dream Lynda!!!! I think you had a faboulous time there!!!! Much better than my Saturday...at work for a congress all day long!!!!
Hope to relax tomorrow!
Happy Sunday my friend!!!
Vale

lia zei

Oh, dat ziet er ook heel gezellig uit, en niet al te ver hier vandaan. Dacht al dat alles in het noorden van het land was.

Eens even overleggen hier.
lieve groet Lia, enne fijne dagen hoor.

Ger zei

Hi,hi, je mag hem wel ffff lenen hoor...;-)

Volgens mij zag jij vandaag heel veel mooie tafeltjes en nog véél meer!!!
Whow....BEDANKT XXX smak! voor de tip!
Dat is echt iets voor morgen, niet eens zo ver weg voor ons.
Heb de link ook al naar dochterlief verzonden.
Die wil morgen met een boek in de tuin blijven vertelden ze vanavond aan TF....maar denk haar morgen wel tegen te komen bij Gusto.....

Lieve groet,
Ger

Jolanda zei

wat ziet dat er super uit, staat bij m'n favorieten! M'n zus woont er in de buurt dus wie weet om het eens te combineren.
Fijne Pinksteren.

It's me zei

Jij komt ook overal he ??!! en wat hebben we gekocht ??????

Je bent toch niet met lege handen thuis gekomen???

Fijn weekend liefs Ria

Abacaxi & Hortelã zei

Oh shoot, waarom is dat 4 uur rijden voor mij?? Ziet er supersfeervol uit, echt genieten!
Geniet van je lange weekend!
X Chantal

Loveforpiemonte zei

OKEEEE nu snap ik het, echt de moeite waard lijkt mij en een perfecte tijd met dit heerlijke weer.
Groetjes en nog fijne dagen, Madelon

bijzonder-oud zei

Haaaa Lynda,
Prachtige foto's heb je gemaakt! Ik was weer zo slim om m'n fototoestel te vergeten :-). Maar je hebt geen woord te veel gezegd, de sfeer is geweldig daar!!

Je zal daar toch mogen wonen....wat een genot lijkt me dat....

Groetjes en geniet van het mooie weer,
Yolanda

basiclabelSweden zei

Helemaal gewelding! Zucht het blijft helaas bij plaatjes kijken, dus dank je wel voor het delen hiervan!

liefs&groetjes

Suzy's Vintage Attic zei

Hi Lynda

Thank you for your lovely comment. I can see why you had a lovely day. I too would love it there! You can definitely feel the atmosphere emanating from your photos!
Have a lovely weekend
Warm wishes
Isabelle x

Fabulously French zei

I would love to be there, maybe in November :-)

A tres bientot,

Leeann x

Irma zei

Heej Lynda,

je foto's zeggen meer dan genoeg wat een sfeertje zeg, heerlijke post en zeg nou zelf we hebben geen woonblad meer nodig toch wat veel moois is er toch en met al die blogs ook zoveel te zien.
Prachtige plaatjes heb je ervan gemaakt.

lieve groetjes Irma en jippie morgen n og zo'n mooie dag;-))

Tierlantijn zei

Heerlijk sfeertje...!

Groetjes! Ilona

@nne zei

Prachtige sfeer! Groetjes, @nne

Bonjade zei

Super super.....
Ik zeg ook niets meer hoor......sprakeloos....
Fijne avond

Ger zei

Ja....wij gingen!

Wat een heerlijke collectie brocante met een vleugje Franse campagne in een ambiance waar het sfeertje alleen te voelen is.......kan ik niet uitleggen.

Na het bekijken van al dat mooi's hebben we in de grote tuin op het terras bij vijver en onde de oude bomen (gratis)koffie gedronken uit brocanten servies en wat lekkers erbij genomen.

We hebben nog gezellig staan praten met bewoonster van dit stijlvolle en charmante oude pand en styliste van deze 'Carte Blanche',en hoe zo'n mooie brocante tot stand komt.
In het gesprek kwam ook ter sprake hoe wij daar verzeild waren geraakt.....en ze kon zich de dame met camera wel herinneren en vond het leuk om te horen dat zo'n leuke post op een blog toch wel heel snel werkt om bezoekers te krijgen.
Maar ik heb mijn naam en adres in het boek geschreven en krijg een uitnodiging met de post voor in november,dan zal ik zeker weer van de partij zijn.
Nogmaals bedankt Lynda voor de tip!!!

Het was......een mooie Pinksterdag...
.....totdat we op de terugweg naar huis getuigen waren van ernstig motorongeval....een grote ravage met gewonde bestuurder en duopassagiere die terplekke overleden is.

Lieve groet,
Ger

Mayflower zei

*zucht*.........daar krijg je mij stil mee hoor Lynda hihi.........wat een heerlijke sfeer, daar ben je vast niet met lege handen weggegaan, dus......vervolg...vervolg.
Geniet nog even van deze laatste mooie Pinksterdag.
Lieve groet, Mea

Tracey @ My House of Giggles zei

Lynda...this place is beautiful!!!! You are right...I need to find somewhere that feels a little "french" near here :) I'm just not so sure if it exists around here...

Have a wonderful week!