Warmte en Verandering...

maandag 19 september 2011

Lieve hemel wat een spontaan idee (you are the best Diaan!!!) toch een reacties oproept!!!! Allemaal even hartverwarmend en aardig! Wat een enthousiasme, daar worden wij nóg blijer van:)....zo verwarmen we met z'n allen blogland toch een beetje (meer) he. De ene na de andere kleurrijke, gezellige herfstpost komt voorbij en iedereen omarmt de herfst! Ik zeg...HOERA....;)
Een warm welkom bij deze ook voor de nieuwste sponsor van onze SHGA, welkom Marianne van Verrassend Goed , erg gezellig dat je met ons mee doet! Jullie zien, dat achterover leunen kan best, de deelnemers én sponsoren stromen vanzelf binnen ;))). Dus tijd voor een warm kopje thee...in de zon!


warmere kleur(roze;)) binnen...

of gewoon even lekker met je snoet in de zon...:)(jawel...daar is hij weer!!!)

de aankomende herfst nóg aantrekkelijker maken met nieuwe schoenen en een heerlijk warme sjaal

en ook binnen wat meer bruin...uhm...

jaaaahaaaa...bruin....deze "grijze muis" moet even wennen aan al dat bruin.
Er moet hoognodig geschildert worden en na jaaaaren alles grijs te hebben gehad, wenst de heer des huizes nu eens iets in "bruin".
Dus......
 
...niet alleen qua kledingkleur is het tijd voor "eens wat anders".....ook de muren zullen er aan moeten geloven....warmer wordt het......al was het alleen al van de uitgebreide keuze die je hebt;)!

Dankjullieallemaalallerhartelijkstwel voor de enthousiaste reacties op onze "aktie"....ook Diana en Chantal grijzen van oor tot oor...weet ik zéker!
Theetje???

Liefs,
Lynda

PS: meedoen kan natuurlijk nog lekker lang...HIER

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Warm, warm, warm en nog eens warm... Warme reacties, warme posts, warme drankjes, warme kleurtjes, warme tinten in de kamer... Heerlijk.
Ik wens je een heel fijne dag toe,
Groetjes,
Mirjam

House of Seasons zei

Hoi Lynda,
Wat een verhaal over SHGA, ik ga het straks nog eens goed lezen en kijken of ik meedoe, en hoe???, of ga sponsoren, maar ja, ik heb zelf nu al een HGA lopen op mijn blog, vind het wel heel erg leuk wat jullie bedacht hebben!
Liefs
Lia

http://truutske.blogspot.com zei

Oei....bijna alles is wit met hier en daar 'n beetje bruin en ik wil toch zo graag van dat beetje bruin af maar.....ik woon hier niet alleen dus....schipper ik met manlief over wat wel wit/bruin is.
Aan de andere kant staat het idd wel erg warm hoor.
Wens jou dus succes met de kleur veranderingen.
Ennuh....wat loopt jullie aktie als een trein he. Had je dit verwacht? Ja, toch zeker?
Leuk hoor om al die blogs een bezoekje te brengen (ik heb toch 'n hekel aan slapen) (!!!).
Fijne week, liefs, Trudie.

Abacaxi & Hortelã zei

Jaaaaa, doe mij maar een theetje! Wat een leuke laarzen heb je bemachtigd! Stoer & vrouwelijk, helemaal goed!
Ben benieuwd hoe bruin het gaat worden... Bruin komt er hier niet in hoor, manlief wil kleur, véél kleur ;)
Geniet van het zonnetje!!

Huys 50 zei

Heeee....
Ja de SHGA is superleuk maar uhhh de Herfst omarmen,naaaa...uhhhh...nouuu,...nee..
Nee,jaa... mooie kleuren buiten en binnen maar Oooo jee help me de Herfst en Winter een beetje door Lynda want echt hoor ik ben geen Herfst/Wintermens,...??
Ik was gister ook al buitengewoon somber,bahhh...
Maar heeee. stel hé,stel,....je weet het maar nooit..hé....Stel nou dat ik eens ga winnen met die Give Away hé...t'zoukunnenzomaar hé....ja toch ??....wie weet knap ik helemaal weer op !!!! kan toch...
Zit er ook een kruidenbittertje in het pakket ?? best lekker in de Herfst al drink ik bijna nooit maar...alleeeeee as ge maar leut het toch.
Winnen dus hé !!

Groetjes
Van mij.....Dicky Marie.

