Silly me....I know...

zondag 21 augustus 2011


....maar als er 1 ding bij mij hoort zoals de zon bij de dag en de maan bij de nacht, is het de moeite van het "loslaten"!
Al zo lang als ik me kan herinneren heb ik moeite aan het einde van de zomervakantie met "het einde". Onvermijdelijk natuurlijk...duhhh, maar zo "groot"als dat ik ook wordt....ik kan er zelfs een beetje verdrietig van worden.
Einde van de "grote vrijheid", iedereen weer naar zijn "verplichting", geen "controle"meer voor mij.
Yeah yeah, ik weet, alles gaat door, en maar goed ook(verstand spreekt;)), meisje 2 begint aan haar laatste jaar van de basisschool morgen( dit keer zonder vlechtjes, rood jurkje en rode open schoentjes zoals haar eerste dag op de kleuterschool).Meisje 1 heeft nog een weekje vrijaf, dus we spreiden "het begin"....kan mama even doorademen;).
En ik zelf...begin morgen ook weer gewoon met werken......
Voorbij...3 weken vakantie waar ik zó naar uitgekeken heb...voorbij.....de vakantie waar ik zó aan toe was....voorbij...de tijd van niks moeten....voorbij....enzo..(genoeg onredelijk sentiment???).
Ik blader door alle foto's die ik de afgelopen weken gemaakt heb, ga er daarvan zeker nog enkele *kuch* met jullie delen maar nu even niet.
Nu ga ik even zwelgen in "het einde"....en me opmaken voor "het begin";).
Call me crazy.......I don't care:P!









hmmmm....ik kan natuurlijk ook net doen zoals Bruce......*NEGEER*...net doen alsof er NIKS aan de hand is;)!


Liefs,
Lynda

ps: natuurlijk.....er zijn ergere dingen, en aan alles komt een einde en er komen nog vele vakanties en blablabla.....I KNOW!!!! C'est un petit morceau de moi!!!!


Leave a Comment

natuurlijk groen en doen zei

En toch als je alles dan weer" losgelaten" hebt ,geeft dat ook weer rust .Een ritme wat je een tijdje los gelaten hebt wordt dan weer een snel gewooon en ook dat geeft (bij mij)weer een vorm van rust

groetjes Bep

Marjan zei

Da's toevallig, ook mijn meisje begint aan haar laatste jaar op de basisschool. Het laatste jaar vertrouwd.... laat ik er nog maar even van genieten.
Jammer hè dat de vakantie weer voorbij is, en dat het altijd zo snel gaat. Maar ik voel me toch ook wel lekker als alles straks weer in het ritme zit. Wat steken we toch raar in elkaar hè :-)
liefs
Juul

Alle mooie dingen zei

Ojee voorbij klinkt wel heel definitief...maar in het weekend is het weer een beetje vakantie... en dat is alweer over 5 nachtjes na vannacht
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Puur Kate zei

Vind ik niet raar hoor, ik ken dat gevoel.
XxX

Dannay Soto zei

Ik ga met je meedoen: klaar maken voor het "nieuwe begin" :" herfst, winter...ik zal jullie met open armen ontvangen..."

liefs
Dannay

lia zei

Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar het went ook wel weer snel. En je gaat nu ook weer naar de weekenden verlangen. Maar ja, wij kunnen praten als brugman, maar jou gevoel is jou gevoel....

liefs

What's in a day zei

Heimwee, dat voel ik, die onbezorgdheid, ongedwongen leven, genieten...ach er komt weer vakantie, maar nu even niet...
Blijf jij maar even mijmeren, het komt wel goed hoor:)))

Een lieve groet!!

claudia b zei

ooh ik had het stukje zelf geschreven kunnen hebben... bij mij gaan ze morgen allebei weer naar school. Ik was zelf afgelopen week ook al aan het werk hoor maar toch... de meisjes kunnen niet meer lekker uitslapen, niet meer lekker laat naar bed, beetje rondhangen, stadje toe, lekker relaxed... gewoon weer de komende 8 weken aller in het gareel, kan fijn zijn maar toch... nee ik wil het eigenlijk nog niet, maar helaas....

Pieternel zei

Ach, zo herkenbaar. Werd er ook nooit goed van als ze allemaal weer naar school moesten. Zat ik weer alleen thuis. Maar vakantie heb ik nog niet gehad en ik verheug me op een weekendje weg a.s.

medelijdegroetjes Pieternel

Tanja zei

Ja Lynda ook ik herken zo goed het gevoel van weer in de gewone dagelijkse wereld te moeten stappen.

