InBetween...

donderdag 1 september 2011

oe oe oe luitjes, let op, daar is ie dan!!! De door ons allen zo lang verwachte en gewenste ZOMER!!! Knipper niet te vaak met je ogen, verblijf niet te veel binnenshuis, zorg dat je zoveel mogelijk huid vrij houdt.....drie dagen zon!!!! Temperaturen rond de 25 graden!!!!!
Ik zeg HALLELUJA!!!!!(en klikte wat rond in mn tuin met mn nieuwe cameraatje....)

Indian Summer...;)

herfst?

ZOMER!!!

uhm....nazomer....

gewoon....lekker!

zzzzzoooooomerrrrrr

herfst...sorry

zomer....

herfst....

.....

al klaar voor de winter zelfs!!!!

zomer!! toch???

nazomer

soort van zonnepaneelhouding??

met een boekske in de zon....ZOMER...HA!

.....

verborgen in mn tuin...lekker zitten in de zon!

en ontdekken wat mn cameraatje allemaal kan...deze optie heet "punk";)

Een punkerig zomerweekend allemaal!!!;)

Liefs,
Lynda

o enne...als ZZP-er moet er natuurlijk wel gewerkt worden, zon of niet;) dus ik zette met het oog op Oktober Woonmaand een leuke aktie op mn website



Leave a Comment

Elisabeth zei

Hoe we het ook noemen,Zomer,Nazomer ,begin van de Herfst !!het is gewoon genieten van dit mooie weer !!
Liefs Elisabeth

Tanja zei

En toch klinkt die Indian Summer zwoeler dan gewoon nazomer, maar we gaan nog even heel erg genieten van de zon.

Liefs
Tanja

p.s. heftig kleurtje dat punk of PINK ;-)

natuurlijk groen en doen zei

Ja ,we gaan genieten ,met volle teugen.
Zet de rose maar koud ,en stook de barbecue maar op ,het is (na)zomer

groetjes Bep

Le Style zei

Heerlijk nog even nazomeren en met deze sfeerfoto's is het nazomergenieten;-) begonnen!
Genietse.....

Hartelijke groet

Huys 50 zei

OEHOEOEOEOE,WAAR ???? zomer ??? WAAR ??? niet hier !!!! Geen zon gezien hoor !!! NAZOMER ?? ook niet !!
Niks daarvan,hoezo veel huid vrij laten,kijk wel uit zeg,krijg acuut stijve spieren, hou op , whahaha.
Morgen wordt alles beter,Echt wel..ik weet 't zeker,komt goed.

grtjsss
Dicky Marie.

Muisje zei

Heerlijk he, ben vanmiddag ook lekker buiten geweest.

Groeten Herma

Verrassend Goed! zei

Geniet nog maar even heerlijk van al die zonnestralen dit weekend.
Beetje nazomeren is niks mis mee hoor.
Ik zal weinig straaltjes pakken, want ik ga op beursbezoek en dat is binnenlopen. Maar goed, ik wens jouw een heel zonnig weekend toe.
warme groet,
Marianne

Home and Lifestyle zei

Vanmiddag heb ik mij ook maar eens de tijd gegund om in de zon te zitten en wat woonbladen te lezen! Is me goed bevallen dus ik denk dat ik morgen maar in herhaling val :-)!

Lieve groetjes, Ingrid

Nicole Claudia zei

Oh, héérlijk. Ik heb nadat ik om vijf uur thuis kwam mezelf gelijk met een Burdaboekje en wat fris in de tuinbank geworpen. Zonnebril op m'n neus en genieten maar!!

Van mij mag dat nog wel een paar weekjes zo blijven!!! De blaadjes mogen er best afvallen hoor, maar zonnetje moet blijven!

Hahaha, wat leuk zo'n Punkstand op je toestel!

Liefs, Collie

Anoniem zei

Haha! Punk! Gek mens!

Had m'n Flipflops al opgeborgen, had er geen vertrouwen meer in maar ik haal ze toch maar weer uut t vet....!

Liefs!

Corine(THUIS) zei

Ha slippers weer onder het bed vandaan gevist...
Mooie plaatjes heb je gemaakt met je nieuwe camera!
Zonnig weekend Lynda!
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Geniet maar lekker van de laatste zomerstralen.......ga ik ook doen !!..en feesten...kuch...3 dagen lang......xxx....

Carla zei

Ik vond het vandaag nog maar tegen vallen hoor!!
Hopen dat het morgen beter is.

geniet van je weekend straks.

liefs Carla.

Anita zei

Gewoon zonnestralen vangen Lynda !!!!!
Héérlijk beter iets dan niets toch ?!
Enne aan deze kant hebben we voor het komende weekend geen wind en een zonnetje besteld. Perfekt fietsweer lijkt het te worden. Thnx voor je support ;-)
Groetjezz lfs mij

In den Uylenbal zei

H die Lynda, tja ik dacht "Opening winkel ? Daar moet zon bij !". Dus heb wat geritseld et voila ! Beloof na drukte wat meer van me te laten horen, oeps, al 7.24 uur ?? Sorry gotta GO GO GO ! xxx Lejo

Diana zei

Komt die informatie van Piet, dan geloof ik het niet!!!

Mirjam zei

Hoi lynda,
Wat een mooie plaatjes heb je gemaakt met die nieuwe camera van je. Ik ga voor de zonnepaneelhouding, die is top!
Heel fijne zonnige dagen gewenst, ze zijn nog niet voorbij....!
Groetjes,
Mirjam

lia zei

Heerlijk hé dat zonnetje.
Vanmorgen al ramen gezeemd, en vanmiddag weer thuis. Lekker buiten zitten met Joep, dus ik geniet....

Fijn weekend, lia

Pieternel zei

Heey,

|Nou het maakt niet uit of het zomer, herfst is.
We genieten van elk soort...

Hier is het warm vandaag, zit lekker thuis. Schoonmaken en af en toe een straaltje zon mee te pakken. Nog steeds keelpijn en ik moet nog werken.

mooie foto's groetjes Pieternel

hokje zei

Genieten van de paar laatste vakantiedagen, dat komt wel goed met dit weer (lekker buiten in de zon blogjes lezen ;))

Fijn weekend!