It's me zei

Er zijn mensen die zijn NOOIT tevreden zoals jij !! tjonge doe eens wat liever.......! het was superrr gezellig enne je moet ook wat voor jezelf houden Lynnn...en niet alles op je blog kwakken......kijk ik ben verstandig.....duhuuuu....nou en nu even wat positiefs ...anders laat ik me alleen maar meeslepen door jouw gedrag....wat een geweldige schoenen en een prachtige sjaal.....!!! toppie....ik ben mijn kast aan het opruimen...mijnes is klaar 1 vuilniszak vol wat weg gaat ...en nu die van hemmes.......toedels fijne dag van mij...xxx...

lia zei

Wat een super mooie laarsjes. Maar die warme sjaal, dat gaat het deze winter voor mij niet worden, denk ik.... Heb het al heet genoeg.

Liefs Lia

Elisabeth zei

Jaha jullie hebben aardig wat losgemaakt in blogland.Ook al doe ik niet mee wel inspiratie gehad voor mijn blog haha.En die schoenen wil ik ook!! ben alleen bang dat ik er niet op zou kunnen lopen.Heerlijke foto's ,en dat smoeltje van Sjors,om op te vreten!!
Liefs Elisabeth

alma zei

Wat een festijn wordt dit! Het wordt steeds mooier en meer. Leuk, leuk, leuk!

Lieve groet en fijne week!
Alma

Claudia Leertouwer zei

Wat een toeval, het is bij mij ook bruin wat de klok slaat, maar bruin is ook zo lekker herfsterig!

Thuis bij Tjits zei

achterover leunen?? ik zou er onderhand lekker bij gaan liggen hihi.. kan gerust hoor met zoveel mooie herfstblogs en nieuwe sponsoren:))
en de bruintinten.. ik ben er gek op!!

liefs van Tjits

Anita zei

Nouh mevroi is klaar voor een warme HERFST ;-)
Wahah je laarsjes: écht prachtig !!!!!
Groetjezz lfs mij

Unknown zei

Bedankt voor je reactie! Het leuke aan de reacties is dat ik me ook heel welkom voel door jullie lieve blogdames. (blij dat ik terug ben :-) )
Lieve groet,
Karin

Carla zei

Oeps...ben zo druk met niks(uit mijn handen laten komen) dat ik bijna deze post vergeten ben.
Ga me er morgen even over buigen, want zo'n leuk initiatief...daar moet ik wat mee doen hoor!!

Liefs Carla.

Pierelantijntjes zei

Wat ontzettend leuk dat er zoveel enthousiaste reacties op de giveaway komen Lynda. En dan al die sponsors...echt geweldig!
Ik heb ook eindelijk mijn "herfst post" klaar hoor! Vond het heerlijk om over mijn favoriete seizoen te schrijven.
Fijne week,
liefs Ester

hokje zei

Een echt succes! Gewoon relaxen met een kopje thee en de sponsoren en herfstblogjes komen vanzelf langs...

Fijne avond!

Anna Marie zei

Thee? Goed idee. Ik heb alleen nog geen herfstblog, dus ik moet nog aan de slag. Eerst even een dubbele sportdag. Zie je mijn post deze week voorbijkomen. Groeten Anna Marie.

Puur Kate zei

Dat zijn hele leuke schoenen om met mij te gaan winkelen :)
Mooie kleur! Zou mijn bontkleed mooi bij staan,waar ik niet meer op durf te zitten.
Het is toch een beetje grijzig-bruin??
Maak de overgang wat zachter voor je.
XxX

Antonia zei

Hoi Lynda, sorry dat ik me er een beetje gemakkelijk heb afgemaakt wat de brief betreft. Wij gaan binnenkort verbouwen/renoveren en heb gisteren gehoord dat de benedenverdieping al volgende week woensdagavond helemaal leeg moet zijn. Ook de meterkast, kelderkast en keuken, ben dus nu als een gek alles aan het inpakken. Dat is ook de reden dat ik dit jaar niet naar de Woonbeurs ga. Ben veel te bang om weer nieuwe dingen te zien, nog mooier dan alles wat we nu besteld hebben :-) Veel plezier gewenst, lieve groetjes Anja

Vær våken zei

Hi Lynda, I love the autumn feeling I get visiting your blog. Your autumn header is lovely!!!

Kristin xoxo

butiksofie zei

Love your shoes, i have similar:-), hughs Anja

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda!!

New sponsors for the giveaway?? Oh that´s amazing!!!!
And this little cutie furry is so adorable!! New boots and scarf?? Ready for autumn and winter I see!! You will look so stylish :)

Enjoy, enjoy enjoy this weekend my lieve vriendin (and tell us everything you have seen!!!!!!) ;)