Jumping for......

donderdag 13 mei 2010


Ooooooooooh meisjes........ik moet even hier komen springen hoor *TOINGTOINGTOING*.
Ik heb nog 3 KEIleuke interviewtjes voor elkaar gekregen......dus de komende drie weken zitten we gebeiteld!!! SHOPPENNNNNNNNNNNN!!!!!!!
*kuch*......ik spring nu maar weer m'n keuken in.....morgen is meisje 1 jarig (12.......12!!!!!!!!...*zucht*) dus even weer een beetje orde scheppen na 2 weken freewheelen;)!

Liefs,
Lynda

Oooooooooooh girlies.......as you can see *grin*...I'm jumping for joy!! I got another three owners of wonderfull shops enthoudsiastic for an interview!!!! So next three week, a different shops every week!!! *JUMPJUMPJUMP*.....be honest, we have bad weather, really bad weather, and what can you do better then visit nice shops??? Maybe buy something you "need"*grin*.
Well......enough jumping, I'm gonna jump into my kitchen, and start organizing, Missy no.1 has her birthday tomorrow(12.....hello??? 12!!!!!!.....*sigh*;))...so I have to get some order in this chaos after two weeks of freewheeling......the girls had 2 weeks of from school....what do you do???? RIGHT...nothing;)!!

Toodels!!!

Lynda

Leave a Comment

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

;-))) wat ben je toch een spring-in-het-veld!!
12 jaar man, wat gaat het snel hè?
Fijne dag morgen!!!!

Liefs Hil

Claudia Leertouwer zei

Ik vind een eer dat je mij ook uitgenodigd hebt, kan niet wachten om de intervieuws te lezen!

Groeten,
Claudia

It's me zei

Wanneer krijg ik nou een uitnodiging.......................zuchttttttttt.........ik ben jaloers hoor nu !! en verdrietig !! ........snik...............

HAHAHAHHAHHAH!!

Ik wil ook wel eens een pluim in mijn reet van een ander............van jouw dus...........hihihih!! wel een wat grotere pluim hoor....................haahahhahahha!! hihihihihi!! lol lol lol !! fijne dag Ria


Gefeliciteerd met je meisje !! morgen........dikke kus !

Een sneller kloppend hart zei

Oeh 12 jaar, wat een leeftijd...geniet van alles...al werk je je meestal uit de naad ;-)
Maaruhm...interviews? Volgens mij moet ik beter opletten waar jij allemaal mee bezig bent hihi...ben in ieder geval heel benieuwd!

Een fijne dag, succes met de voorbereidingen en voor morgen een NOG fijnere dag, ook voor je dochter!

Veel groetjes, Veronique

Bonjade zei

Net als Vero is mij ook het één en ander ontgaan.....interview?????
Maarre wat me niet is ontgaan is de verjaardag van de jarige....zo zeg 12.....toe maar puberen geblazen;))
Fijne dag

Een sneller kloppend hart zei

Ach ja natuurlijk! Ik heb dat de vorige keer zéker gelezen!! Toen je iemand aan ons wilde gaan voorstellen toch? haha...sja ik las interviews vandaag en dacht HUH met wie?? Maar het kwartje is weer gevallen...ik slaap gewoon nog :-)

xxx Veronique

alma zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mayflower zei

Ik ben wakker hoor..........hihi....door al dat gespring, kan dat niet wat zachter hahaha.

Heerlijk hoor weer een paar leuke interview, enne.........Ria ook interviewen hoor.

Gefeliciteerd alvast met je dochter morgen, ik wens jullie een supergezellige dag en met heel veel zonneschijn.

Pioenen heb ik nog niet gezien, ik haal ze altijd langs de weg, zo vers van het land.

Lieve groet, Mea

Stina zei

hoi Lynda. alvast een fijne dag voor morgen. Heb je wel iets leuks kunnen kopen voor haar. wij hebben ook een dochter van 12, en dat wordt het wel wat moeilijker. Gaat ze na de vakantie ook naar het voortgezet onderwijs? h Gr stina

Jolanda zei

Hieperdepiep, hele gezellige dag morgen...
en wat leuk die interviews, goed idee! Volgens mij zijn er nog meer gegadigden...succes!
Lieve groetjes Jolanda

Splashes of Pink and Mint zei

Leuk, leuk, leuk!!!! Enne je vroeg of er al iemand was die wat van Altijd Vrijdag Brocante kon laten zien???Hahaha, wacht maar af....!!!!!! Eén dezer dagen ga je het meemaken hoor!
Veel plezier morgen en natuurlijk gefeliciteerd! Poeh...12....wat een dame alweer!