ik? me? moi??

zondag 9 mei 2010

EEN AWARD????????
....................................................
......................., ....... ......................................!


.........gekregen, zomaar...van Hilde !!!
De reden waarom mag je bij haar gaan lezen....;).
Dankjewel lieve Hilde *SMAK*....
maar ja....nu komt het op keuzes maken aan he....10 dingen waar ik gelukkig van wordt.....de eerste paar zijn zó voorspelbaar....dus dat schiet lekker op! De rest moet eigenlijk vechten om een plaatsje, ik vindt het dan ook moeilijk om ze een cijfer van 1 tot 10 te geven dus je mag ze in willekeurige volgorde lezen...heen en terug zal 'k maar zeggen.....maar de eerste 4.......5..... staan vast:

1.mijn mannetje.....het veilige gevoel dat hij mij geeft, de balans die hij in "ons"houdt(toch knap he....met zo'n uhm....tiepje als ik ;)) de liefde die uit alles spreekt, kortom, de manier waarop hij mijn hart verwarmt!

2. Onze meiden!!! O boy, zit meisje 1 tegen de puberteit aan en moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeel vaak diep zuchten om alles in pais en vree te laten verlopen...en wat weet meisje 2 de "buttons"van meisje 1 feilloos te vinden ;)....maar wat zijn ze mooi, lief, puur, onbevangen, vriendelijk, slim en open!!!!!Mijn hart doet vaak pijn van liefde voor hen.

3. Onze Bruce(kater die wij hebben sinds begin oktober)......je zult zeggen...de kat...komt op drie??? waar blijven vrienden en familie?? Oke....lang verhaal kort....Bruce heeft mij met al z'n onschuld en het nieuwsgierige vizier van een kitten door een hele zware tijd geholpen. Als ik bv door de ogen van Bruce naar de sneeuw van afgelopen winter keek....was het niet gewoon sneeuw.....nee..het was wonderschoon, die mooie witte, zachte, geluidloze vlokken die zomaar uit hemel komen vallen en de wereld veranderen iets buitengewoons......(kort genoeg??;))

4. familie en vrienden, waarbij het gewoon genoeg is om jezelf te zijn. PUNT

5. wittewas buiten aan de waslijn...............(geen commentaar)

6. Lange gesprekken met liters thee, over vanalles(of misschien zelfs over niks).

7. de geur van bloesem als je bv op de fiets zit, telkens als ik weer een bloeiende boom of struik tegenkom adem ik diep in.

8. mijn lievelingsmuziek KEIhard:).

9. eerlijk mensen, die oprecht vriendelijk zijn.

10. en oke......deze moet erbij.....sorry....ik leer niet...het gevoel dat ik CONTROLE heb :).

POEH! dat viel zomaar nog niet mee....ik ben snel blij.....zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Maar nu, moet ik 'm doorgeven aan 5 "buurtjes"....en dat VINDT ik moeilijk.

Hoef niet te zeggen dat ik jullie allemaal even gezellig vindt he? DAt ik elke keer weer verbaast ben dat jullie steeds weer terugkomen;)......maar ik ga dus kiezen....(een Lynda kan niet kiezen!!!!!!!!!!!!).......denk ik....;)..
Ook weer in willekeurige volgorde.....

1. Vale van Les Cotrions(just because you are you ;))
2. Greet van Belgian Pearls( later als ik groot ben wil ik de rust uitstralen die jij uitstraalt....zelfs in je blog)
3. Tuurtje van Begin van iets nieuws........Tuur...jij weet waarom;).
4. Kristin van MY uncommon slice of suburbia. Offcourse I don't really know you, but you come across as a heartwarming, pure, lovely woman, o and yes, I like your blog a lot ;))
5. *GRIJNS*......Mea van Mayflower en Alma van Almay's home....ik geniet altijd van hun beider blog, het lijken me hele wijze en gezellige dames...:).

*fluit*.

KLAAR!

Girls, I got given an award!!!! Don't ask me why, go to Hilde, there you can read why!
Don't need to tell you I'm happy.....speachless.....*grin*....and honored!
I have to mention 10 things that make me happy!
Pfffffffffff, keep in mind...a Lynda can't choose...so...you understand this was an though one for me:).
1. my hubby, the love of my life, the balance he gives "us"....the way he makes my heart feel warm just by being him
2. my girls...offcourse.....yeah yeah,.....little missy no.1 is heading towards adolescense......don't need to tell you;)....and little missy no.2 just knows how to push her buttons.....SIGH...but sometimes my heart just hurts from all the love that I feel for them
3. Bruce, our cat since last october.....I had a bad year.....and...to keep it short....Bruce helped me....growing up from beeing a kitten .....in this world with all its "miracles".....for example....looking through Bruces'eyes.....snow wasn't just snow....it was something wonderfull, white, soft and silent...turning the world into a fairytale.
4, 5,6, 7, 8, 9 and 10 can be read in random order....from laundry hanging outside to long talks with lots of tea, from truly friendly people to the smell of blossom....I'm such a simple person....;).

Part of the award is giving it to 5 other bloggers!
well...you all know I like you all....and choosing is SO hard.....I just picked 5...

Congratulations girls!!!

DONE! *grin*.

