Homemade Happiness...

vrijdag 12 augustus 2011

Waar je ook gaat op deze grote mooie wereld, het is altijd fijn om weer thuis te zijn!
No place like home!
Na vele wasjes, en nog wat uitjes was het vandaag eigenlijk de eerste "gewone"dag.
Lief is alweer sinds woensdag aan het werk(nieuwe baan, kort vakantie..het zij zo) maar ik heb nog vakantie. Volgende week ook nog, lekker met de meiden thuis.
Een vrijdag...een doodgewone vrijdag....met huishoudelijke klussen...een uurtje genieten in de zon en soep....zelfgemaakte soep!
Hoe "gewoon"is dat?
Ik hartje gewoon!








Verse tomatensoep, tomaten bij de Turkse groenteboer vandaan, Griekse olijfolie en "frans"stokbrood;).
Lekker!!!!

Heb een gezellige avond!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Elisabeth zei

No place like Home toch? Geniet maar lekker van je ''gewone'' leventje!! Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Tanja zei

Kijk nou viel mij gelijk op dat je de naam van mijn blog gebruikt als label, dat is nog eens aardig ;-)

Maar heerlijk dat je het thuis toch ook zo naar je zin hebt, geniet er maar lekker van en van je nog vrije dagen.
Lekker soepie Lynda, ik wil ook wel een kommetje, en dan dat stokbrood en die kruidenboter hmmmm

Fijne avond en een heel mooi geniet weekend

Liefs
Tanja

Alle mooie dingen zei

ohhh er gaat niets boven zelfgemaakte tomatensoep van echte tomaten........zucht onze tomaten in de tuin zijn nog niet zo ver misschien moet ik hier ook eens een turkse groenteboer zoeken
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Hanlie Joubert zei

this home made soup look so GOOD:) have a wonderful weekend!

Anita zei

Home sweet home
en "gewoon" thuis is ook héérlijk !!!
Smakelijk smullen ;-)
FIJN WEEKEND
Lieve groetjes, Anita

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ziet er echt heerlijk uit!!
Je kunt ook die tomaten in de oven drogen, besprenkelen met die heerlijke olijfolie uit Corfu en knoflook en wat andere lekker kruiden en dan paar uurtjes in de oven... Heerlijk bij de salades... Maar goed, ander verhaal...
Ik wens je een heerlijk weekend.
Groetjes,
Mirjam

Jolanda zei

Lekker mediteraan soepje, mmmm! Vast niets meer over he, voor een hardwerkende blogster:) Lieve groet

Petra zei

Lekker tomatensoep.

Fijn weekend, liefs Petra

Miss M zei

Oooh, jullie hebben ook zo'n lekkere Turk in de buurt? Wij ook, mmmm... en die hebben me toch van die lekkere olijven joh, gevuld met feta, met cashewnoten, met amandel, of gewone, of met knoflook, met pesto... Jajaja, ik houd al op. En ik dank je hartelijk, want... we gaan morgen maar soep eten! Dankzij jou! :-) Was een lekkere post!

Fijn weekend, liefs, Marjolijn.

hokje zei

Een internationaal maaltje wat er heerlijk uitziet!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

It's me zei

Heerlijk geniet maar lekker.....xxx...

Muisje zei

Mjammie dat ziet er heerlijk uit.

Groeten Herma

Thuis bij Tjits zei

zelfgemaakte tomatensoep, zo lekker!! ik heb ook alles in huis en ga het morgen maken, maar nu ik jouw fotos zie zou ik nu al wel een kopje lusten:))
heerlijk he om na een fijne vakantie thuis weer zo lekker bezig te zijn!

fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits

Verrassend Goed! zei

Hoi leuk dat je er weer bent.
Wat toevallig ik heb net een pan verse tomatengroentensoep gemaakt. Heerlijk met verse maggi, tomaten en veel groenten, dat is zo lekker .
Ieder weekend staat er een pannetje klaar. Lekker makkelijk met een stokbroodje als ik zaterdags uit de winkel kom en neerplof op mijn loungebank.
Fijn weekend,
warme groet,
Marianne

lia zei

Die soep ziet er heerlijk uit meid. Morgen staat er hier verse groentesoep op het program.
Geniet nog lekker van je weekje met de meiden. Ik ga weer beginnen.

fijn weekend, liefs

Bonjade zei

Heerlijk blogje gevuld met puur geluk....meer heb ik niet nodig vandaag.....
Fijne geniet avond
Liefs
Ff

Judith zei

Mijn vrijdag was een gewone werkdag... dankzij die ene werkdag van mij heb ik dan iedere week toch weer echt dat weekendgevoel, dus dat is wel leuk! En thuis is inderdaad de beste plek ter wereld... al ga ik ontzettend graag op vakantie: thuiskomen is ook altijd als een warm bad! Smaakte het soepje goed???

Fijn weekend!!!!!!!!

Home and Lifestyle zei

Heerlijk...ik kom net van een verjaardag vandaan waar we buiten onder een partytent hebben gezeten...brrr! Lust dus wel zo'n heerlijk bakkie soep!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Magui zei

Hello dear friend! Thanks for your visit, we are enjoying this new stage with our beautiful baby ...

Puur Kate zei

Ik ook hartje gewoon!
Lekker die tomatensoep.
En wel heel erg toevallig die olijfolie heb ik ook!
XxX
Katja