enfin....MON DIEU!!!!!

woensdag 28 september 2011


..................................!!!!!!!!!!

Bonjour Paris!!!!!!!!!!!!

(meer details als ik weer tot mezelf gekomen ben *TOINGTOINGTOING*)

(more details once I get myself together again *BOUNCEBOUNCEBOUNCE*)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Puur Kate zei

Zenn!!!!
X

Diana zei

Adem in, en adem uit..... Het is nog aardig wat nachtjes slapen hoor ;))

Mirjam zei

Hoi Lynda,
........???????

Ik wens je een heel fijne relaxte avond,
Groetjes,
Mirjam

Huys 50 zei

Gaat 't nog !!!! kluts kwijt of wat ????
Huhhhh....???
Zijn therapietjes voor hé !!

Groetjes
Dicky Marie.

Tanja zei

Ok jij gaat naar Parijs en je laat ons gewoon raden of gissen dat het dit is.

Nou meis kom maar op met je nieuws stuiterballetje ;-)

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Heb je een trip naar Parijs gewonnen.....??? of is mij iets ontgaan hihi
Hopelijk kom je snel weer tot jezelf.
Lieve groet, Mea

Kat Ibáñez zei

YEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

A dream come true my lieve vriendin, I´m so happy for you!!!

Agnes zei

Lieve Lynda,
Wat kun jij toch altijd heerlijk in raadsels blijven!! Grrrr....je weet toch hoe nieuwsgierig we zijn.:) Nou ja, we wachten af, maar volgens mij is het iets heel erg leuks!
Lieve groet,
Agnes

Bij Guusje Thuis zei

Waaaaaaaaaaaaaaat, mag je mee in een koffer richting La Paris, wanneer - met wie - kom op vertel vertel!

Bij Guusje Thuis zei

Oh enne ik ben héél klein hè dus als jij nou een beetje opschuift in die reiskoffer, kan ik er gezellig bij woehaaaaaaaaa

It's me zei

Ik ga mee !!!.....xxx...

Pieternel zei

Even tot ZENNNNNNNN.

basichus zei

Wat een leuk vooruitzicht: heb je een bus besteld, want er willen er meer mee :)
Kram

André en Inka. zei

SPANNEND!

Petra zei

Als jij nou eens een keer alles tegelijk verteld :)))

Wat ga je daar doehoen?????

Liefs Petra