Geef ons 5....

zaterdag 10 september 2011

er wordt getweet, ge-fb't, gewhatsappt, gemaild, getiept, geknipt en geplakt, gelachen(misschien had ik die vooraan moeten zetten???;)) en gejuicht!!!!!!
Met z'n drietjes he....dus het hierbovenstaande in drievoud!!!Teamwork!!!
Geef ons 5 daagjes...en dan maken we jullie deelgenoot van onze spontane hersenkronkel! Groot wordt het....en internationaal ook...ennn...groot...zei ik dat al?? Ja maar het wordt ook écht groot....groot!(sprak zij bescheiden)

het derde teamlid maakt de foto, dat snap je ;))





Nog 5 dagen dus....ik help wel met tellen oke?:)

Okay ladies from far away and nearby countries!!! Something's cooking here!!!
Three of us are really busy to get things ready before september 15. lots of tweets, fbmessages e-mails and whatsapps are heading back and forward....why?
Give us 5 more days! We will tell you all about it then!
Stay tuned.....I will help you count.....;)

Liefs,
Lynda

ps: de vraag naar de muziek(ik laat 'm nog maar even staan want vindt m zelf ook erg leuk ;)...Chicane met Offshore Mix

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

5 dagen wachten? Op zich geen probleem, ik ben een geduldig vrouwmens, maar niet als jij ons lekker gek gaat zit maken met dit soort posten! Dan wil ik het gewoon weten.....

Nicole Claudia zei

Tap, tap, tap, tap...!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Collie

natuurlijk groen en doen zei

Nog 5 dagen wachten ,dat wil ik niet ,ik ben nieuwsgierig ,dus echt nog 5 dagen.....

groetjes Bep

Unknown zei

5 dagen wachten...dat zijn nog veel nachtjes slapen, wacht wacht.. Nicole*

Pieternel zei

5


aftel groetjes Pieternel

Mirjam zei

Ha, daar ben je weer.... VIJF dagen wachten? Nou dat moet wel lukken toch..? Maar je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en ik tel de dagen...
Groetjes,
Mirjam

Ilona zei

Spannend...!

X liefs!

House of Seasons zei

Zo, dat is spannend!
Mijn hond wil trouwens ook zo'n huisgenoot, kan ze lekker zelf bij de aanrecht om hapjes te stelen...
Wij volgers wachten dus GEDULDIG .....
liefs
Lia

Elisabeth zei

Tja ik snap er geen barst van,dus ik wacht maar weer geduldig af.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

It's me zei

5 dagen nog....sjuchtttttt groot groot omdat........hihihih!!....liefs fijne avond....xxx

Huys 50 zei

WAT NU WEER ????
Wachten...?? waarop dan wel ?? kom op Lynda een klein pietepeuterig tipje an de sluier kan toch wel ....... kom op...
Morgen ok ?? morgen vertel ie ietsiepietsie meer hé, toooeeeeee !!!!

groetjes
Dicky Marie.

In den Uylenbal zei

H die Lynda, 5 dagen . . . tjee . . . das best lang voor mij. Maar ik ga tot maandagavond naar Parijs (JA PARIJS !!!!) dus daarna nog slechts 3 . . . even tellen . . . dan wordt het dus donderdag dat je HET bekend gaat maken ? Ben benieuwd waarmee je ons nu weer gaat verrassen, want dat doe je keer op keer. Voor nu weltrusten want ik sta straks alweer op (lees 4 uur) om morgenochtend rond de klok van 10 Maison et Objet onveilig te maken. Liefs Lejo

Diana zei

Tralalalala...nog vijf dagen, tralalala....sometimes it's so nice just KNOWING!!!!!

Een sneller kloppend hart zei

Uhm...oke, zoals gewoonlijk snap ik er weer niks van...maar 't zal vast spectaculair zijn...geniet, verheug je en veel succes!

Veronique x

Verrassend Goed! zei

Ik begrijp hier helemaal niets van, maar het klinkt wel spannend. Nou ben benieuwd.
Ik tel tot 5.
warme groet,
Marianne

Home and Lifestyle zei

Hier kan ik dus echt niet tegen...dat nieuwsgierig makende gedoe!! Ik zal blij zijn als die 5 dagen voorbij zijn haha!!

Maar eh...succes met al dat geknip, geplak en geknutsel :-)!

Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

SPANNEND!

Madelief zei

Ik ben zooooo benieuwd. Vijf dagen is wel héél lang....

Een gezellige zondag!

Madelief x

alma zei

vijf, vier, drie, twee, één....gooooooooo girls!
Ik wacht nieuwsgierig af!

Lieve groet
Alma

Carla zei

Ach...ik zit toch al helemaal in het wachten...dus die 5 dagen van jou kunnen er ook wel bij!!
Ben gelukkig helemaal niet nieuwsgierig ahum!!

liefs Carla

Unknown zei

Jij nieuwsgierig bij mij, ik nieuwsgierig bij jou.... whoehahaha... ik kan geen 5 dagen meer wachten en die andere twee laten ook al niet veel los.. dus de spanning stijgt en stijgt... ik ga proberen te slapen.... tsss...

Fijne dag morgen!
Ik ga morgen lekker kind zijn in de Efteling, hihaaaa....

Liefs,
Monique

lia zei

Oh, we gaan tellen.....
Enne ik heb genoten van dinand, ruim 5 kwartier heerlijk genoten. Volgens Jan was hij wel ziek zegt hij net. (geen fan hé) En daarna nog Caro Emerald en toen naar huis nat van het zweet, zo benauwd..... En nu dondert en bliksemt het.

liefs Lia

Zara zei

Dat het groots word lees ik op twitter al, maar wat en hoe precies... Ben benieuwd! #SHGA

What's in a day zei

Net zoals iedereen reuze benieuwd, ik denk dat wij nu gaan twitteren over wat jullie bezighoudt, dan zijn die 5 dagen zo om.....

Lieve groetjes,
Eefie

Juule zei

Vol verwachting klopt ons hart... die 5?
:-)

Thuis bij Tjits zei

je maakt het wel weer spannend Lynda!
nu nog maar 4 toch..

fijne zondag!
lieve groetjes, Tjits

Mayflower zei

5 dagen wachten.........pffff...maak me gek hihi.
Dat houden wij toch niet vol (zucht)
Je maakt me wel heel nieuwsgierig....aan twitter, facebook en hyves, daar doe ik niet aan, dus ik zal netjes en geduldig je blogposten in de gaten houden.
Fijne zondag en liefs, Mea

Mayflower zei

Zie nu dat je deze post gisteren heb geplaatst.....dus gelukkig....nog maar 4 dagen hihi

Tanja zei

Wat weet je toch altijd weer vrouwelijke nieuwsgierigheid te prikkelen.

Lekker spannend houden hoor

Fijne zondag
Liefs
Tanja

Petra zei

Ik wacht rustig af......