One Two One Two....

dinsdag 13 september 2011

...testing!!!...volgens mij doet 'ie het!! Je moet er toch niet aan denken dat er zo vlak voor DE dag blogger een rare stuip krijgt?!??!?! We zijn op alles voorbereidt, aan alles is gedacht(zelfs aan de mogelijkheid dat we een busje nodig gaan hebben:))....koortsachtig wordt er achter de blogschermen gewerkt aan de laatste puntjes op de welbekende i! Teksten worden gecontroleerd en vertaald, foto's gezocht en bewerkt, bandje geregeld ter opluistering van HET moment, e-mails worden over en weer gestuurd, voorzien van antwoorden of informatie. Geen half werk dus!
Ter uwer informatie(ere wie ere toekomt) het idee komt niet van mij, althans...."de Rat"(a.k.a. Diana van Ratjeplan) flapte het idee eruit en met z'n drietjes gingen we overboard! Dus.....ik hou jullie alert en op de hoogte, duim dikke duimen dat jullie het leuk zullen vinden(it takes two to tango he, maar we kennen jullie al een beetje, dus we gaan er wel stiekem van uit dat deze bijdrage van jullie kant wel afgevinkt kan worden aan het einde van de week/maand/periode) en ga NU "de Freule"(a.k.a Chantal van Abacaxi Hortela) een mailtje sturen met mijn mening over "ut muziekske".
ZO.....lijkt mij dat we er helemaal klaar voor zijn...oh nee...nog twee dagen he *grijns*



Goed voorbereid of niet....It takes two baby, just us and you!!!;)

TWO days and counting!!! It takes two to tango, so...us being extremely prepared is not enough....we need you and your enthusiasm! BUT....those 2 days.....

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Zeg in al de drukte moet je even je klok gelijk zetten van je blog...het is nog geen dinsdag voor alle duidelijkheid......sjuchtttt......organisatie........hmmm...krabt even achter mijn oor.......als dat maar goed gaat......welterusten !!!! smak smnak...van mij...xxx...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Je loopt een tikkie voor hoor, het is nog steeds maandag, enne dat betekent dat we nog steeds 3 dagen te gaan hebben. Volgens mij wil je het zo ontzettend graag vertellen dat je wat sneller bent gegaan....
Fijne dag morgen,
Groetjes,
Mirjam

alma zei

Jouw klok gaat erg snel....misschien is het morgen nog maar één!! Spanning spanning spanning....
Nu zie ik bij Ratjeplan een hele stuk over Israél.... We wachten rustig af...pompidompidom...

Welterusten voor straks!

Lieve groet
Alma

Petra zei

Voor mij nog ruim 6 uur tot dinsdag.... maar ben helemaaaaaaal niet nieuwsgierig.


WAT IS HET ?????????????????????????????

Anna Marie zei

Je bent mij echt definitief kwijt hoor. Gaan jullie een lang weekeind weg? organiseren jullie een fancy fair? Stiekeme nachtelijke zwempartij in het gemeentebad? Nee, ik geef het echt op. (Voor vandaag) Nog 2 dagen, dan weten we meer. 2 dagen? 2 dagen in oneindige spanning en onzekerheid. Rimpels schieten in mijn hoofd.:) Groetjes voor vandaag. Anna Marie.

Thuis bij Tjits zei

nog 2 dagen.. en de spanning blijft maar oplopen.. ga je straks slaappillen uitdelen voor dit GROTE afwachten Lynda hahaha:))
maar dat het een grote happening gaat worden begin ik zo langzamerhand wel te begrijpen.. ohhh zo spannend!!!

succes met de organisatie!!
liefs, Tjits

Home is where the heart is zei

hoihoi, nou begin ik wel nieuwsgierig t worden maar toch heb ik wel geduld :))
En wb mn blog, ikke bazelen? In mn hoofd klonk het toch logisch hahahaha
Ik hou je blog in de gaten en van de dames en speur naar aanwijzingen.
Fijne dag
Vergeet bijna iets, LEKKER, aftellen geblazen!!!
lieve groet Brigitte

In den Uylenbal zei

H die Lynda, solly ala Polly, pas de poster de Maison et Objet meegenomen. Máár zal er aan denken als ik volgende week naar de Design Week ga in Parijs . . .(grapje) jaja, ik kan ook heel grappig zijn en spanning opbouwen. Nee, ik ga echt mijn mieterse best doen om jou die poster te bezorgen. Connecties he :-) Liefs Lejo ennuh moi aussi is waiting in tense ! Ja ik spreek heel wat talen . . .

Kat Ibáñez zei

Lieve Lynda!!

You rock girl, oh yeeeees!!!! Can´t wait to know everything!!! ;))))) Just two days, can´t wait!!!!

Liefs!!!!!

Anoniem zei

2

Aftel groetjes Pieternel

Nicole Claudia zei

Ben hélemáál niet nieuwsierig hoor, ploft bijna uit elkaar... Maar eh... ik ga gauw wat doen... tap tap tap... anders duurt het zó lang, hahaha!

Groetjes, Collie

Rozmeen zei

Hah jij weet een vrouw nieuwsgierig te maken...wat is het? wats is het? Oke begrijp nog twee dagen..dan weten we het..spannend!!!

Liefs,
Rozmeen

Huys 50 zei

1,2,3....1,2,3.....
Ik slaap bijna niet meer hoor....!!!!

groetjesss
Dicky Marie.

Mayflower zei

Je weet de spanning wel op te voeren hoor hihi.
Begin ook al last te krijgen van slapeloze nachten.
Lieve groet, Mea

What's in a day zei

Ik ga eerst de tango leren dan heb ik de komende dagen iets te doen..anders duurt het zo lang.

Lieve groetjes

Yvonne - Frl. Klein zei

Süss, ich wünsch Dir eine schöne neue Woche!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Corine(THUIS) zei

Vandaag is m'n werkdag dus ik heb geen tijd om aan jouw irritante aftelspelletje mee te doen!!!

http://truutske.blogspot.com zei

Weet je wel hoeveel minuten er in 2 dagen zitten????
En dat doe jij ons aan????
Groetjes, Trudie,

Nieneke zei

Je bent mij kwijt, hoor.....

Jeanette zei

Ik word wel heel nieuwsgierig hoor.....

Groet,
Jeanette