What's up?!

zondag 11 september 2011

Jullie hadden het kunnen weten, een soort van voorspelbaar ben ik wel....na de 5 van gisteren....kon je er donder op zeggen dat ik vandaag weer zou komen om te stangen uhm...mee af te tellen;), maar vandaag natuurlijk met.....4!
Ik hou van details en doe altijd m'n best om die zo ver als mogelijk door te voeren(tot in den treure??;))wacht maar af....alle puzzelstukjes vallen ineen....over 4 dagen!!)





nieuwsgierige Sjors die altijd óveral bij wil zijn(niet geaaid wil worden!! maar wel bij wil zijn;))




Aan ons zal het niet liggen, liet Diana gisteren haar woning gewoon onder water lopen door de hoosbuien want bezig met de tekst voor HET nieuws...tja..prioriteiten moet je hebben!;) Staat Chantal nu oudbakken frambozencupcakes te "frosten"want hee, tekst moet gecontroleerd worden op "vertaalbaarheid". Ik maakte tags voor zowel deelnemers als sponsoren, roffelde wat sponsoren bijelkaar en zit nu hier,...met jullie...af te tellen tot HET moment:).
Zingen horen we vandaag de 4 non blondes, titel van het liedje is"what's up"!
Details he;)......

Ladies, 4 days.....and counting....the three of us have lots of fun, forget about our "duties"at home but who cares???
Singing for you are the 4 non blondes..."what's up"?
All about details girls!
You can expect me tomorrow.....

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Pierelantijntjes zei

Leuke manier om af te tellen, Ik blijf in spanning afwachten...
Fijne zondag
liefs Ester

André en Inka. zei

Spannenddddddddddddddddd,..........fijne zondag,x

Tanja zei

Wat ben je toch een heerlijk gek, maar wat heb ik hard gelachen om foto 4 van Sjors, echt zo hard dat lief vroeg: gaat het goed met je?

Ik ben wel super nieuwsgierig wat je nu weer uit je grote hoed hebt getoverd ;-)

Liefs
Tanja

p.s. bedankt voor je reactie bij mij, mooi om te lezen wat er door jou heen ging toen je het hoorde.

Huys 50 zei

Ach bahh dit gaat TE lang duren zo Lynda !!!
Morgen dan,morgen een tipje hé !!! jaaaaa....
MORGEN dussss

groetjes
Dicky Marie.

Nicole Claudia zei

Ooooooh... tap tap tap tap!!

Sjors kijkt inderdaad waaks, hahaha. Alléén met de oogjes kijken niet met handjes aaien... oef... en ik vind het zo'n doddel...

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Geduld is een schone zaak....:-)!

Corine(THUIS) zei

Ik doe net of ik deze post niet lees en sluip stil weer weg....sssssstt.....

Diana zei

Ik zeg maar zo....ik zeg maar niks ;) *lacht stilletjes in het vuistje*

http://truutske.blogspot.com zei

Je weet het he....nieiuwsgierigheid...mij naam is vrouw!!!
Ik ben niet van het wachten!!!!

Fijne dag,
trudie.

Alle mooie dingen zei

ik kan niet nadenken... ik wacht het wel af.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

hokje zei

Had je post van gisteren even gemist (gaat het aftellen wel sneller ;)) spannend hoor...

Fijne zondag!

Carla zei

jij weet de spanning wel op te drijven hè!!
T'is maar goed dat ik zo'n geduldig typje ben...whahaha

Mirjam zei

Ja hoor, er gaan nu allerlei gedachten door me heen, spannend...van alles regelen...aftellen...sponsoren... Ik kom er nog niet uit. Ben zeer benieuwd, nog maar 4 dagen en dan wil ik het echt weten hoor...
Maar voor nu eerst een heel fijne avond gewenst Lynda,
Groetjes,
Mirjam

Pieternel zei

4

aftel groetjes Pieternel

Tierlantijn zei

Er komt zich nog een gulle gever aanmelden hoor..! Liefs! xx

Een sneller kloppend hart zei

4 is 't favoriete getal van mijn ex...

:-)

lia zei

Tot het moment..... WELK moment Lynda....

Elisabeth zei

Ja je bent weer lekker bezig !! haha Ik ben niet nieuwsgierig ,echt niet !! hahaha En Sjors die is om op te vreten !!
Liefs Elisabeth

Annemiek zei

SPANNEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

It's me zei

Ik hou het niet meer....zegge mag je als sponsor ook meedoen eigenlijk?????ik wil ut ik wil ut !!! hebberd die ik ben......xxx...ik heb ook een blogggggggg!!! zeg ut nog maar effe....tjonge...zo telleurstellend weer......xxx...

Bonjade zei

Tjonge ben ik er even uit en kan ik er al geen touw meer aan vast knopen......
Je telt af, tja die heb ik......;0)
Maar voor de rest......
Fijne avond
Liefs
FF

It's me zei

Tjonge...even voor de duidelijkheid ja en iedereen mag het lezen ...ik wil meedoen !! je discrimineerd !!!..ik heb een blog ja !!! en okee ik ben je sponsor......dusse....ik win graag dat weet iedereen....dusse....niet meedoen....niet sponsoren...dusse ...jij mag het zeggen...zo oneerlijk ditte.........klaar mee....dusse.....xxx.

Verena zei

Dann genießt mal die schöne entspannte Zeit! Die 4 non-blondes liebe ich!!! Habe ich früher auch immer gehört!

Liebste Grüße,
Verena

It's me zei

Weet je wat hemmes zegt.....Ria jij doet mee...ik sponsor ......!!..lekker puh !!! iedereen leest ditte en mag ook.......zo klaar mee...ik hou van eerlijkheid en transparant dusse.....xxx....van Hemmes...x

Anna Marie zei

Geen idee waar je nu weer mee bezig bent, maar het is wel erg leuk om op deze manier posten te lezen. Groeten Anna Marie!

Bij Guusje Thuis zei

Ik ben van het geduldige soort, dus die 4 dagen ... pff appeltje-eitje.

~Doet poging om toch weer iets vaker even rondje door blogland te maken, verder heeeelemaal niet nieuwsgierig, nee ... echt niet ... wat spoken ze daar uit achter die andere blogdeurtjes~

Ambiente-nostalgia zei

Uhmmm Lynda, heb ik je dan iets beloofd wat ik ben vergeten????
Je appeltaart ziet er wel errug lekkerrr uit zeg:)
Groetjes Dorine

Puur Kate zei

Wat een spanning!! ;)
XXX

alma zei

Je maakt het wel spannend. Maar het is bijna 3 dus we schieten op!

Lieve groet
Alma

Petra zei

Oké, ik blijf afwachten, ben helemáál niet beniewd....