Emaille op maandag en een hartverwarmer uit Japan!

maandag 17 mei 2010





Vandaag VERSE emaille!!!! Letterlijk!! De postbode schuift nét de enveloppe met deze twee schatjes in mijn brievenbus!
Twee oude EMAILLE nummerbordjes! Zijn ze niet geweldig?
Ik heb ze gekocht bij Yvonne en zij zegt dat het hele oude bordjes zijn.
Ik ben er dol op! Kopen was niet moeilijk,.......bepalen waar ze wil hangen....dát wordt moeilijk want ik heb legio plekjes waar ze het leuk zouden doen..........maar welke zijn DE perfect spots he ;).
Wordt dus vervolgd.....


Samen met de plaatjes kwam er nog een enveloppe....met Japanse tekens!!!!!! *BLIJ*....dat kan maar van 1 iemand zijn......*SLIK*



KIJK dan!!! Heel jammer dat jullie het niet kunnen ruiken!!! Het is een geurhanger!
Helemaal uit Japan, meegebracht door Alma..............van Almay's home!
Ben ik jarig? Nee. Iets voor haar gedaan?? Nope. Ik heb me elke dag vol in haar avontuur in Japan gestort......en daar wordt ik(en nog drie andere dames) voor bedankt!!!!!!!!!!
Is het wat??? Ik moest er toch wel een paar keer van slikken!!!
Alma...*SMAK*!!
Dankjewel , ik heb het heel erg leuk gehad "met jullie"in  Japan, heb er zelfs een souvenir aan overgehouden....kijk...


hij hangt al!!! Op het toilet, want daar kom ik héél vaak!!!
Je had het natuurlijk niet hoeven doen, maar ik ben er wel héél blij mee!!!:)
Dankjewel! O enne....de groeten aan Yuko;)!


Hollen jullie ook van binnen naar buiten? Zon....REGEN....zon...REEEEEEEEEGENNNNN.....

*zucht*.....heb me laten vertellen dat het gaandeweg de week steeds een beetje beter wordt...maar ja....eerst zien....dan geloven..uhm..genieten!!!;)

Hi all!!! This is my enamel on mondaypost again!! And believe me, its fresh.....the postmen just dropped it in my mailbox! I bought them on Friday at Yvonne's, she send them over and TADAAAAAAAAAAa...here they are!!! Aren't they great? I just love them! Yvonne told me they are really old......even nicer;).
Buying wasn't that hard......deciding were I want them ...thats hard, because I know severall spots in my house where they would look great.....but which spot is THE spot?? So..to be continued!;)

Together with the signs, there was another envelop......with Japanese signs on it?!?!?!?
That can only come from Alma!
She and her daughter went to Japan for two weeks and she blogged every day about it! And I loved it!! It was like beeing there....well...a little bit ;).
And because of my comments every day(duuuuhhhh;)) she send me this to say thank you!!!! You can imagine....I was REALLY surpised....normaly beeing nosy isn't something you are "rewarded"for;)!
Well, she did, and I am happy......I've hung it in the toilet, because I come there OFTEN!!;).

About the weather.....I don't know about you, but I'm running IN and OUT...sun.....RAIN......sun....RAAAHAAAAIIIIN!!!!  I've been told that this week it will get better, but I want to see it before I will believe...uhm...enjoy it!!!

So long girlies!!!;)

Groetjes,

Lynda

Leave a Comment

Tuur zei

Ik spring gewoon tussen de druppels door....
Lukt dat jou niet????????????????????
Wat een gave dingen heb je gekregen, super lief zeg!

little sweet things zei

Wat zijn ze mooi, die nummerplaatjes!!!
En bij die plantenbak staan ze al leuk.

Wat een leuke verassing heb je gekregen! dingen die je niet verwacht zijn altijd super leuk op te krijgen.

Maarre regen??? hier in noord holland schijnt de hele dag de zon al, heb nog geen drupje regen gezien.
Groetjes, en ik hoop voor je een zonnige namiddag. Saskia

Blue Cottage zei

Hoi hoi,
Goed van je dat je iemand uit Japan kent ;)
Ja ik begin nu langzaam in een dip te aken van de regen.....!!
De tuin wordt er in elk geval mooi groen van
maar daar is ook alles mee gezegd.
Nouja....
ik heb gisteren nog snel wat "moederdagplantjes" en buxus geplant
die hoef ik nu geen water te geven
(maar dat is dan ook echt het enige voordeel)
Toch wens ik jou een fijne
en ☼nige week.
Groetjes Cobi

by kuzz zei

Wat een leuke nummerbordjes zeg! Daar is altijd wel een plaatsje voor!
En wow...wat een super gave hanger van Alma!
Ik behoor ook tot de gelukkigen....maar de post is hier nog niet geweest. Wat ontzettend lief he dat ze gewoon in dat verre japan aan ons gedacht heeft!!! En het was al zo heerlijk om inderdaad iedere dag haar leuke verslag te lezen en heerlijk van de foto's te genieten!
En dan nog dit...ja dat verdiend wel een hele dikke pakkerd!!
Groeten vanuit een zonovergoten Zeeland!!! jaja kom snel hier naar toe!!
(het regende alleen op koninginnedag verder schijnt hier de zon altijd (bijna) haha)
liefs, Erna

Pink Princess zei

Hier ook geen regen gezien wel de zon. Mooi die hanger en die emaille plaatjes zijn echt plaatjes.

