"Dutch"dinsdag...

dinsdag 6 september 2011

...geen ode, geen verheerlijking of overdreven chauvinisme...gewoon even een lekker moment.
Ik kijk naar buiten en zie de bladeren door de achtertuin tollen, nog wel droog, maar fris.
Ik hoor dit liedje(dat nu speelt) op de radio, kijk naar mn was die aan die waspaal in een NOODgang droogt...
Ik ben mens, wereldburger, inwoner van Europa....maar pst....stiekem wel héél blij dat ik in dit kleine landje mag wonen hoor!(jaja regeltjes, wetgevingen, bemoeizucht, weer....I KNOW.....maar toch)







zeg nou niet dat je je niet een klein beetje "trots"voelt als je hier naar kijkt;)!
Ikke wel!

Liefs,
Lynda

ik zie het, snap het niet, maar zie het wel, de foto's staan wat VER uitelkaar:)....je zou wel héél erg typisch nederlands zijn als je dáár nou over ging "klagen":P

Leave a Comment

Margot zei

Trots. trots...???
Blij wel hoor, ook al zijn bij mij de blaadjes echt nat...brrr..
Maar zaterdag krijgen we misschien weer een mooie dag...
Mooie plaatjes hoor, en wie is die zanger???..zoetsappig hoor...
Ga nu naar D'Dorf, en ben dan wel altijd heeeeel blij dat ik in ons kikkerlandje woon...Tjuus...

Huys 50 zei

Trots ?? nee ik ben niet trots,daarvoor gebeurt er teveel in ons land waar ik mijn twijfels ernsitg over heb,dus niet trots...
We hebben het hiet goed,en soms denk ik wel eens TE goed alles kan hier en dat is overal ter wereld bekent ook vandaar dat ik er niet zo trots op ben begrijp je wel ?
Maar de meest nodige dingen kunnen dan weer net niet,ok er is overal wel iets maar toch hé.
Ik ben wel dankbaar voor alles dat wel...
Ohh wat heftig allemaal weer maar goed..op naar het weekend dan is het weer ook weer iets beter.

groetjessss
Dicky Marie.

Abacaxi & Hortelã zei

Dit soort posten heb ik NU even nodig!! Thanks!!

lia zei

Ja, ik heb genoeg redenen om blij te zijn dat we hier wonen. Want als ik weleens kijk op tv wat voor ellende er in andere landen is. En natuurlijk is hier ook niet altijd alles zoals je zou willen, maar ik vraag me af of dat wel ergens is.
Maar genieten doe ik niet als ik naar buiten kijk, want het regent dus weer eens....
Maar dat nemen we maar voor lief, het is niet anders.

fijne voortzetting van de dag.
Liefs

Home and Lifestyle zei

Als de zomers in Nederland zonnig en warm zouden zijn (26 graden is genoeg), dan zou ik met het meeste plezier in dit landje wonen! Dat is dus nog een tekortkoming, want de regen scoort mij teveel nattigheid. Maar voor de rest denk ik niet dat we te klagen hebben...ik woon er in ieder geval met plezier!

Lieve groetjes...

Diana zei

We hebben het er mee te doen. Het kan beter in ons landje, maar uit ervaring weet ik dat het ook veel slechter kan zijn. Dus laten we genieten van de prachtige dingen, en de minder goede zaken met een korreltje zout nemen...... ;)

Elisabeth zei

HMMM Trots?? ik weet het niet hoor .Ik leef mijn hele leven al hier dus weet niet beter ,is het in andere landen beter? weet ik niet .Wel zijn er heeeeel veel landen waar het veel ellendiger is ,dat weet ik dus wel.Hier is ook genoeg mis ,maar ja dat kunnen wij niet veranderen wat we ook doen.
Liefs Elisabeth

It's me zei

Tjeeeee.....Lynnn die foto's !!! proestttttttt...maarre dat liedje????...hmmmmmmm........dikke kus !! van mij....xxx...

Bianca zei

Trots!!! Ja wel hoor......oké, we zijn niet perfect, maar welk land is dat wel ?
Ik ben in genoeg andere landen geweest om me te realiseren dat we hier ontzettend vrij leven.
Ik ben blij dat ik in Nederland woon.Met als zijn plussen en minnen......Leuk gedaan met die foto's...
Groetjes Bianca

Corine(THUIS) zei

Ja hoor, die mooie ontwerpen zijn dus wel mooi bedacht door medelanders..Ik snap je trots..en idd als ik rondrij denk ik ook vaak..het is hier prachtig!
Fijne post Lyn!
Groeten, Corine(THUIS)
PS. Die foto's, die moeten gewoon wat ver uit elkaar, zo hebben ze ieder de ruimte die ze verdienen :))

Miss M zei

Ja, ook ik ben trots om op en top Nederlandse te zijn! Regen? Kou? Wind? Maakt me niks uit, want ik ben een Nederlandse! :-)

Liefs, Marjolijn.

Tanja zei

Gewoon lekker doen hoor klagen, dat hoort toch ook bij Nederland en het is weer eens iets anders dan over het weer ;-)

En verder ben ik net zoals jij zo blij dat ik hier woon in ons Nederland.

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Ik ben er ook best trots op hoor lieve Lynda. Nederland heeft zoveel te bieden en ach die regen nemen we dan maar op de koop toe hihi. Ik hou trouwens ook van de seizoenen.
Lieve groet, Mea

Antonia zei

Als ik na drie weken vakantie de grens weer overga voel ik me altijd supergelukkig, bijna thuis! Kan ik je blij maken met de brief voor een attentie op de Woonbeurs Lynda? Groetjes Anja

alma zei

Wanneer ik door de stromende regen op mijn fiets weer naar huis rijdt heb ik dit gevoel helemaal niet. Maar ik verheug me op het komende weekend! Zon zon zon zonnnnnnnnnnnnnnn!

Maar trots mogen we zeker wezen!

Lieve groet
Alma

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou, ik kan me helemaal bij je aansluiten hoor.
Alleen, toen ik gisteravond om 23.00 uit mijn werk naar huis ging, was dat gevoel er eventjes niet hoor... Maar het veranderen van de seizoenen, de verschillen in ieder deel van het land (en korte afstanden daartussen), heerlijk is dat... Ik zou in geen ander land willen wonen, behalve Schotland misschien, maar alleen omdat ik dat het allrmooiste land vind dat ik tot nu toe heb gezien.
Ik wens je een heel fijne dag toe Lynda,
Groetjes,
Mirjam

Marjan zei

We hebben niks te klagen in Nederland denk ik. Ben ook altijd weer blij om na een vakantie in het buitenland weer thuis te komen. Maar het weer..... daar heb ik op dit moment geen goed woord voor over hi hi.
Juul

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
tolle Sachen, vorallem die Tasche ist super!
Ganz viele liebe Grüße,
Yvonne

Loveforpiemonte zei

Absoluut, vaak gaan we naar verre plaatsen om te genieten van al het schoon dat daar te bieden is.. en vergeten vaak om ons heen te kijken.. Ik doe beide.
Groetjes en fijne dag,
Madelon