Nieuw in..uhm...op..uhm

maandag 26 september 2011

naast zou ook nog kunnen....nah ja...nieuw..ergens in de buurt van mijn boekenkast...:).....een boek gekocht op de Woonbeurs(was ik daar? Ja daar was ik ;)) . Het boek Enjoy your home van VT Wonen.
Want dát is het belangrijkste he....even al die interieurregels/trend/tips buiten beschouwing gelaten.....belangrijk is dat je geniet van en in je huis!
Kijk mee, plaatjes....altijd leuk ;)


















En al is het misschien met dit prachtige nazomer weer meer buiten dan binnen maar GENIET!!! Geniet van dit cadeautje....een hele week nog zaaaaalig weer!!!!
O en, wil je meer zien van de woonbeurs, bv het Ariadne at Home huis, moet je even doorklikken naar mn andere blog His door haar.....en daar heb ik ook nog een leuk nieuwtje!!!!(geef me even tijd, ik tik 'm meteen na deze ;))

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Heey,

Nou ik geniet hoor van het zonnetje en van mijn wonen. Style ala Pieternel.

Ik ga kijken, ben je al klaar met tikken.

Kijk groetjes Pieternel

Juule zei

oh..die link doet t niet bij mij..darn! persoonlijk vond ik weinig vernieuwing op de woonbeurs... ai ai ai..

Muisje zei

Prachtig, wat ziet dat er allemaal mooi uit.
Maar ook hier leven we even buiten.

Groeten Herma

Huys 50 zei

Hee...
Derde foto van onderen....moooooiiii.
Geen woonbeurs voor mj het weekend Oooo meid ik heb me toch genoten in Brugge !!!! heerlijk !!! en het weer...een kadootje toch.
Super.

Groetjes
Dicky Marie.

Mayflower zei

Ohhh.....wat een prachtige sfeerfoto's Lynda, wat lief dat we even met je mee mogen bladeren door dit mooie woonboek en ja......wonen is genieten op je eigen manier.
Fijne zonnige week.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Mooie woonboeken heb je nooit teveel!! En ik zie prachtige sfeerfoto's!!

Leuk dat je op de site vermeld staat (ben even de naam kwijt :-)...)!

Lieve groetjes, Ingrid

It's me zei

Is dat een VT Wonen boek??? ziet er goed uit...ben niet zo van de VT ...pas nog een proefabbo gehad maar vind het maar nikzzzzz.....ach mijn eigen styl is het leukst niet dan ???...proesttt...eindelijk staat het kastje ander.......moest wel voor de nieuwe stoere verwarmings ombouw......hemmes zelffffff gemaakt!!...xxx...

Pink Princess zei

Ja hoor Ria hierboven, ben het helemaal met je eens :) Ben ook niet zo'n VT-wonen liefhebster (sorry voor de fans hihi) en vind mijn eigen stijltje ook het leukst...voor MIJ :)

Verder vind ik je best lief hoor Lynda, echt wel :D ♥♥

G-STYLE zei

Wat een mooi boek zeg ! Ik zie echt wel dingen die ik ook in huis zou kunnen hebben .

Bedankt voor het meegenieten, ga nu nog even naar je andere blog ... je zult wel klaar zijn met tikken nu .....

fijne week verder , ben woensdag jarig dus dat mooie weer komt me wel heeeel goed uit ...

lieve groet Gea

Tierlantijn zei

Wat een super boek! Komt op mijn wensenlijstje!

Liefs!

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Wat een heerlijke impressie heb je ons gegeven van het nieuwe boek van VT-
Wonen. Prachtige foto's staan er in.. Ik heb ook even gekeken op je andere blog naar de foto's van Ariadne@Home... Echt heel sfeervol daar, eerlijk gezegd ligt daar mijn voorkeur. Gelukkig is er voor ieders smaak iets te vinden op zo'n woonbeurs. En wat goed van je dat je gaat schrijven op Showhome... Succes ermee en veel plezier ook....
Ik wens je een heel fijne dag,
Groetjes,
Mirjam

Unknown zei

Ik heb dat boek ook liggen, blijft mooi om af en toe in te kijken!! Groetjes Greta

Susan zei

Ooohhhh...dat plaatje met die houten open haard...helemaal GEWELDIG!!

Gr. Susan.

Anoniem zei

Vind die hangstoel echt superrr