als je goed kijkt.....

vrijdag 5 augustus 2011

zul je me nog niet zien!!!
Ik bevindt me natuurlijk op zo'n enorme gele banaan die met een noodgang over het water dendert..........



NOT!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anita zei

Dacht echt dat jij zo'n onderneming wel aandurfde:
Gaan met die banaan !!!!! :-)

Erica zei

Oh I miss summer!

Year Old Birthday Party Ideas

Claudia Leertouwer zei

Volgens mij zag ik je voorbij komen, jij daar met die bruine benen...

lia zei

Dacht dat jij daar wel het lef voor hebben hoor.

Huys 50 zei

Moet je toch echt even proberen Lynda !!! 't is hartstikke leuk !!!
WEL DOEN HÉ !!!!

Samira zei

niet???

Karin zei

Tssssss watje! ;))

Kom Achterom zei

Woehahahha gaan met die banaan!!!
Yolanda

http://truutske.blogspot.com zei

Zie je die prachtige boot waar jouw banaan door voortgetrokken wordt......juist ja.....daar zit ik in....wist je niet he.(lol).

Mirjam zei

Ja...ja...wrijf het er maar in hoor.....
Maar mijn vakantie komt er nog aan hoor.....
Groetjes,
Mirjam