Places to go, things to do.....

zaterdag 1 mei 2010

Surfend langs mijn favoriete sites, op bezoek bij zoveel leuke en mooie blogs, krijg ik de onbedwingbare behoefte 1001 dingen te doen, of op pad te gaan en 1001 plekjes te bezoeken.
Gelukkig ben ik nog jong *KUCH* en wie weet waar het "leven"me nog overal brengt(ja oma hahahaha). Maar voor vandaag begin ik met een uitstapje met mijn gezin! Nadat de meiden gisteren hun tijd hebben doorgebracht op de kindermarkt, mama een deel van de dag met een vriendin naar Ikea was, is het vandaag weer "familyday"! back to basic noem ik dat altijd, want mijn gezin is natuurlijk mijn basis. Ons huis is onze basis.Elkaar zien genieten is broodnodig, dus dat gaan we vandaag doen!
Ik wens jullie een heerlijke zaterdag, hopelijk met mooi weer en leuke mensen om je heen.
Hieronder wat foto's van plekjes waar ik wel een keer zou willen zijn, en dingen die ik weleens zou willen doen.

I've had some comments from foreign bloggerfriends that they can't read what I am writing....well..*grin*...most of the time you don't miss out on much, because as most people know allready, lots of bladiebla;)....but....for you I will give it a try in my best schoolenglisch(so, feel free to use your fantasy/common sence/imagination if it happens(and it WILL) that you have no clou what I'm saying;))).
Today I'm gonna spent a nice day with my family! Yesterday we were al somewhere else, but today it's back to basic for us, we are eachothers basic, our home is our base, and seeing and feeling the people you love most, enjoying themselves is o so important! So thats what we'll be doing today.
I leave you with pictures of places I still want to go, want so see, and things I want to do.
But one step at the time, I am still young *grin*....and today is today!
Wishing you all a wonderfull weekend!















De foto's zijn (helaas....maar wie weet ooit???*grijns*) niet van mezelf maar van Joh Drummer http://www.johndummer.nl/
Eerlijk is eerlijk!

Pictures are not mine :(....maybe one day ;)...but from John Drummer.


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Pink Princess zei

Veel plezier met je gezin♥ Mooie foto's trouwens.

Groetjes

Stina zei

Wie weet waar je nog eens komt hé. Leuke foto's zijn het geworden. Goed weekend Groetjes Stina

Anoniem zei

Zo je hebt aardig wat plannen haha,heerlijk is dat he,een beetje in de rondte dromen en soms een plan of droom waar maken,maar vandaag geniet je van een familie dag,dus veel plezier en nog een goed weekend,lieve groet Joke.

Sandra zei

Veel plezier vandaag! Ik ben vanochtend al met mijn dochter op stap geweest...gewoon boodschappen doen, maar toch gezellig. Vanmiddag nog lekker brocante shoppen!

Ger zei

Ha Lynda,

....Tja....ik ken dat onrustige gevoel maar al te goed...en ben niet meer jong....maar wil ook nog zovééél....en dan bedoel ik het niet hebberig;-)....maar zien,genieten van de mooie dingen van het leven.
Ben net terug van heerlijke dagen in Noord-Holland(zie mijn blog)en zit nu al weer te prakkedenken waar ik de volgende keer heen zal gaan, ik zeg altijd;ben in m'n vorige leven vast een zigeuner geweest......wil er altijd maar opuit,rondtrekken en de wereld zien.....

Jij bent vast met volle teugen aan het genieten van jullie ''familiedag'' en dat is ook héél fijn!!!

Ga nog eens verder bij je lezen,ziet er leuk uit!

Mooie foto's in deze post.....doe mij maar 'n dik album daarvan en ik GENIET....alweer!

Fijne dag!
Lieve groetjes,
Ger

Irma zei

Heej Lynda,

Jaaaa helemaal mee eens thuis is de basis daar moet het goed zitten, als ik mijn gezin te weinig heb gezien word ik triest en krijg een gemis gevoel en wil dan heerlijk gewoon truutige dingen met ze doen een spelletje een filmpje, tegen elkaar aanzitten en noem maar op.
ja door het bloggen maken je hersens soms overuren en voor je het weet lig je in je bed te bedenken wat je allemaal hebt gezien en wat je ermee wilt doen zovvel inspiratie, maar het is goed om het zo nu en dan opzij te zetten en om je hee te kijen en te genieten van je eigen huis en te bedenken dat als de basis goed zit het allemaal oke is:-)
maar je doe foto's zien er ook wel heeeeel aanlokkend uit ja weersta die maar eens, succes

lieve groetjes Irma

Jacqueline @ HOME zei

Dear Lynda,
Your English is fantastic and I could never critisise because I cannot speak one word of Dutch !!
Your photographs are beautiful.
Have a lovely weekend with your family. XXXX

Jolanda zei

Leuk dat je een engelse vertaling erbij zet, ik wil het ook af en toe gaan doen maar vind het wel moeilijk.
Gezellige dag samen en aan de foto's te zien kunnen jullie nog wel even vooruit met familiedagjes, lieve groetjes

Margriet zei

Leuke ideeen genoeg om nog eens te doen! Heb je een leuke dag gehad met je gezin? Beetje we-time :-) Het weer zat niet echt mee maar ach.. binnen vermaken we ons ook altijd wel he?
Fijn weekend!!