Ik heb ook altijd heimwee als het over is. Maar je helaas geen staatsloterij gewonnen dus we moeten gewoon weer werken.

Sterkte,
Liefs
Tanja

Floor zei

Ohhhh ik krijg visioenen van een lyn die over sneeuw gaat praten en smeken......nog een paar weken.........

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
Ja, helaas helaas.... Wij hebben de eerste week er al weer opzitten. Dinsdag gaat ook dochterlief weer naar school en dan is het echt gedaan met de pret....zucht.
liefs Ester

Elisabeth zei

En dan begint het gewone leven weer.Het went wel weer meiss
Liefs Elisabeth

Carla zei

Yep...aan alles komt een einde...zo ook aan heerlijke vakantie dagen.
Ik weet er alles van...ben alweer een week aan het werk geweest inmiddels.
En het was............................of ik nooit weg geweest was.
Ik roep altijd...mijn werk is net een soap....je kunt weken niet kijken en dan is er nog steeds niks verandert.
Nog steeds dezelfde klanten zaten er nog steeds hoor...die er al tien jaar(dat ik er werk) zitten...elke dag weer....365 per jaar.
Dus...nmiks went zo snel weer als....'gewoon'
Sterkte morgen!!

liefs Carla.

Samira zei

Ik herken het, heb er al de hele dag last van! Morgen begint het weer. Werken, tandartsafspraak en school ja het staat allemaal weer op de planning voor de aankomende weken. Ik denk dat we er maar mee moeten dealen en ons moeten verheugen op een nieuwe zomervakantie..

Een gelukkig nieuw begin gewenst X

marlies zei

Over 'loslaten' gesproken....zoonlief gaat morgen naar nieuwe school hier in Roermond...heb nu al de zenuwen. Nog erger als z'n eerste schooldag....

Corine(THUIS) zei

Ik snap het best hoor meis, het vrije gevoel loslaten is onnatuurlijk..hoewel ik een lekker regelmatig goedlopende werkweek ook prima vind voelen :)
Fijne week dus toch maar!
Groeten, Corine(THUIS)

alma zei

Snap het helemaal Lynda! Ik moet ook altijd een beetje slikken. Voor mij wordt het moment nog 2 weken uitgesteld.... Sterkte en succes morgenochtend!

Lieve groet
Alma

Home and Lifestyle zei

We hebben nog een week (mijn dochters bedoel ik) en dan begint hier alles ook weer normaal te draaien! Het ergste van alles vind ik nog dat het een beetje afscheid nemen is van de zomer, ik wil nog helemaal geen herfst!

Zoals door anderen ook al gezegd went het allemaal snel! Maar toch...sterkte Lynda!

Lieve groetjes, Ingrid

Jolanda zei

Hier zitten we alweer een week in de sleur....en manlief alweer een maand, maar het komt allemaal goed hoor, lieve groet

It's me zei

Meid voor je het weet sneeuwt het weer.....ben jij weer helemaal blij.......sjuchttttt....blog ikke ....pompidompidommmmmmmmmmmm!!....xxx...

Judith zei

Tja, vandaag begint voor veel mensen weer de routine! Wij hebben (nou ja: de kids) nog anderhalve week vakantie... Eventjes nog maar niet te veel aan dat 'einde' denken dus...

Sterkte met afsluiten:-)
Liefsss

Servies en Brocante zei

ooo wat bekend ..ik zit hier mezelf ook heel zielig te vinden..anton is weer aan het werk en ik moet weer gaan solliciteren en keuzes maken over opleidingen ja of nee.bleeeeg..vakantie kom terruuggg

Ger zei

Bij elk ochtendgloren breekt er een nieuwe dag aan en de ene keer zal die veel te bieden hebben en kijk je op het einde van die dag terug op alles waar je van genoot....
De andere keer zie je de avond van tevoren al een beetje op tegen de dag van morgen......en voordat je het weet is ook die weer voorbij....
Kijk vooruit......want als je met beide benen op een plek blijft staan kom je geen stap verder;-)
Offffff.......tik ik hier weer te veel bla,bla.....:-)en moet ik vast bukken om 'n mep te ontduiken;-).......hi,hi...

Liefs!!!
Ger

Tierlantijn zei

Je dacht nog DRIE weken.. Drie hele lange weken. Zoef en voorbij zijn ze al weer. Kids hebben hier nog anderhalve week. Geniet nog volop van elke dag. Heeeeeerlijk!

Xx