Vanachter een stapel....

zondag 25 september 2011

....informatie en inspiratie wil ik jullie toch even kort laten weten hoe het was...gisteren...bijde Bloggers Meet up @ woonbeurs 2011!!!
Hieronder zie je de foto's van m'n tasjes die ik in de trein mee naar huis sleepte....*kuch*...



deze zijn overigens keurig verpakt thuis aangekomen. Te lief om op te eten toch??? Daar dachten mn meiden overigens anders over...:)

Gewapend met een perskaart en naamplaatje(hier niet op de foto maar hoe ik heet dat zal je niet ontgaan zijn;))

voorkant(of achterkant) van de plattegrond, beide zijden hebben we overigens gezien!

Bloggers Meet up...in 't kort: op uitnodiging van Sanoma Uitgeverij kregen 30 bloggers(over wonen en lifestyle) de gelegenheid om over de woonbeurs te lopen, overal informatie te vergaren en zich te vergapen aan al het moois! EXTRA was de mogelijkheid om persinformatie mee te nemen met extra informatie over de merken/fabrikanten...van die gelegenheid heb ik gebruik gemaakt...zoals te zien op bovenste foto's;))


Na een kop koffie en een welkomswoordje begon onze rondgang bij het VT Wonen huis....om vervolgens onze weg te vervolgens langs ontelbare mooie en inspirerende stands! Samen Samira van Spraak-Water heb ik me goed vermaakt! In elk opzicht;))

Meer foto's van het VT Wonen huis vindt je HIER.....
ik ga nog even met m'n voetjes in het water want ik was natuurlijk op mn nieuwe schoenen, van een paar posten terug...*kuch*....

O ja...nog even dit...we zitten nu op de helft ongeveer van de SHGA! En pohhhhhh 25 sponsoren en ik gok zo tegen de 100 deelnemers!! Dat belooft HEEEEEEEEEEL wat!!!!! Zou ik met mn perskaart nu ook ergens een persberichtje kunnen plaatsen;)))
Mensen, doe nog mee, er is nog plaats genoeg!!!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anna Marie zei

Volgens mij nam je op de terugweg 4 zitplaatsen in de trein in beslag. De komende periode zullen we wel minder van je lezen, want je hebt genoeg leeswerk waar je je doorheen moet werken. Geniet nog lekker na! Groeten Anna Marie.

Samira zei

Was gezellig, leuk je nu eens in het echt gezien te hebben!! Mijn lief stond me keurig op te wachten om de tas van me over te nemen ;) Had vanmorgen zelfs spierpijn, hahaha

Bonjade zei

Oh dus de rose cup cakes zijn foetsie......???
Tsssss.......
Enne...laat manlief vanavond maar even je voetjes masseren...ze hebben het verdiend
ff

Kom Achterom zei

nou nu zul je wel heerlijk met de voetjes omhoog zitten en je laten inspireren door die grote tas met inhoud! hihi leuk leuk!
fijne avond
Yolanda

It's me zei

Tjonge ik hou geen tijd meer over......ben net ook al bij je geweest........heel fijn dat je zo hebt genoten !! je hebt het verdiend....liefs van mij....xxx....

Nicole Claudia zei

Hoe ben je thuisgekomen met al dat moois... en lekkers...

Ik kan me voorstellen dat je je voetjes even moet verwennen... en geniet van al die tasje met leuke inhoud, hahaha.

Groetjes, Collie

Anita zei

Aljeblieft een bruistablet voor een rieleks voetenbadje ;-)
Hebben ze wel verdiend toch ?! liefs mij

alma zei

Wat een heerlijk dagje en die cakejes zagen er inderdaad om te watertanden uit!
Ben je alweer een beetje bijgekomen.
Ik moet nog aan de slag met de post over de herfst....voordat het te laat is!!!!

Lieve groet en een heerlijke week toegewenst!
Alma

Juule zei

Ik las het al op twitter...gezellig! en spannend zeker? maar euh...wie zegt dat jij niet lekker bent?? Met zulke lekkere cakejes..dan moet je wel lekker zijn! ;-)))
Goed dat je over de herfst post begint (net zoals bij de zomer kijk ik wild om me heen; "Waar? Waar? Waar is tie dan?) Zal er eens mee aan de slag gaan. terwijl ik wegkwijn om mijn mooiste krukje..snif..

cindy 'wonenmeteenhart" zei

WAT EEN LEUKE DAG HEB JE GEHAD ZEG!!

IK GA MORGEN AAR DE BEURS ( EN DOE DUS MAKKELIJKE SCHOENEN AAN, BEDANKT VOOR DEZE TIP HAHA)

IK BEN ERG BENIEUWD HOE DE HUIZEN EN DE STANDS ER UIT ZIEN ZAL EEN MOOIE DAG WORDEN !!

MIJN BIJDRAGE AAN DE GROTE HERFST GIVE AWAY HEB IK NET GEPLAATST!!
VIND HEM ERG MOOI GEWORDEN DUS NU MAAR DUIMEN HE!
FIJNE NA ZOMER DAG
LIEVE GR
CINDY

Tanja zei

O Lynda, wat blijven we toch altijd meisjes met dit soort dingen, die kleine cadeautjes die je krijgt die vind ik altijd zo leuk, tasjes vol en een hoofd vol van een dagje genieten.

Fijne dag,
Liefs
Tanja

Vær våken zei

Hi dear Lynda, your new profile picture is very nice!!! And I have to say I love the picture on top of your page to the right with buildings from your town, I guess. BEAUTIFUL!!! Have a wonderful new week!

Kristin xo

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Leuke impressie heb je ons zo gegeven. Heb ik toch mooi even het sfeertje kunnen proeven, zonder me in de mensenmenigte te begeven...
En nu even lekker met de beentje omhoog... Uitrusten maar.. gun die voeten maar even een pauze...
Ik wens je een heel fijne dag,
Groetjes,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

klinkt goed, volgens mij heb jij je wel vermaakt!
ik ook.. laat die Lejo maar schuiven hahaha.. want als je mij uitdaagd dan.. kijk maar snel op mijn blog:))

lieve groetjes, Tjits

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda!!

Ooooohhhh your pictures and your words sound to me like you had an amazing day!!!! Meeting other bloggers, being inspired by so many new trends and...Those bags full of gifts!!! (how I love those bags!!!) I´m so happy you enjoyed so much!!

Dikke knuffel!!!!