FOOL if you think it's over!!

vrijdag 2 september 2011

ZOMER!

Tjonge wat een cadeautje!!!!! Zomer!!! In Nederland!
Wat vanmorgen vroeg begon met een lekke fietsband(en natuurlijk een paar dingen te doen), rolde zich als vanzelf uit tot een héérlijke dag!
Je pakt de bus, kijkt wat rond, loopt door de stad, geniet van een Latte Caramel, scoort wat koopjes en de rest van de middag lanterfanter je een beetje onder je boom in de tuin.....
DAAROM!:)

en wij maar denken dat het voorbij was....die zomer! HA! NOT, morgen en overmorgen op herhaling!
*BLIJ*

Dus...als gevolg van mijn gelanterfanter, slechts wat foto's ...zomaar....gemaakt met...precies...mn nieuwe maatje;)....je moet immers aan elkaar wennen he ;))))





I heart days like today!!!


Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Zo is het maar net! Genieten van het gewone, hoe simpel kan het zijn?
Mooi weekend gewenst!
X

It's me zei

Heb net een lekker cappucino gemaakt in ons nieuwe apparaat...ga lekker weer naar buiten heerlijk is het !!..genieten !!! liefs van mij.....xxx...

Tanja zei

Helemaal goed Lynda, genieten en genieten en het er helemaal van nemen.

Fijn geniet weekend!

Liefs
Tanja

Judith zei

Ja, nog eventjes genieten van wat zomerse dagen... Fijn weekend!!!

Le Style zei

Mooi!
Genietse.....

Fijn weekend

Kat Ibáñez zei

Girl, enjoy the good weather!!! Hope you have a wonderful and sunny weekend but...don´t come to Barcelona!!! Because...There will be heavy rains all over the weekend.... :((( (hey, are you smiling??)

Dikke kus en liefs!!!!!!

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
jaaa heerlijk was het vandaag. Trouwens het is nog lekker buiten. je hebt trouwens een supermooi liedje uitgezocht zeg. Ik krijg een beetje sentimentele gevoelens......
Mooie foto's hoor!
Geniet van deze mooie dagen!
liefs Ester

Huys 50 zei

Heee Lynda,
Ik heb het al gezien hoor jij en je maatje zijn al een superkoppel !! jaja schitterende foto,s kan niet anders zeggen...
Ga zo door,ga zo door GENIETEN !!!!

Fijn weekend

groetjes
Dicky Marie.

Mayflower zei

Zie je wel, toch nog een zomerse dag hihi......da's genieten hè.
Ik wens je een zonnig weekend Lynda.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Gaaf hè...zo'n zonnig weekend, ik word er net als jij helemaal blij van!!

Geniet maar lekker, fijn weekend!!

Lieve groet, Ingrid

Agnes zei

Wat een kadootje he! Wordt er helemaal blij van.
Ik zeg......tot december zo laten. Pleaaaaaaaase!
Geniet er lekker van...enne..mooie plaatjes maakt je maatje. Fijn weekend!
Lieve groet,
Agnes

Unknown zei

Het was idd. genieten vandaag, heerlijk. Goed van je, pluk de dag!! Fijn weekend, Nicole*

hokje zei

Het was inderdaad een heerlijke luierdag, dat er nog maar veel van deze mooie dagen mogen volgen... Aan de foto's te zien, zijn jullie al dikke maatjes.

Fijn weekend!

Samira zei

Heerlijk, ik liep Wonen met Lef uit en het was 30 graden, Whoehoe!! Morgen gaan lief en ik wandelen bij de Posbank (Als je het niet kent, ken je misschien wel de Veluwe, anders maar even Googlen Posbank zonder T) Daar kijk ik trouwens op uit via mijn achterraam, wel heel ver hoor, kan namelijk kilometers ver kijken, aangezien wij op het hoogste punt van Arnhem wonen en ons zicht niet geblokkeerd wordt door hoge flatgebouwen. Interessant hea :P

Nog even over je theedoekje, Heel leuk gedaan!! Good night Xx

Haikey love of living zei

C(f)ool. oudje van Chris Rea Een van mijn favorieten van vroeger. Brengt herinneringen naar boven ;-)

fijn weekend!

Haikey

Nieneke zei

Tja, vandaag was dus mijn laatste officiële vrije dag...Die ik grotendeels binnen heb doorgebracht wegens een "fantastische" taak die ik heb toebedeeld gekregen..uch...

Zara zei

En vandaag schijnt het weer mooi te worden...? Nah ja!

bijzonder-oud zei

Geniet er nog van vandaag! heerlijk dat zonnetje, hadden we nog net even nodig :-)
Lieve groet,
Yolanda

Diana zei

Standje zonnepaneel Lyn..... *stelt snoetstand een tikkie bij* :D

kralenqueen zei

Ze zijn goed gelukt je fotoos. Ondanks dat je aan elkaar moet wennen.

Fijn weekend.

Groetje Rianne

Unknown zei

Yes, I like such days too. Start with a coffee and yummi-cakes, to have time for some little nice things and relexed talks, to read magazines without looking at the clock ....

Enjoy each minute!!! ;)

Tine

Nicole Claudia zei

Zo'n dag had je niet verwacht toen je je platte band ontdekte, grijns, zou ik althans denken, hahaha.

Zo te zien klikken jij en je nieuwe cameraatje prima met elkaar!

Wat een mooie rozenfoto's heb je gemaakt. Het tintje is ook zo mooi!

Fijn weekend, liefs Collie