Liefs van marian

Door Jolanda zei

O wat leuk allemaal, heb het Japanse verhaal wel niet gevolgd, maar was vast erg leuk, gezien je enthousiaste reactie!
En wat lief dan zo'n mooie attentie!

Mayflower zei

Hoi Lynda, wat zijn ze mooi de emaille huisnummerplaatjes, dat vindt jij vast wel een mooi plekje voor. Ik ben ook altijd aan het zoeken hoor als ik iets nieuws heb, waar op te hangen, is die plek wel goed haha.....heel herkenbaar.

En wat ontzettend lief van Alma dat zij een souvenir uit Japan heb meegenomen. Ik was gisteren voor het eerst op haar blog en ben er even goed voor gaan zitten om het reisverslag te lezen.
Maar jij heb nu een heerlijk Japans geurtje op het toilet.
Ohhhhh...en wel bij mij blijven komen hoor....hahaha....vind ik veels te gezellig.
Hier gelukkig geen regen, al dreigde het wel af en toe, maar ook zonneschijn, je woont dus in het verkeerde deel van Nederland hihi.
Maar van de week wordt volgens de berichten alles weer goed gemaakt...zon...zon...zon.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

It's me zei

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............leuke bordjes hoor!!!

Enne ik heb er ook een !! zo'n geurhanger !!

Leuk leuk !!!

Ben benieuwd waar ze terecht gaan komen de borjes.............wacht in spanning af !!!



Lieve groetjes gezellige avond .......Ria

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Oh sorry lieve schat, het was hier de heeeeeele dag stralend zonnig weer, met zo nu en dan een wolkje die al even snel verdween..............
(niet slaan a.u.b!!)
Wat onwijs gaaf zeg, die emaille nummerbordjes, ben heel benieuwd welk plekje ze krijgen!!
Lieve zonnige groet van iemand die je heeeeeeeel veeeeeeeel zonnestraaltjes toewenst!!!

Oh ja, enne, wat een superleuke post uit Japan, lief!

lia zei

Mooie verwennerij heb je ontvangen. En die emaille bordjes zijn zo leuk hé. Goh ik besef dat ik dus ook emaille in huis heb. En hier geen regen vandaag, wel bewolking. Maar die zon willen we nu allemaal wel.

lieve groet Lia

Karin zei

Ik weet zeker dat jouw dag niet meer stuk kon, op die vervelende regenbuitjes na dan :o) Maar er wordt beterschap beloofd (ik hoop 't toch zo)

Les Cotrions zei

Love your enamel numbers Lynda!!!! And what a nice surprise from Japan!!!!
Cross our fingers...may be we'll have sunny days this week!!!!
A great week to you!!!
Vale

Annelies zei

Hey gaaf joh die leuke bordjes!benieuwd naar het vervolg! Ik vind je blog erg gezellig.
btw het is Turkey...Icmeler (vlakbij Marmaris) een paradijsje op aarde...en de wolk is weg pfff..dus nu maar hopen dat ie niet terugkomt!
gezellige dag!
liefs, Annelies

Karla@TheClassyWoman zei

Those enamel letter plates are great! :)

Have a great week!

~Karla

Loveforpiemonte zei

Ze zijn gaaf!! tjonge jonge beetje jaloers hoor haha... Enne ik had mij gister helemaal ingesteld op regen, alleen zon gezien! Heerlijk veel buiten kunnen doen dus.. en vandaag nog beter!!!
Groetjes Madelon

Bonjade zei

Wat lief van Almay......laat me ook eens ruiken....;))
Mooie cijferbordjes heb je van Von zeg, ben benieuwd waar ze gaan komen...
Fijne avond

alma zei

Hoi Lynda,

Leuk om de hangers op de blogs terug te zien. Graag gedaan hoor!!! Jij was mijn trouwste fan!! Zelfs Yuko kent je!!

Ik hoop dat hij een beetje lang blijft ruiken ;)...
Groetjes
Alma

Vær våken zei

Coming over to wish you a great Tuesday!! I'm still trying to find out how I can translate your blog. I know there's something I can add, just trying to find out what! I see you have a 12 year old girl, too. She's beautiful!

Kristin :)

Suzy's Vintage Attic zei

Hello Lynda

I too love those enamel number plates!Not something that I find easily over here. I have to wait until I visit France or Belgium.

The weather over here is much the same sun, rain, cold then suddenly really warm. It cannot make its mind up!

Lovely Mother and daughter photos on previous post, you look alike.

Take care
Isabelle x

Vær våken zei

ooohh, I'm sorry! I see it now! Well, I have taken a week off blogging, maybe I can exuse myself with that...hmm! But, of course, I see it now! Thank you!!!

Kristin :)

Deb zei

Suche lovely gifts in the mail today, lucky girl! Love your enamel numbers! Deb

Gizzy zei

Hey wat leuk en fijne emaille nummerborden e.d., die zijn echt helemaal tof. Ik heb een leuke tip, ook wel enkele leuke Emailleschilden. Gevonden op www.ramsign.nl , vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven. Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?