Het kan!!!

dinsdag 16 augustus 2011

Bloggen zonder woorden! Maken "wij"ons druk of onze blabla altijd wel leuk genoeg is, of het wel íemand iets kan schelen wat we vandaag eten of waar we gisteren waren, welk effect de zon op ons had, of juist wat de regen met ons deed, of onze gevoelens zwart of wit zijn en wel "normaal"....

Via via...want zo gaat dat in Blogland kwam ik bij deze blog terecht...en wat dénk je??? GEEN WOORD!!!! Alleen foto's....práchtige foto's....waar je zo heerlijk je eigen gevoel bij kont voelen, zonder invloeden van andere meningen en bevindingen.......

Een paar van mijn favoriete foto's......geleend dus......van daar....

.......;)







Gewoon, omdat je dat wat je ziet beter onthoudt dan dat wat je hoort! En omdat dat wat je vóelt meer impact heeft dan dat wat gezegd wordt.......

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Muisje zei

Wat een prachtige foto's.
Ze spreken voor zich zou ik zeggen.

Groeten Herma

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Woordloos... sprakeloos...!!
Het zijn prachtige foto´s, maar niet iedereen kan zulke mooie foto´s maken. Het is toch ook gewoon leuk een praatje te maken via blogs... Jij weet meestal ook goed raad met je woorden, gelukkig maar, want het is veel te leuk om te lezen...
Maar tussendoor alleen maar een paar prachtige kiekjes, dat kan natuurlijk geen kwaad...
Dank je wel voor het delen,
groetjes,
Mirjam

Puur Kate zei

Daar sluit ik me helemaal bij aan.
En inderdaad hele mooie foto's
Heerlijk zo met het muziekje op de achtergrond.
XxX

Thuis bij Tjits zei

ja hier geniet ik ook van:))

lieve groetjes, Tjits

Tanja zei

Ja deze kende ik ook, klik maar eens boven op archive dan krijg je er een heleboel tegelijk en kun je weer doorklikken.

Geweldige site, genieten van verschrikkelijk mooie foto's.

Liefs
Tanja

basichus zei

Ik ben ook voor, hoewel mijn tekst ook beperkt is en er soms wat uitleg nodig is, hou ik mij ook bij mijn fotos helemaal een blog voor mij dus :) Naar Luttenberg verhuizen stttttt hahahah...

Nicole Claudia zei

Prachtig...

Groetjes, Collie

Le Style zei

Schitterende foto's!

Hartelijke groetjes

Petra zei

Zulke foto's kunnen maken, dat moet gewoon in je zitten om dat te kunnen zien.
Mooooi

Liefs Petra

Rumour has it zei

Nou, ik ben er ook al een tijdje van overtuigd dat mensen meer plaatjes bekijken dan teksten lezen en dat geldt ook voor mijn blog en voor mezelf eigenlijk ook wel... haha. Foto´s en afbeeldingen vertellen dan vaak ook al een heel verhaal.
Yes, book is pre-ordered :D
Beste groetjes, Marjolijn

Vær våken zei

Hi Lynda, those snowy roofs, somehow look beautiful. I can't be looking forward to winter already, can I :0!!! No, more summer first :) Thanks for your always wholeheartedly comments :) Have a great day!

Kristin xx

Daydream Living zei

Super mooie link, thanks Lynda! enne ja ik leef nog...weer terug in der schweiz... vanavond maak ik mijn post over de vakantie af, groetjes! Maureen x

Elisabeth zei

Ja heel mooie foto's.Toch lees ik liever wat mensen bezig houd ,dus liever gezegd blogs met een andere inhoud.Ik lees behoorlijk goed wat er geschreven word en onthoud vaak ook veel dingen [wat ook niet altijd goed is voor mijn gemoedsrust]En uhh soms mis ik ook best wel iets hoor!!Ik ga straks even kijken op het blog.Enne ohhh wat een heerlijke muziek van Michael Buble
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Vind ik foto's erg belangrijk...een stukje tekst vind ik vaak ook niet verkeerd hoor! Bij sommige blogs past het om woordeloos te posten, maar ik moet er niet aan denken dat we dat allemaal zouden doen. Dan zouden we toch ook een hoop gezelligheid mislopen!

Lieve groet...

Jolanda zei

Prachtige foto's maar woorden blijven ook vaak hangen bij me, een combi vind ik het leukst! Lieve groet

lia zei

Kijk, maar als jij nou geen woorden had.... Dan konden wij nu niet gaan kijken....
Dus....

liefs

Martina zei

Prachtige fotos Lynda - so mooij! Veel liefs voor een heel gezellige week!

It's me zei

Dat die blogs bestaan dat wist ik al...maarre kun jij je mond houden??? daar gaat het om..hahaahhah!!!...liefs van mij...xxx...

Pierelantijntjes zei

Ooh wat een mooie foto's! Vooral dat winterse plaatje vind ik schitterend.
Fijne week,
liefs Ester

What's in a day zei

Stt. .......stilte.......ik geniet....sorry voor mijn woorden..........mooi!!!!!!!!

Lieve groetjessssssst!!!

Ger zei

Bedankt voor de TIP die mij leiden naar deze mooie foto serie!

Hier kijk ik enkel...
tot in detail....en daar gaat bij echt mooie foto's vaak nog meer tijd inzitten dan wanneer ik andere blogs met tekst en foto's lees en bekijk.

Maar ik interesseer me voor beiden, en heb er plezier in!

Lieve groeten!!!
Ger

HOME is where the story begins zei

Schitterende foto's!

Anita zei

Práchtig ... voor even ook geen woorden ;-)
Lieve groetjes, Anita

Corine(THUIS) zei

Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar tekst lees ik ook graag, voor mij is een mooie combi ideaal :))
Groeten, Corine(THUIS)

Hanlie Joubert zei

dit is pragtige woorde {afrikaans - my language}
yes africa, and very excited. i will share as we go along.