Time...

vrijdag 23 september 2011

Time flies!!!! Echt, de tijd vliégt gewoon voorbij! Jullie herkennen dat beslist(en zo niet wil ik dat NIET weten ;))....de tijd vliegt aan je voorbij, je bent druk met 1001 dingen en als je nou achteraf moet vertellen wat al die dingen waren....uhm...een enkele dag uitgezonderd;) waren het allemaal "gewone"dagen met "gewone"dingen dus niks hyperhysterischspannend.....maar het zoeft werkelijk links en rechts om m'n oren!
De zon(hier in het zuiden tenminste;)) helpt flink mee, en de energie stroomt lekker, maar tjee...wat zou het leuk zijn als je op vrijdag aan het einde van de middag dan om je heen kijkt en kunt concluderen dat je ook kunt zíen dat je druk was....in je huis....nah ja...je kúnt het wel zien....maar niet zoals ik dat bedoel:).
Anyway, voor vandaag ben ik ook niks hyperhysterischspannends meer van plan(behalve nagels lakken:D, da's altijd weer een hele toer), alles ligt klaar voor morgen, m'n bezoekje aan de Woonbeurs. De Blogger Meet up.....in het kort. Door Sanoma(wie kent 't niet) georganiseerd voor bloggers die over WONEN bloggen(doe je mond maar weer dicht en die vinger omlaag want dat DOE ik OOK he HIER.....dus....:P). Dus een vrouw(geen mannen heb ik gezien) offfff  47???....die ik dus allemaal NOOIT eerder IRL ontmoet heb. Meelezers van het eerste uur(als ze er nog zijn;)) weten hoe ik dáár tegenaan kijk...maar goed...netwerken lui, netwerken....en STAAAAPELS foto's maken voor jullie!;)
Ik wens jullie een zalig nazomerweekend(geef toe het weer is al heel de week prachtig.....in het zuiden:D) en met een speciale boodschap laat ik jullie met rust...tot na het weekend ;D! Beloofd!
O enne......HAPPY HERFST!!!!!!(sinds vandaag he...officieel!!!! de lijst met deelnemers is verbazend lang, de posten kleurrijk en gezellig en de sponsoren stromen als vanzelf binnen! Ik zeg HALLO Dorine van Ambiente Decoraties....tof dat je meedoet, veel succes en plezier morgen met de opening van je winkel, sorry...moet naar woonbeurs;)!!)


Liefs,
Lynda

ps: Alma en Lejo, jullie ook veel plezier en succes dit weekend met jullie eigen "Herfstfeestje" HIER en HIER




Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik ben het HELEMAAL met je eens, de tijd vliegt echt voorbij. Zo is het ochtend en als je even twee keer met je ogen knippert (zo lijkt het tenminste) is het al weer bijna 18.00 uur... Weer een dag voorbij. Heb vandaag wel heel nuttig in de tuin gewerkt, maar toch....
Ik wens je een heel goed en gezellig weekend op de woonbeurs toe...
Welke kleur worden je nagels...?
Groetjes,
Mirjam

Elisabeth zei

PFFFF ff een Time Out Please!!Leuk allemaal maar je gaat 80 door de bocht,zoals vroeger op de Kermis.Ik ben niet zo heel veel met wonen bezig omdat ik gewoon lekker woon!!De Blogger Meet Up ,Sanoma ?? uhhh ik ken het dus niet .Ik wens je gewoon een super weekend op die woonbeurs en we krijgen vast wel weer meer mooie leuke dingen te zien en te lezen en natuurlijk de Blogger ontmoeting? Geniet ervan en fijn weekend.
Elisabeth

Nicole Claudia zei

De tijd... vliegt niet, nee die racete. Nu ben ik ook wel druk... wie niet eigenlijk... Ik start 's ochtends netjes en geordend in mijn "riante" kantoor en voor ik 't weet is het al weer drie uur... en ik voel de tijdsdruk stijgen... ja... er zit wat in 't vat... alleen hoe ik dat lanceer is nog even een creatieve hobbel...

Maar... héél veel plezier morgen op de woonbeurs... maak véél foto's. Kan ik heerlijk bij een bakkie leut van genieten!!

Fijn weekend, liefs Collie

Anna Marie zei

Ja! Ik heb weekeind! Morgen lekker het bos in voor inspiratie voor je herfstblog. Heel veel plezier morgen op de woonbeurs, helaas kan ik dit jaar niet, omdat ik het zo druk, druk, druk heb. Ik wacht je foto's met smart af. Groeten en een geweldig weekeind!! Anna Marie.

