Look who's talking....

dinsdag 25 mei 2010

Ik vindt het zo leuk dat jullie het leuk vinden...*uhm*....
De mensen achter de (web)winkels zijn stuk voor stuk enthousiast(duhhh...gratis reclame;)), en tot nu toe heeft er nog niemand nee gezegd(ik knipper dan ook erg lieflijk met m'n groene oogjes*kuch*).
Dit keer......dit keer is het wéér leuk, dit keer wil ik Johan aan jullie voorstellen!
Johan ken ik ook weer niet persoonlijk, is ook aktief op ons forum(wat een leven heeft die man tussen al die vrouwen), en natuurlijk heb ik al eens wat bij hem gekocht. Een oude duivenmand om precies te zijn. Johan laat vaak foto's van zijn buit zien als hij weer eens op jacht is gegaan, en die ene keer viel m'n oog op die mand, snel mailen, en nog voordat de mand in de winkel zou komen was hij van mij!!!:).
Johan heeft trouwens ook zo'n flauw trekje, net als Yvonne, houdt hij dingen zelf...hij laat ze wél altijd zien, om er dan doodleuk achteraan te vertellen wáár hij dat in ZIJN huis neer gaat zetten, meestal betreft het spoelkommen, ik zweer je die man kan een leger voorzien van pudding of pap;)
Anyway.....ook voor de dames uit het Noorden......"onze"Johan komt uit..uhm..*slik*..Friesland(Joop...skoezie als ik een deur te ver ben ;)).......
Johan.......licht uit....spot aan.......


*Wil je jezelf en je winkeltje even voorstellen?


Mijn naam is Johan,ben 35 jaar woon in leeuwarden woon samen en heb een zoontje van 3,5 jaar.
Ik heb een webwinkel www.dewoonwinkel.nu ik verkoop op het moment alleen via internet en fairs,beursen en markten,in de toekomst als ons huis verkocht is krijg ik er ook een winkel bij!!
De meeste spullen die ik verkoop zijn oud uit Frankrijk/belgie/nederland,ik heb er ook een paar merken bij zoals,bloomingville,jeanne d`arc en stapelgoed op de planning staan nog een aantal merken!!




*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen webwinkel te beginnen?

Ik ben 1,5 jaar geleden begonnen met mijn website,ik deed het eerst via marktplaats maar dat was toch niet echt geweldig,mijn baan toen als filaalmanager beviel me niet meer,en van kleins af aan was ik al bezig met meubels opknappen,naar rommelmarkten gaan enz dus ik heb gewoon de stap genomen en dat was een goeie stap!!



*Wat is het leukste aan het hebben van een webwinkel als die van jou?

Het leukste is dat ik elke dag nieuwe spullen op mijn website zet de klanten die ik heb, weten dat ook en ik krijg daar altijd hele positieve reacties op!

*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek?

Beide eigenlijk wel,ik krijg vaak opdachten voor meubels dus dat is leuk om daar voor op zoek te gaan,maar meestal koop ik toch wel spullen wat ik zelf ook mooi vind





*Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)

Mijn mooiste vondst is een grenen linnenkast die stond bij het grofvuil,toen woonde ik nog thuis die gaat nooit weg!!

(kijk maar in mijn picasa album  KLIK)


*Waar wordt JIJ blij van?

Ik wordt blij,als ik naar een markt ben geweest en thuis kom mijn aankopen ga uitpakken,foto`s maken en op mijn site zetten!(Lynda: pssst Johan...SPOELKOMMEN....SPOEL KOM MEN)

En als het dan verkocht is,en ik krijg daar een leuke reactie dat is toch waar je het voor doet!!(Lynda: geen spoelkommen????;))



*Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?

Als je nog eens in zuidlaren bent moet je naar Ditjes en Datjes (Hogeweg 35)gaan dat is een heel klein winkeltje met geweldige leuke spullen

Groetjes,johan



Dat was 'm...Johan....en NIKS over die spoelkommen he, de stiekemerd;)!
Johan, dankjewel, ik wens je veel succes en hoop dat ik veel dames nieuwsgierig heb gemaakt naar je winkel!

Hi girls,
I have "a face behind a store"almost every week now. And today it's Johan.....he is a man!!;). BREATH ........I don't know him personally, we "met"on this "interiorcommunity", and you won't be surprised when I tell you I bought something from him. An old french pigeonbasket.......
Johan normally shows  what he bought on his treasurehunt on this community and in one of those pictures I spotted the basket, so before he could put it on his website...IT WAS MINE:).
Johan puts new stuff in his store almost every day, and dear American friends....he was "hunting"in your country recently...he calls it vacation, but we know better:D!
Hope you like the pictures and please visit his store De Woonwinkel.........

See you all next time!!!
Love,

Liefs,
Lynda

p.s. vandaag is ons huis weer 10 cm omhoog gekomen......de zolder is al(AL???) half opgeruimd;) Morgen mag ik weer!

Our house came 10 cm's higher above the ground today, we cleared out half of our attic(HALF!!!!).....tomorrow the other half......OMG!

Leave a Comment

Floor zei

Hee gaaf die Johan, zo leer ik die ook eens kennen , kende hem alleen van de link en de winkel .
Leuk en Lynda ik kwam echt niet meer bij om je reacties de afgelopen dagen bij mij , humor !

