Mini zomervakantietje....

zaterdag 3 september 2011

Wat doe je als je al twee weekenden niet samen bent geweest? Als Lief weken van bijna 80 arbeidsuren maakt? Als je weer even flink bij moet praten, en elkaar weer even van dichtbij wilt bekijken?;) Als de zon hóóg aan de hemel staat (29 graadjes hier in "the south")...
Dat deden we dus....we planden een minizomervakantietje.....de plannen waren oorspronkelijk héél anders maar met puubsters in huis is flexibiliteit hét sleutelwoord;)...en dus togen we met zn viertjes naar Roermond.
Ik weet.....ik was er pas nog en jullie hébben al een en ander gezien, maar wat mooi is mag je best nóg een keer bekijken hoor;)!



Er was een kunstmarkt, een mini brocantemarkt, een standhoudersconcour én veteranendag.....HA!....dat pikten we toch maar mooi even mee, wisten we niet, vonden we tóch leuk!

Stél....en ik zeg STEL he....je hoeft er NIET voor om te rijden maar mócht je in de buurt van Roermond komen en je lust wel wat....ga naar de Brooderie...en bestel de Iced Cappuccino speciaal...(je ziet 'm op de foto bovenaan).....de eigenaar weet 'm te "verkopen"als de beste en wat denk je? Hij heeft nog gelijk ook! De lekkerste van Roermond ;)!(Marlies ga jij even zeggen dat ik reclame voor 'm maak, volgende keer rondje van de zaak;))).

Zo, snel verder met mn minizomervakantietje......magazines CHECK, drankje CHECK, muziekje CHECK--> *onderdeboominachtertuin*

Mooie zomeravond!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

lia zei

Geniet lekker van deze minivakantie.
Want morgen...... wil er niet aan denken.

liefs Lia

Claudia Leertouwer zei

Als we de zon nu samen vasthouden dan kon hij ons niet ontglippen, toch?

Pieternel zei

ooo wat lekker, ja Roermond is leuk. Onze zoon woont er... Nu dan nog... is bezig met een huis in D uitsland.

vakantie groetjes Pieternel

Huys 50 zei

Minivakantietje, nouuuu niks van dat alles,ik heb me KAPOT gewerkt vandaag, jawel SOPPEN buiten,de ramen,deuren,kozijnen enzenzenzenzzzz, snoeien,ook dat nog 10 liter vocht kwijt,een knalrode kop(hoofd) en nu heb ik me toch een rugpijn,mennnn ik kom niet mee van de bank.
Geen minivakantietje dus.....maar het weer was puik niet ??? dat dan weer wel,heerlijk.
ZWEETWEER, haha...
Geniet van de zwoele avond !!

grtjzzzz
Dicky Marie.

Abacaxi & Hortelã zei

Remunj... m'n geboorteplek :))
Tijd om weer eens te bezoeken begrijp ik!! Iced capuccino... here I come :)
Fijen vakantie!! X

Bonjade zei

Elkaar weer eens opnieuw bekijken......?
In braille zeker.....;0)

Heerlijke zomer avond muziek

Liefs
FF

Ger zei

Whahahaha.......moest eerst ff bijkomen van het lachen toen ik Bonnie haar reactie zag staan:-)
das 'n goeie, hou ik erin!!!

Tja.....Roermond hé, zijn we tijdje niet geweest...dan mis je wel eens wat;-)
Maar ik ben blij dat jullie zó vaak gaan dan blijf ik toch op de hoogte.
Enne.....deze tip zet ik ook vast.....bedankt lieve wereldreizigster!
Zag op mijn lijstje dat ik wel spelt en desembrood mag hebben en salades, die schoof ik vanavond op 'n terras nog naar binnen....smaakten uitstekeloos,
jammer ik heb mijn dieet lijstje aan alle kanten bekeken....zelfs aan de zijkant....maar helaas staat er geen arretje cake op:-(

Lekker hé op dit uur buiten onder de boom, zal jullie niet verder storen....
fijne... lange... zwoele... en romantische avond!!!!!
En plak er ook nog een leuke zondag achteraan!
Liefs,Ger

hokje zei

Heerlijk een 'onverwachts' minivakantietje, dat zijn toch vaak de betere uitstapjes. Geniet nog maar even lekker onder je boom, met inmiddels vast de kaarsjes aan...

Fijne zondag!

Home and Lifestyle zei

Gelijk heb je, want straks moet je elkaar opnieuw de hand schudden en kennis maken...zou toch van de zotte zijn hihi!

Lieve groetjes, Ingrid

Marjan zei

Je bent net op tijd geweest met je minivakantie!! Hier komt het nu echt met bakken uit de lucht. Ik ben pas 2 keer in Roermond geweest, ik vind het een heel leuk en sfeervol stadje.
Ik ben blij dat ik gisteren nog even in de tuin heb zitten genieten onder de parasol.
liefs Juul

Nieneke zei

Lekker!!!!!!

It's me zei

Nou kijk dat zijn DE berichten.......en nu is ie weer weg ???....proestt...maarre dat heb je lekker zitten.....en je hebt genoten.......enne de volgende keer zou ik met zijn twee gaan en oma vragen voor de kids....tis maar een idee...pompidompidommm.....xxx...

Corine(THUIS) zei

Minivakantie...maxigenieten!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat geniet ik toch elke keer weer van jouw dagelijkse updates... Lekker lezen altijd weer!
Genieten jullie nu ook maar van elkaar...
Heel fijne dag gewenst,
groetjes,
Mirjam

Carla zei

Heerlijk..die mini vakantie's...da's maximaal genieten!!
fijhne zondag...liefs Carla.

G-STYLE zei

Hartstikke goed dat jullie er lekker even tussenuit zijn gegaan en wat een mazzel dat er dan ook nog van alles te beleven valt ...

Heerlijk weer was het gisteren he , wij hebben nog de BBQ aan gehad , was gezellig met schoonouders en daarna met m'n zusje naar een geweldig leuke voorstelling geweest ... cabaret en opera ...was super !

Dus mijn weekend was ook mooi en nu de zondag lekker luieren.

fijne dag verder , lieve groet Gea

Gustaviana zei

nou nou nou wat een weertje in Remunj.... als je nog iets lager was gegaan was je weekendje is het water gevallen.. Dus heerlijk genieten van je broodje mannetje en heerlijke koffie..
fijne week Viana

Vær våken zei

Are you trying to tempt me? That looked deliciously good!!!!!!

Love, Kristin

Kat Ibáñez zei

My lieve vriendin,

What an enchanting and delicious day out!!!

You want me to speak a perfect Dutch in a few months, don´t you?? Because if you send me this amazing decoration magazine, I need to read it!!! :))) Thank youuuuu!!!!!! Love, love love, the seeds envelope, my garden will be the most beautiful of all Barcelona!!!

Dikke kus!!!