Tanja zei

Ik wens jou ook een heel fijn genieten weekend en ook op de woonbeurs. Spannend hoor wat je allemaal te wachten staat, maar het komt goed hoor Lynda, jij neemt gewoon lekker jezelf mee.

Veel plezier
Liefs
Tanja

Bonjade zei

Oh kom ook armen en benen te kort....;)
Ja echt....
Maarre jij gaat lekker fris gelakt de beurs op lees ik.....?
Ah ja netwerken, netwerken.......you never know.
Enne....ben ik al aan de lijst toegevoegd...?
Ja heb niet één speciale herfstpost maar mijn hele blog ademt de herfst uit ja...;0)
Offe...telt dat niet....?

Nu fijn weekend, gooi maar wat lijntjes uit....
enne......voor je het weet heb je beet ;0)
FF

Anoniem zei

Nou meid, geniet van je weekend... Heerlijk toch.

Weekend groetjes Pieternel

Huys 50 zei

Hee Lynda,ik dacht die is ziek ofzo waar zat je de hele week ??? haha...zo druk ?
Tijd vliegt, naa valt mee hoor maar in het noorden gaat alles iets langzamer hé.....
Veel plezier op de woonbeurs morgen !!!

Groetjess
Dicky Marie.

Jeanette zei

Dit weekend weet ik ook niet waar die tijd zal blijven, 4 feestjes, sporten / naar de schoenenwinkel mijn favorierte Floris van Bommel laarzen halen. Ondertussen ook nog even genieten van het mooie nazomerweer. Weet niet hoe het allemaal gaat lopen maar heb besloten het maar rustig over me heen te laten komen.

Fijn weekend!

Groet,
Jeanette

Thuis bij Tjits zei

inderdaad de tijd vliegt.. weer een week voorbij.. en ik kan op het moment bijna niet zitten van de rugpijn.. zo druk heb ik het gehad..
even gas terugnemen dus..
geniet morgen samen met de andere bloggers op de woonbeurs, gaat vast superleuk worden, met jou erbij kan dat gewoon niet anders!
ik ga volgende week naar de woonbeurs en morgen neem ik even een kijkje op bij Lejo.. ik wil hem wel eens los zien gaan op dat springkussen haha!!

heel fijn weekend
en morgenavond maar lekker met de beentjes omhoog!
liefs, Tjits

lia zei

Tijd is inderdaad soms heel snel voorbij. Maar goed, ik kan sommige dingen ook heel makkelijk laten liggen.
Geniet jij morgen maar lekker op de woonbeurs, en wij zien er vast nog weleens iets van terug.

Liefs Lia

What's in a day zei

One size fitts all??? Nou figuurlijk gesproken dan he:))
Vandaag was een dag met teveel van alles en alles waar te voor staat is niet leuk, te veel werk, teveel verplichtingen, te druk, teveel file onderweg te...
Toch zei ik net tegen mijn dochter in Finland, ik heb een voldaan gevoel toch een dag die TE Gek was...
Geniet van je weekend.

LIeve groetjes,
Eefie

It's me zei

Zeg ik heb natuurlijk een super herfstblog gemaakt.....ik ga voor de troostprijs...hahahhh!!..heel veel plezier lieverd morgen......ben benieuwd wie je allemaal ontmoet enne mocht je nog tijd over hebben naar Maarssen is een kwartiertje he???...je bent welkom...liefs van mij...xxx....wat een rust....x...

Unknown zei

It's the same everywhere. Time comes and at the same time steps are gone uncounted. Today spring, tomorrow autumn. Yesterday cherries and peaches and next week marzipan and christmas tree :)))

We cannot be as fast getting older like time is running ....... Yippyyyy - forever young :DDDD

Hugs and enjoy the weekend
Tine

Gwennie zei

En jij ook een heel fijn weekend, en.... happy autumn!

alma zei

Geniet lekker van je woonbeursdagje. Het is je helemaal op het lijf geschreven en we gaan er vast nog wel iets van lezen!

Lieve groet en geniet!
Alma

Bij Guusje Thuis zei

Het weekend alweer klaar ... ook al voorbij gevlogen nog voordat ik besefte dat het gestart was, toch ga ik op zeer korte termijn gas terug nemen (ja echt!) en van versnelling 5 toch tenminste naar 4, liefst naar 3 :-) Hoe was je beursbezoek? Groetjes, Colin