Fresh

maandag 31 mei 2010


Goede maandagmorgen allemaal!!!!! Ik hoop dat jullie allemaal(ondanks de regen en het onweer) een lekker weekend hebben gehad. Ik had jullie achtergelaten met wat kiekjes om moed te houden..........er komt zon!!!! Dat weet ik ZEKER;)!
Maar als ik dan toch aan het delen ben...ik heb een "nieuwe"ontzettend mooie blog in m'n schoot geworpen gekregen. De dame liet een commentaar bij me achter en natuurlijk ga je dan even kijken...*PLOF*......als we het dan over mooie foto's hebben, over sfeer, over aaaaaaaaaaaaaah en oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
Fresh







Dit zijn enkele van de GEWELDIGE foto's van El....ik zal ze niet allemaal laten zien, ga maar bij haar genieten! Ik zeg je....OEH en AAAH!:)

Good mondaymorning to you all!!! I hope you all had an wonderfull weekend(if we forget about the rain and thunder). Last time I left you with some lovely pictures, just to keep the faith, there WILL be sun...SOON......I am sure!:)
And because I'm in a sharingmood...today I want to tell what happened, and were I went....
El left me a comment on my blog, didn't know her name, so, what do you do:), go over and have a look.........I can tell you this......it was OOOOOOH and AAAAAAAAAAAAH all over the place!!! I tell you, if we are talking beautifull pictures and lovely athmosphere.....
Here I show you a few pictures from her blog, not all of them, you just HAVE to go there and OOOOOOH and AAAAAH for yourself;)
Note:.....I WISH I could say that I made those pictures, that would mean I'd been there.......sigh!!!
Let's go girls, it's monday!!!!


Groetjes
Lynda

Leave a Comment

Karin zei

Ja bij jou zie ik zon, maar als ik naar buiten kijk wordt ik alleen maar somber. Dus vertel effe...wanneer kan ik hier die zoooohon zien?!

It's me zei

Pffffffff......wat een zaaaaaaaaiiiii weer !!!..bah !! gelukkig heb ik jouw blog nog vol zooooooooohon !!

Jij bent mij zonnetje dit voorjaar !! Lynda................fijne dag lieve groetjes van mij................en ik ga even buurten daar............bij haar.....................groetjessssssss

It's me zei

Kun je me even uitleggen hoe ik haar kan volgen?? ik gebruik geen google reader...helup !

Floor zei

heel veel zon zelfs ja eindelijk werd eens tijd ook...

Pas de deux zei

Dag, Ik heb net je blog ontdekt. Mooi. Heerlijk om te bekijken. Hartelijke groeten van Lilian en ik ga je graag volgen.

Nicole Claudia zei

Ik ben gelijk even bij haar wezen buurten en ik heb mezelf gelijk als volger aangemeld, wat een plááááááátjes!! Prachtige foto's, wat een sfeéééér, met of zonder zon prachtig!!

Ik blijf door dit chagrijnige weer wel wat langer in mijn theepauze hangen........... tja.......... hahaha, misschien moet ik maar een lampie aandoen!! Hahaha, of gewoon wat gaan doen....... maareh die zon hè, voor wanneer is de bedoeling dat 'ie op visite komt??

Groetjes, Collie

Little Emma English Home zei

Hi!! did you receive your books...? I still had no time to order mine!!! I wish you a great week my friend xxx

Les Cotrions zei

Faboulous photos of hidden garden Lynda! Love the blog you share! I love everything that's hidden!
Happy new week!
Vale

Mayflower zei

Ohhhhh.....Lynda, wat een prachtige tip. Wat een mooie blog en wat een prachtige foto's maakt zij.
Heerlijk om er op zo'n druilerige dag als vandaag naar te kijken enne.....jahoor volgens alle weermannen komt er echt een zonnetje deze week. Ik ben dus nu druk in huis bezig zodat als de eerste zonnestralen doorkomen ik linea recta naar buiten ga hihi.
Wens je een zonnige week.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Nu dan ga ik direct heen hoor......
Tja sorry hoor, ik ben gevlogen....maar ik kom altijd weer bij je terug hoor.
Fijne week;))

Dutch Apple zei

Ow, nu krijg ik alleen maar meer zin in die zon! Wat doe je me aan ;-)
Nee, ik ben erachter gekomen dat het Shalalie liedje ook bij de zon niet in de smaak is gevallen hahaha......