Liefs,
Margriet

It's me zei

Leuk Lynda!! lekker weg....en?? wat is het nu geworden vandaag??

Wij zijn ook net thuis...........heerlijk de hele dag weg !! met zijn tweetjes en...twas reuze gezellig.........en?? we hebben nu 3 honden !! onze logee is er !! leuk leuk !!

Lieve groetjes fijne avond Ria

Stina zei

Hey Lynda, dus je gaat een keer naar Deventer, oohh dat is leuk. Ben zelf een keer met mijn dochter naar Amersfoort geweest om te winkelen. Daar hebben ze een leuke Dille & Kamille winkel, heb mijn ogen uitgekeken zoveel als ze daar hebben. Wens je alvast een fijne dag hoor het wel van je groetjes Stina

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hai Lynda,
Dat zijn ook niet zomaar wat plaatjes hè...prachtige foto's, en wat een sfeer straalt dat uit!
Genoten van de Family-Time?
Groetjes Hil

Een sneller kloppend hart zei

Back to basic...da's een hele goeie, die behoefte is hier ook regelmatig en daar tank je ook weer zooo van bij!

Geniet ervan Lyn..met je gezin!

Veel groetjes, Veronique

Een sneller kloppend hart zei

Oh oeps, dat was dus gisteren!
Nou, dan hoop ik dat je heerlijk genoten hebt :)
Ik loop ietsje achter hier hihi

Groetjes!

Jeanet zei

Je gezin is je basis... klopt als een bus.
van daaruit kun je vanalles ondernemen maar je blijft terug komen bij je gezin.
Dat is o zo belangrijk.
Ik noem het ook wel de comfordzone. je kunt daar lekker jezelf zijn, als je lui op de bank wilt hangen dan doe je dat, wil je lekker dwaas doen dan doe je dat, enz enz.

Ik hoop dat je hebt genoten van een heerlijk dagje met je gezin.

fijne zondag nog

groetjes

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Hi Lynda-
You are always so sweet! Thank you! I hope your enjoying your weekend!
take care
Kristin

Karla@TheClassyWoman zei

Lynda, your English is really good! Thanks for hopping over from Kristin's blog to come visit me and become a follower. :)


My mom's side of the family is Dutch and I understand a little bit of it. My mom and my Oma would speak their native language all the time but I never learned to speak it fluently, I wish I had.

I got to visit Holland for the first time in April. 2006, I was there during Queen's day and had so much fun, lots of great photos!

Karla@TheClassyWoman zei

Lynda, I left you a comment under yours on my post. You have nothing to worry about-I like that you are real and share what is on your heart. I wish more women had the courage to do that! :)

Vær våken zei

What a great post!! I love the images of outdoor and Summer! What a wonderful time of the year!

Kristin :)

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een heerlijke plaatjes Lynda! Daar zou ik ook wel willen zijn!!
Ja, gelukkig hebben we plek zat en ook een paar extra badkamers dus dat maakt veel en lang bezoek wel zo makkelijk! Maar laat die zon nu maar eens snel terugkomen, heb nog even getwijfeld of ik vanochtend toch weer m'n winterjas aan zou doen... belachelijk toch op 3 mei??
Fijne dag/week/vakantie (de onze zit er weer op) & tot gauw weer!
Bisous, Chantal
P.S. tekst oké!!

Mayflower zei

Hoi lieve Lynda, eindelijk even tijd om even bij je langs te gaan, wat heerlijk hè al die inspiratie die je hier overal opdoet, maar.....je komt daardoor ook tijd tekort haha.
Wat heb jij je dromen van things-to-do leuk weergegeven met die prachtige foto's, heerlijk picknicken aan het strand en appeltjes plukken, vast voor een heerlijke appeltaart. En hoeveel je ook wegstreept van het lijstje er komen er vast altijd weer dingen bij, tenminste bij mij wel.
Ik wens je een fijne dag, het is hier nog steeds herfst.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Heerlijke inspiratie plaatjes..hoor.
Lekker he zo weg dromen.

groetjes Karin

Unknown zei

Hope you have a nice day to Lynda! Lenya :)