Zoete inval...

woensdag 31 augustus 2011

Respect dwing je af......blijkbaar;).
Niet alleen bij mensen werkt dat zo, bij katten ook....

mag ik jullie voorstellen aan "de kat van de achterburen", geen idee hoe hij(zij?) heet.
Toen onze Bruce nog een Bruceke was was hij al ernstig onder de indruk van deze verschijning. Liep er wel altijd achteraan, maar als "de witte"zich bv omdraaide stond Bruce ook meteen stil ;). Beetje om elkaar heen draaien, maar nooit ruzie...nu nog steeds niet. Sjors steekt z'n poot weleens naar 'm op(want in vergelijking met Sjors is ie HUGE) om aan 'm "te voelen"(zo ziet het uit, alsof Sjors niet kan geloven dat dit een echte kat is en voorzichtig even wil voelen;)) maar ook dan negeert "de witte" Sjors volledig....geen gedoe...houdt ie blijkbaar niet van.

Nou vond ik de laatste tijd wel al vaker witte plukjes haar op het kussen buiten op de stoel....Sjors zn stoel ;)...dus had al zo'n vermoeden dat we zo nu en dan een logeetje hadden.
Gisteren was "de witte"ook niet onder de indruk van mijn aanwezigheid en kwam even "positie innemen"....

je ziet nog een klein stukje van Sjors...die heeeeel verbouwereerd zat te kijken...

deze harige "joekel"gaat gewoon op ZIJN kussen liggen?!?!?!?

"iemand commentaar"??? *slik*

of hij zich op zn gemak voelt???? uhm.....;)

en onze Bruce??? Die zag het volgens mij even niet meer zitten, HIJ is toch heerser in ZIJN tuin????

Ik heb "de witte"met zachte dwang de poort uitgewerkt....heb m'n poot stijf moeten houden want hij had geen zin, en blies me dat ook toe;).

Gelukkig is de rust wedergekeerd en liggen mijn harige helden op de tuintafel....de wacht te houden denk ik ;)!

Liefs,
Lynda





Leave a Comment

Claudia Leertouwer zei

Laat maar zien wie de baas is!

Tanja zei

Het is wel een hele mooi kat van je buren Lynda, en zo helemaal in kleur van je kussens. Trouwens toen dat ene standje werd aangenomen had je toch even kunnen kijken of het een hij of een zij is ;-)

Maar als ik het zo lees dan ben ik wel blij dat er bij mij geen eentje op visite kan komen. Ben trouwens verbaasd dat Bruce en die grote Sjors niet met dikke staarten liepen.

Liefs
Tanja

Petra zei

Geweldig! Laat maar zien wie de baas is. Anders lopen ze over je heen, en dat lijkt mij bij die witte geen pretje :)

Nicole Claudia zei

Hij kleurt wel ton sur ton met je kussen!! Het is inderdaad een grote joekel... ik zou denk ik als kat zijnde ook onder de indruk zijn van zo'n gewaad als pels!!

Nu nog een paar pootjes stijf van Bruce en Sjors, dan is de tuin weer eigen terrein!

Groetjes, Collie

Caroline zei

Ha, ha, ha, wat een leuke foto's van de indringer, gaat er liggen alsof hij er woont :-)

Tierlantijn zei

Haha! Wat denkt die witte wel...;)

Stina zei

tis trouwens wel een mooie kat,leuk om te lezen hoe je het opgelost heb.

fijne avond
gr Stina

lia zei

Nou, maar goed dat hij niet hier bij onze Miss even kwam buurten....
Want ZIJ had hem/haar zo weg. Een kitten gaat nog net... maar soms ook niet.

liefs

Huys 50 zei

Jeeee wat een JOEKEL !!!
Wat krijgt ie daar te eten ?? kunstmest... enorm wat een beest maar wel een plaatje.
Tuurlijk komt ie bij jou onder je afdakje logeren,heerlijk toch alles ligt al klaar, lekker kussen enzoo....

groetjes
Dicky Marie.

