papa fume une pipe....

donderdag 29 september 2011

 

Oké, inmiddels enigszins aan het idee gewend (NOT) en tot mezelf gekomen(yeah right), na het betalen van de rekening kan ik het dan nu van de daken schreeuwen!!!!!! Ik ga naar Parijs!!!!!!(duhhhhhh) :)

De "Rat"en de "Kat"gaan ook mee, eigenlijk was het zelfs de Rat die me whats appte..."we gaan naar Parijs"!....uhm....lang verhaal kort....gistermiddag binnen het uur was het in kannen en kruiken....WE GAAN NAAR PARIJS!!!!!
Manlief werkte mee en tufte na werktijd straight away naar de "blokkert"voor de reischeques en aansluitend belde ik het reisbureau( kon ook alles online regelen maar omdat een van ons op een andere opstapplek de bus zal betreden leek me dit beter, we willen niet dat er iemand in berlijn eindigt he ;)), die mij op hun beurt deze morgen klokslag negen uur terugbelde om te regelen en te bevestigen.....wij gaan naar Parijs!!!!
We gaan op 2 december(heb me door insiders laten vertellen dat er vorig jaar op 2 decmeber al sneeuw lag *WIEBELTMETWENKBRAUWEN*.......imagine....snow...paris....lynda.....OMG) en komen (helaas) op 3 december alweer terug. Ik weet, geen uitgebreide trip maaaaar we doen de stadstour en zullen Mont Martre bezoeken!!!!! Aldus........Parijs....in december....ikke......met de Rat en de Kat....oooooooooooooooooooooooow boy!!!! O nee...ooooooooooo garcon!!!!!:D....
Nu alleen nog even zo'n jas scoren als Audrey hier beneden draagt.........want we gaan flashmob-ben he.....trois filles @Paris!!!!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW MAN O MAN O MAN!!!!!

Girls, I'm going to Paris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YESSSSSSSSSSSSSSSS I'm going!!!!!! December 2. we will leave....and december 3. we will (*CRY*) return...yes it's a short trip...but it's PARIS!!!!!!!!!!!!! It's a looooooong story and maybe you don't even want me to go there but know this.....yesterday within an hour we arranged to go to Paris, three girls, all living somewhere else....HOORAY for mobile phones and whats apps!!!!!!!And a special thanks to my hubby who drove to the shop to pick up our vouchers straight from work!!!!!
Don't have to tell you I'm grinning??????
PARIS!!!!!!!!

BON SOIR!
Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Petra zei

Ge-wel-dig!!! Super meid, ga heel erg lekker genieten!

En je hebt een lekker muziekje erbij, daar kan ik uren naar luisteren.

Heb je m'n nieuwe tas gezien?

Liefs Petra

Tanja zei

Lekker voor je, beetje snelle trip Parijs, maar je kunt altijd nog een keertje langer terug. Geniet maar lekker van de voorpret.

Liefs
Tanja

Jolanda zei

Wordt helemaal top! Je gaat genieten!!! Veel voorpret, lieve groet

Petra zei

Nee, helaas geen sponsor :( maar is voor nu gezien de koers echt te veel geld.

Maar deze vind ik ook super, en voor 50 euro, dat is zelfs voor mij een koopje :)

Hij gaat volgende week op de post.

Groetjes Petra

Diana zei

Le Rat, Le Chat e La Grand Dame s'il vous plait!!!!

marlies zei

Parijs! Wat leuk! Dat wordt lachen, gieren, brullen zo met n paar meiden! Alvast heel veel plezier!

La Maison zei

December in Parijs, leuker kan het niet worden!!!!
Whow.

Hermine

Bij Guusje Thuis zei

Parijs in december ... hoe geweldig is dat dan!

What's in a day zei

Jouw voorpret is zoooo leuk, het wordt vast super met jullie daar!!!


♥Eefie

Magui zei

Hola querida amiga, tanto tiempo!... qué bueno verte preparando un viaje!!... y nada menos que a Paris!!!... Feliz Viaje... disfrútalo!

It's me zei

Okeee...nou dan ga ik niet mee.....snik....xxx...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Geweldig, naar Parijs.... En wat duurt het dan nog lang voor het december is he...? Maar wat zul je er van genieten! Ik zal voor je duimen dat er die dagen sneeuw ligt in Parijs... Hier mag het nog wel even wegblijven...
Ik wens je een heel fijne dag toe,
Groetjes,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

wauw Parijs.. december.. sneeuw.. hoe romantisch kan het zijn!! dat wordt genieten een grote G:))

liefs, Tjits

Gwennie zei

Oooo, wat heerlijk!!! Ik was dit jaar al 3 x in Parijs... en zou zó weer met je meewillen!! Ik *hartje* Parijs, zal ik maar zeggen!! Vast heel veel voorpret!

Mandy zei

Heerlijk, die voorpret van jou! Ik zit hier gewoon lekker mee te genieten. Dat wordt vast een supertrip meid!

Elisabeth zei

Ahahhh.Mooi zo je gaat naar Parijs !! je grote droom ,ik weet dat ik best wel eens kritisch ben geweest daarover,maar Hey lieverd Geniet maar van de voorpret en natuurlijk straks van jullie uitstapje.
Liefs Elisabeth