Groetjes!

Home and Lifestyle zei

Ik zit al helemaal in de startblokken voor de komende dagen...heerlijk in de tuin zitten en bezig zijn in het zonnetje!

Lieve groet, Ingrid

Loveforpiemonte zei

Dank voor het delen enne wat krijgt zij de foto's er mooi groot op zeg!
Groetjes en een fijne week,
Madelon

lia zei

Nou dat zijn zeker hele mooie foto's. En ik ben ook klaar voor de zon, kom maar op......

lieve groet Lia

Ger zei

Dankzij jou mooie sfeerplaatjes en onze leuke kleinkinderen die wij het weekeind te logeren hadden ben ik de half zon half onstuimige dagen goed doorgekomen!!!
......UUUUh...je bent 'n lekker ding;-)en je bent bedankt;-)......was ik vanmiddag net met goede voornemens bezig om snel aan de slag te gaan in huis........kom jij met dit fantastische blog aandragen......en ik maar klikken....en kijken....en zuchten......en vooral wegdromen......
Maar al met al ben ik nog geen stap verder met mijn HH ''plichten''
Dan roept manlief altijd....morgen komt er weer een dag!
En nu is het al weer tijd om de piepers te gaan bakken met kipfilet+champignons en gem.sla.

Fijne dag verder Lynda!!!:-)
Lieve groet,
Ger

alma zei

Prachtig Lynda....word ik wel een beetje vrolijk van en ook van dat muziekje wat er begint te spelen wanneer ik je blog open!! Heerlijk Norah Jones!

Ben er weer hoor....bedankt voor je lieve mailtje!!
Liefs
Alma

Anoniem zei

Hoi nee hoor de lamp gaat weg, hadden we al een nw voor maar dacht ach ik bewaar hem, maar het loopt hier vol.

groetjes

It's me zei

Het is wat met jouw hoor!! ik wil wel 300 reacties op deze...............hahaahha!! dus ga maar even door nog........zou ik anders de maand weer maar bij vertellen.......mischien handiger?? ja ja zou ik het doen?? of toch maar niet???................hahahahahaah!!!! ik wil gewoon heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel reacties...........en dan zet je op je blog tot dat Ria jarig is !!! haahahhaha!!!

Room Seventeen zei

Gaaf zeg. Ik ben gek op New England, dus dit is absoluut een aanwinst. Heb je de lijst al gekregen??
Groetjes Hennie

Marge zei

Oh, how really lovely pictures!! I really enjoy them so much:)

Lovely week to you!
Hugs, Marge

Tuur zei

wauw leuke site.....
dank je wel voor het duimen!!!
alle positieve energie is zeer welkom ...
maar pff wat ze niet verwachte maar overal heeft ze een antwoord neer kunnen zetten....
En nu wachten tot 17 juni...dus alle energie naar de uitslag
Groetjesss

Karin zei

Oh Lynda, het heeft een dag geduurd voordat het kwartje viel. Welke foto mist ze dan toch?! Nadat ik zelf m'n stuk nog eens na had gelezen begonnen er bellen te rinkelen....MIJN BH (het zijn er zelfs TWEE geworden). Nou als jij die op foto wil kan ik ze wel mailen hoor hahaha heb net ergens een stuk gelzen dat je van borstenstaren een stuk gezonder wordt, nou ja mannen dan, maar misschien doet een BH(tje) wat voor jou. Just let me know!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

OEH...ik ga zo gelijk ff kijken!!
enne AHHHH, wat lief weer van je ;-))

Hoe ist met je?
Met mij weer (bijna) beter, kilootje minder, nu nog eh...10 te gaan??!! maar das weer een ander OEH en AHHH!!

groetjes Hilde

El zei

Thank you so much for the lovely feature. I so appreciate your comments and am delighted to be included on your blog!

jolanda zei

Hoi Lynda, had ik toch bijna je post gemist zie ik net.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt wat het weer betreft hoor, maar de vooruitzichten zijn volgens mij gunstig dus dan kunnen we lekker weer naar buiten! YOEHOEEEEE!!
Die foto's zien er echt heel mooi uit en ik ga nu gelijk een overstapje maken hoor.
groetjessss jolanda