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

AHHHH!!! I have a big smile on my face! :) I'm still in bed from when my boys and hubby brought me breakfast in bed with a wonderful card, off to see my mom and grandma soon, I guess that means I have to get off my behind :) You have made my day!
Lots of love
Kristin

Bonjade zei

Zo grappig, zo leuk zo interessant......
Ah ik zie zo veel overeenkomsten.....liters thee, witte was en ga zo maar door........
Leuk om je beter te leren "kennen"....
Fijne avond

Claudia Leertouwer zei

Gefeliciteerd!

Ben gek op parels, heb je voor mij de link van Greet van Belgian Pearls?

Groeten,
Claudia

Mayflower zei

Hierrrrrrrrrr ben ik dan, kom ik altijd graag bij je op 'bezoek' dat weet je inmiddels wel, dus het is geen straf om even een kijkje te nemen. Allereerst proficiat met je WELverdiende Award, als er iemand is die ik een Award zou mogen geven dan ben jij dat wel. Waarom.....zal je misschien denken.....omdat ik hier vreselijk blij wordt, je heb zo'n onvergetelijke manier van schrijven, daar hou ik vanen ook de dingen waarover je schrijft en niet te vergeten.....de foto's.
Ik voel mij dus zeer vereerd dat ik van jou een Award in ontvangst mag nemen (lijken de Oscars wel hihi) ik ben er heel erg blij mee, maar wat mij blijer maakt zijn de lieve en trouwe berichtjes die je altijd bij mij plaatst, bedankt hiervoor.
En wat een geluk lees ik hier, het zou zomaar mijn lijstje kunnen zijn, behalve de poes dan, maar daarvoor zet ik mijn hond in, die heeft mij ook door de moeilijkste tijd van mijn leven gesleept.
Grijs.......maar wijs? haha, een mooi compliment....maar ik had het mezelf niet toegedacht.
Lieve groet, Mea

desde my ventana zei

Congratulations !!!
and happy new week
Hugs

André en Inka. zei

Hoi,hoi,gefeliciteerd met je award,en een mooie top 10 lijkt.

Fijne avond verder,gr van ons

Les Cotrions zei

Ohh Lynda! Thank you so much!!! I'm very happy and honoured to receive this nice award and just from you!!!! You made my evening! My laptop is definetely broken down and I lost most my photos!!! I was so sad and disappointed!!! Now I simply MUST make it to be repaired...I already miss it!!!
Congratulations to you too...you deserve a lot of awards!!!!
Thanks again my friend!!!
Big hugs and happy new week!
Vale

It's me zei

Lieve...liefste.... lieverd ........Lynda...........gefeliciteerd met je award !!! leuk hoor eens wat meer van jouw te lezen...............leuk leuk !!!

Hele fijne gezellig week lieve groetjes Ria

Nieneke zei

Hoi Lynda, leuk hoor je lijstje!
Liefs, Nieneke

Karna zei

Con grats on the award....and thanks for your kind words on my blog!

Greet Lefèvre zei

Dank u lieve Lynda!!! Je bent een schat!
Voor mijn 10 gelukmakende dingen verwijs ik naar mijn post op mijn blog!
xxx
Greet

The Sobbing Settee ... zei

Mooie happy list Lynda!!! De geur van een frisse regenbui in het voorjaar ... mjammie ... nog zo'n vrolijk maker.
Oh ... fluitketel fluit ... tijd voor kopje thee en dan even lekker zitten ... schandalig genoeg is dit de eerste keer dat ik op je blog verschijn dus heb heel wat leesvoer in te halen ;-)

Groetjes, Miranda

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd met je terechte award. Blijft leuk de happy 10 momenten te lezen, wat mij vooral opvalt hier is dat de dames allemaal geluk halen uit de momenten die geen geld kosten heerlijk toch!
Wens je een fijne week,
Groetjes Madelon

Tuur zei

Gefeliciflapsteerd geweldige 10 momenten......

maar wat doe je me aan...wel super aardig, lief enz enz....maar ik een award...slik

echt stil van!

Stina zei

hey Lynda, gefeliciteerd met je award. Heb ze alle tien gelezen, leuk. Geniet altijd weer van je verhalen.
Liefs Stina

Little Emma English Home zei

Hi Linda, many congrats on your award!!! It's deserved for your lovely person!!!

Hugs from me xx

Vær våken zei

Congratulations so much on your award!!! And thank you for entering my giveaway! Wishing you a lovely new week!

Kristin xxxxx

alma zei

Hoi Lynda,

Proficiat met je award. Wat leuk dat je hem aan mij geeft. Ik had hem ook van Inka en André gehad en ik moet er nog mee aan de slag...
Ik had jou ook een award gegeven....7 mei op mijn blog. Had ik je natuurlijk even moeten laten weten!! Lekker slim van me... Van harte gegund want het gevoel is wederzijds!!

Groetjes en nogmaals dank! Je was snel met reageren op mijn post. Ik had hem te snel en nog niet af geplaatst zodoende verdween hij weer. Maar hij staat er op hoor. Leuk dat je altijd zo gezellige reacties achter laat...

Groetjes en ik ga slapen (blijft raar hoor dat het hier al na 11 uur is!!)

Alma