In de war...

donderdag 8 september 2011

Alles was toch anders de laatste tijd? De zomer was al in de lente en de herfst al in de zomer! Dan is het toch niet gék dat we een beetje ontregeld raken?
En niet alleen wij hoor, de natuur ook!
Meisje 2 bracht gisteren een "schat"mee naar huis...en tja....toen begon het te kriebelen...en als je dan eenmal bezig bent....half half gaat niet(al ligt het zwembad nog wel buiten om opgeruimd te worden;)) dus dan maar meteen goed!
De "zomer"eruit!!!

de "schat"...



Buiten gaan zomer en herfst nog even hand in hand, de ene bloem bloeit en de andere is de bloei voorbij. Dat laten we nog even zo. Zaterdag wordt het weer even "zomer"he;)...gaan we dan weer buiten kijken. Maar binnen..kan je niet half zomer half herfst he, althans....IK niet:). Daar komt nog bij dat ik gisteren op bezoek was bij Dorine( foto's daarvan vindt je hier) in haar winkel en daar had de herfst ook al z'n intrede gedaan! En dus.....was het vanmorgen "tutmorgen"!







De H van...Herfst? Hovens?(mijn achternaam) Home? HIS.....


beeeeetje zomer dan nog, zonde om weg te gooien ;)






Flink wat "yummies"ingeslagen bij Douwe Egberts, en caramelsiroop geschonken gekregen......moest maar eens een appeltaart bakken;)! Misstaat niet vandaag toch? O enne...*ROFFELT*...ik weet zéker dat jullie zeeeer binnenkort ook de herfst omarmen.....let op mijn woorden...geef het een weekje(alle dames en heren sponsoren..ssssttt...mondje nog éven dicht svp) dan weten jullie er alles van. Hou tegen het einde van de week het blognieuws in de gaten, dat kan bij Diana, Chantal en gewoon hier! Het wordt ..uhm....bijzonder!! ;)

Voor de muziekliefhebbers en zomerdromers, het muziekje van vandaag pept zo lekker op!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Oei, jij gaat al echt om zie ik...nou, ik niet hoor, mijn zomerkleding blijft voorlopig nog gewoon beschikbaar :-)! Ben benieuwd naar nog een weekje volhouden...sponsoren...herfst....waar héb je het over!?!

Lieve groetjes, Ingrid

vosgesparis zei

lekker herfst op je blog... siroopjes voor in de koffie horen daar voor mij ook wel een beetje bij ;)

Een sneller kloppend hart zei

Ja pff ik ben ook in de war...regen-pms-verwarring welteverstaan haha
Heb net therapeutisch muffins staan bakken in 't roze met groen, mja da's ook al best verwarrend, je neemt een hap en dan smaakt 't gewoon naar cake ;)
Ik ga er ook maar eens een postje tegenaan flanzen denk ik...

Hee succes vrouwke!
x Veronique

Elisabeth zei

Jaha laat maar komen die herfst.''Moet'' nog wel naar het tuincentrum voor wat leuke dingetjes en de bossen in .Maar ja daar is het ff geen weer voor .Appeltaart Caramel siroop ,MMMMM.Sokken aan en een vestje ,heel veel kaarsjes en met een mooi boek op de bank .Ik ben er klaar voor.
Liefs Elisabeth

Claudia Leertouwer zei

Ik doe gewoon met je mee!

Huys 50 zei

Ach jeetje in de war,het gaat weer lekker vandaag, REGEN,REGEN,REGEN.
Maar ik wil er nog niet aan,nee ik ren nog steeds op blote voeten door het huis en buiten, ramen nog heerlijk open en laat maar waaien die boel.
Oktober hoor dan mag het ik ben er nog niet klaar voor.

Doeiiii
Dicky Marie.

Bianca zei

Na zo'n dag als vandaag kun je niet meer ontkennen dat de herfst in aantocht is !!!!
Maar toch hoop ik nog steeds op een beetje zon.
Please.....nog een paar keer en dan mag het herfst worden........
Groetjes Bianca

Mayflower zei

Ik heb er gelukkig geen moeite mee dus.....laat de Herfst maar komen.
Hé....jij heb ook al van die leuke H...vaasjes.
Mmmmm.....appeltaart...zeg maar wanneer ie klaar is.
Lieve groet, Mea

Pieternel zei

Nou ik hou dus van dit weer he.. Ben niet zo'n zomertypeje.. Mag wel lekker weer zijn, maar dan niet te warm.