Kom Achterom zei

Ha Lynda
OOh jij weet het ook wel weer te brengen hoor ik ga hem opzoeken de spoel kom men!! hihihi
Ik vind het erg leuk alleen ik kom bijna nooit in het hoge noorden terwijl mijn familie er bijna allemaal woont!! Erg hé het komt er gewoon niet van sinds oma er niet meer is. Mijn ouders zijn beide Friezen en zij gaan natuurlijk wel vaak die kant op!
Ik vind je interviews super leuk om te lezen.
Ennuh jij ook nog bedankt hé voor je leuke berichtje als er één een must is??? (muts neem ik aan) hihihihi
Fijne avond
Yolanda

Kom Achterom zei

hihihhi ik vind het wel een must om bij je te komen hoor!!!
Jij bent van de nieuwigheden!!!
of zoiets ik ben ook altijd zo heeerlijk blodn bezig!! zelf mijn naam type ik vaak te snel dan staat er Yoladna hihi
Ik vond de herkenning zo heerlijk!!
fijne avond Yolanda
Niet opvatten als commentaar hoor dat zit totaal niet in mij.
toedeloetjes

André en Inka. zei

Aha,Johan van woonwinkel nu.
Ik heb een aantal maanden geleden een aantal keren wat bij hem besteld,geen spoelkommen,hóór maar andere spulletjes.
Leuke webwinkel met leuke hebbedingetjes.

Gr van ons

Les Cotrions zei

Hello Lynda! A man?? That sounds interesting in this feminine universe!!!! I'm curious to visit his website!!! I don't envy you for your work in the attic!!!! But i think that clering out is cathartic sometimes!
Good work!
Vale

It's me zei

Hhahahahaah!!.....echt iets voor jouw ditte !!

En Johan......wie kent hem nog niet ???...leuke webwinkel...........!!! en leuk geschreven weer meissie !!! ben trots op je !!!

Dikke kus van mij..............truste !!

Fågel Blå zei

Hello!
Oh so lovely things you show us!
I hope your week be nice!
Kathrine

Bonjade zei

Ha wat leuk...die Johan.....zo hoor ik nog eens wat...;))
Leuk hoor om te lezen, tja.......zo bekend/ beroemd die man......
Fijne dag

lia zei

Ik ken Johan niet persoonlijk, maar wel van zijn albums op picasa en heb vaak door zijn web winkel gelopen. Maar hij laat wel steeds iets zien, waarvan ik denk JA JA, en dan staat er Ik houd het zelf...... Of, waar denk je dat het staat?????? hihi..Balen......
Maar verder heel leuke spullen, zal nog eens een keer kijken..

Leuk gedaan meid,
lieve groet Lia

Loveforpiemonte zei

Wat dapper van Johan om zo'n stap te nemen en het ook nog van de grond te krijgen.. Good for you.
Groetjes Madelon

Mayflower zei

Hey Lynda.........nou jij bent je roeping echt misgelopen haha....je had interviewster moeten worden......maar misschien....je weet maar nooit. Weer een geweldig leuk interview en zoals jij het schrijft....dat is toch gewoon een feestje. Ik ga straks snel eens winkelen....had deze al bij mijn favorieten....en kijken of er nog spoelkommen zijn haha.
Leuk nu eens een man tussen al die vrouwen te lezen. Johan....je heb een superleuke webwinkel.
Ohhhh....en Lynda we hebben wat gemeen............groene ogen hihi.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Little Emma English Home zei

Hi dear Linda, don't worry my today post was not for your comment of yesterday...I too laughed for the coincidence, that' s was the right attitude to me. Your comment are always so welcome to me!! I understood well the spirit of it!!

Have a nice day sweety xoxo

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

See we both have junk at least your clearing your out of the attic :) Wishing you a wonderful day friend!
XO
Kristin

Little Emma English Home zei

Yes please tell me the author of you book. I love stories in Russia at the time of war. Have you read Paullina Simmons? She wrote a trilogy, I loved those books soo much!!

Thank you for advice, if you prefer write me on my email ok? Kisses

Margot zei

Wat een gezellige interviewster ben je.
Ik zal eens een keer lekker terug gaan lezen bij je.
Ook bedankt voor je geweldige reacties bij mij.
Groetjes, Margot

Mayflower zei

Alma???? hihi. Het grijze sprei komt bij H&M vandaan, kan je gewoon on-line bestellen, heb hem al een poos dus weet niet of deze er nog is.
Tja....ik kan niet zonder leesbril....al wil ik er eigenlijk niet aan, maar zonder dan wordt het alleen plaatjes kijken haha, en over plaatjes gesproken, het tijdschrift is de Wonen Landelijke Stijl.
Nou lieve meis, je bent weer op de hoogte en ik ga de broodjes smeren......zei ik dat een half uur terug ook al niet tegen iemand haha, hoezo een Blogverslaving! hihi.
Welterusten.
Lieve groet, Almay of Mea, mag allebei hihi

Vær våken zei

Thanks for showing us! How interesting! I'll take a look!

Kristin :)

maría cecilia zei

Hola Lynda, so nice to meet the face behind the shop. I`ll go to have a look.
Your blog is beautiful, as well as the things you sell. I have loved your white enamel jug you show in older posts. I`m a collector of enamelware, just love them all!!
Greetings from Chile,
Maria Cecilia

maría cecilia zei

It `s me de nuevo, son tan dulces tenerme en tu blogroll ... Te añadiré a mi blog inmediatamente ... gracias!
Cariños,
María Cecilia

dejavu zei

Dit is een feestje om te lezen.
Leuk al die mensen eens een klein beetje beter te leren kennen!
Supermooie blog, mijn complimenten en ik ga je volgen hoor!
Groetjes Dees