Bonjade zei

Oh geef 'm nu eens ongelijk......gezellig bij Lyn op visite......wie wil daar nu niet even gezellig bij zitten.....
Wel sneu dat ie dan weg moest zeg, je hebt geen vrienden gemaakt hiermee........;0)
Fijne avond
FF

Zara zei

Met een zwaai over de schutting de volgende keer!
Wel een mooi beest zeg, maar dan nog geen enkele reden om zo 'kats'brutaal te zijn....

Home and Lifestyle zei

Het plekje verklaart alles...wie wil daar nou níet zitten!! Je moet het blijkbaar niet té gezellig maken...

It's me zei

Tja die gaan nu niet op het kussen waar die grote lag....yakkkk...ik denk dat het eerst gewassen moet worden......jij hebt echte schone katten....hahahahah!!liefs van mij...xxx...

Ger zei

Tja.....als je zo'n mooie verschijning bent met die lange bos haar in die kleur.....maak je wel indruk...

Denk dat Bruce ff aan het kijken is hoe diep het tot de bodem is......en jaagt hij dat fotomodel de volgende keer het water in;-)
dan kan je echt spreken van 'n ''verzopen kat'';-)

Nee, grapjuuuh......lief zijn voor de beestjes...en dat weet en doe jij als geen ander!!!

Fijne avond en lieve groeten!!
Ger

Elisabeth zei

Ohhh Wauwww Wat een mooierd en zo groot!! Maar ja het is toch beter hem/haar buiten de poort te houden.Mijn tuin is nu hopelijk buurt kat vrij!!Ben net als Tanja verbaasd dat er geen rel uitgebroken is ,gelukkig maar!! dat weer wel.
Liefs Elisabeth

Anna Marie zei

haha, geweldig verhaal. Die poes is inderdaad enorm! En meteen 1 vd redenen dat er hier geen poes binnenkomt. Net als met konijnen. Nee hoor mevrouw, blijft een kleintje! heb je een Vlaamse Reus in je achtertuin rondlopen. Groeten Anna Marie.

Miss M zei

Oh, wat een bruatlieteit (van de achterbuurkat he!) :-)

Groetjes, Marjolijn.

butiksofie zei

sooo eine süße Katze und Bruce will wohl baden gehen?;-), glg Anja

natuurlijk groen en doen zei

Deze blijft in ieder geval nog buiten ,onze buurkat eet mee ,als ze de kans krijgt komt ze binnen en eet ze de bak van onze Pluis leeg,en dat gaat zelfs onze kat te ver

groetjes Bep

Pierelantijntjes zei

Haha, wat een brutale zeg! Nu maar hopen dat ie niet meer terug komt. Het is wel een mooie kat trouwens, maar dat weet ie volgens mij zelf ook wel ;-)
liefs Ester

Verrassend Goed! zei

Geweldig wat een schouwspel.
Heerlijk dat de rust weer is teruggekeerd.
warme groet,
Marianne

Passione Helena zei

Haha wat een geweldig verhaal! Die grote achterbuur poes/kat is een Maine Coone. We hebben er zelf één en ze zijn zo lieeef en sociaal?!! Hij/zij houd van gezelligheid en dat is het natuurlijk bij jou! Vooral die éne kussen waar je zo lekker in kan stampen van tevredenheid. hahahaha
MAAR... eerlijk is eerlijk Bruce moet natuurlijk wel de baas blijven!

Ik heb genoten van je mooie beelden.

Truste,
Liefs Helena

Diana zei

Do not mess with the Big White Cat..... ;)

Mayflower zei

Wat een brutaaltje om zich zomaar het plekje van jouw poezebeesten toe te eigene hihi.
En wat een joekel in vergelijking met jouw katten.
Hier staat de kat van de buren ook altijd voor de deur en als het even kan glipt hij naar binnen. En nu hij niets meer te vrezen heeft van onze hond wordt hij steeds brutaler, moet er ook wel om lachen. Als ik met de fiets aan kom rijden rent hij me al miauwend tegemoet haha.
Lieve groet, Mea