Nou ik hou je blog in de gaten, ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt.

Pakket groetjes Pieternel

Antonia zei

Nou dat tutten is goed gelukt Lynda, je hebt een supersfeertje neergezet! Van de rest snap ik weinig :-) Heb je adres nog hoor. Morgen heb ik vroege dienst en moet ik de nieuwe tijdschriften uitpakken. Zal even kijken of daar misschien nog iets bijzit. Zovast veel plezier gewenst op de Woonbeurs! Groetjes Anja

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Wat een mooie foto´s heb je weer. Ja, alles in de war, maar ik nog niet hoor. Ik blijf stug hopen. Al neig ik toch steeds meer naar de warmte van de kaarsjes en de warme kleurtjes nu...
Ik wens je een heel fijne avond Lynda,
Groetjes,
Mirjam

It's me zei

Tja het was een zomer om nooit te vergeten.......en okee ik zeg nikzzzzzzzzzzzz...beloofd !!....liefs van mij...xxx..

Roelien zei

Prachtige foto's!

Kom maar op met die herfst.....

lia zei

Ik heb er helemaal geen moeite mee. Vind de herfst een heel mooi seizoen, en dat half half vind ik helemaal niets. Op Zaterdag na, een dagje met zon en dat hebben we nodig. WANT.... Tada dan is er hier een gratis concert van (tromgeroffel voor jou.... KANE.

Liefs

natuurlijk groen en doen zei

Heb deze week 35 herfststukken gemaakt ,en weet je wat nu het leukste is ,sta ik ze zaterdag vast al puffend en zwetend te verkopen(zo ging het vorige week zaterdag ook) Prima combi van zomer en herfst

groetjes Bep

Jeanette zei

Ben ook al helemaal in Herstsfeer hoor, niet alleen met m`n kleding maar ook met bloemen, heb al een herfstmand gemaakt en nog wat stukken voor in de winkel....ach ja...houd ons van de straat hè? geniet komende zaterdag dan nog ff wordt nog een tropisch dagje....

liefs...

Anna Marie zei

Geweldige blog! Je weet ons wel in de sfeer te brengen hoor. Of in de war. Maar wie weet over een week inderdaad. Bij ons staan wel iedere avond de kaarsjes al gezellig aan. Geniet van je nieuwe sfeer! Anna Marie.

alma zei

Jij bent er snel bij. Heb nog niet eens afscheid genomen van de zomer. Hoop toch nog echt dat de zon heeeeeeel veeeeeel gaat schijnen!!!!
Maar je foto's zien er bijzonder sfeervol uit. Ben snel over te halen. ;)

Ik houd je blog in de gaten.... Verras ons!

Lieve groet
Alma

Bonjade zei

Kijk nu Lyn.....you go girl.....
Niets tegen stribbelen hier.....gewoon accepteren en omarmen wat is.....SUPER! Je maakt echt vorderingen......;0)
Ga helemaal met je mee.....
DE HERFST IS GELAND!
ENJOY!!!!!
FF

Verrassend Goed! zei

Mooie post heb je weer geplaatst. Je weet me altijd weer te verrassen.
fijn weekend,
Marianne

Corine(THUIS) zei

Lyn, je maakt steeds mooiere foto's gaat lekker meid! En ook ik weet zo langzamerhand dat de zomer ten einde is..(was ie al begonnen dan?)Maar morgen ga ik nog even genieten..op slippers!!
Groeten, Corine(THUIS)

Unknown zei

Zallllllllig HERFST,ik ben er helemaal voor :-)
fijn weekend groetjes karin

HansDeZwans zei

Die foto's alleen al brengen je zo in de herstsfeer.

Gwennie zei

Ooohhh.... wat een geweldig, schitterende foto's heb je hier!! Ik krijg er helemaal de (herfst)kriebels van!!

Yvonne - Frl. Klein zei

Bei Dir sieht es lecker nach Herbst aus :-)!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Room Seventeen zei

Hee Lynda, waar is je favolijst met blogs gebleven? Zie hem niet meer staan in de zijbalk, vond het altijd zo leuk om er even doorheen te scrollen, maar hij is foetsie...

Room Seventeen zei

Nah......hij is er weer!

Loveforpiemonte zei

Ben de hele tijd in de war denk dat ik in november leef en dan weer niet aarch!!!
En de muziek heerlijk (wie zijn dit?),
Groetjes en fijn weekend,
Madelon