Snel tevree...

zaterdag 27 augustus 2011

Niks menselijks is mij vreemd, en jullie ongetwijfeld ook niet dus geen gezeur over druk, hectiek, en dagelijkse rompslomp!
Tijdens één van mijn "doe-even-snel-heen-en-weer-taxirit" zag ik kans snel even een cdtje te scoren...een stukje "herinnert u zich deze nog"?(je hoort een nummer dan die cd........als je tenminste beschikt over GELUID :P) Het luisteren maakte het voor mij mogelijk tóch even in die o zo nodige zaterdagmiddagflow te geraken;)(druk en hectisch enzo...;))
Kunnen jullie ook zo genieten van die kleine snelle *BLIJ* momenten?
Nog geen 4 euro uitgegeven en gewoon, simpelweg blij!

***************
I'm only human...like all of you. Daily life routine is something that keeps us all busy, so no wining about busy days, hectic and running around like a mad woman!
During one of my "lets-do-this-quick-taxiride" I managed to pick up a cd from the category "do you remember"? (you hear a song from this cd playing.....IF...you have your volume on:P).
Listening to it I was able to get into the O SO NEEDED saturdayafternoonflow.(busy and hectic and so on;)).
Can you also enjoy those little things? Those small *HAPPY*moments?
Spent less then 4 euro's and just simply happy!











Nu alleen nog even kijken of Lief ook nog een momentje voor me heeft tussen de zakelijke belletjes door!(ben in staat dat mobieltje de plomp in te mikken!!!!! *OEHM*)
Mag toch best even in deze 7 daagse werkweek(yep..7 days....waarvan er twee nachten waren dat ie om half twee binnen rolde..*kuch*) naar mijn blije snoet kijken???Toch??;)

Only thing I have to arrange now is for hubby to find some time in this 7 days of work(yes 7!!! at 2 of them he came home at 2 o'clock in the morning!!!!) and in between all those business phonecalls(would he mind if I threw this phone in the pond???? *OEHM*) to have a quick look at my happy face! Wish me luck;)!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Sonja zei

Hey Lynda, heel fijn weekend!! (euhm nr.139? #aandacht) haha

ByIngeborg zei

hah, dat is grappig. Ik lees jouw post en schrik me rot! Ik denk: waar komt die muziek nou ineens vandaan?????!!!!! Ik had mijn boxjes toevallig aanstaan.....
Jaaaaaa, my favourite SHADE !! Prachtvrouw, sierlijk, personality etc. Waarom horen we nooit meer wat van haar ?? Thx en ik snap helemaal wat je bedoelt...gelukkig heb ik dat heel vaak bij mooie muziek. Tjuss, fijne zondag nog.
Ingeborg

Tanja zei

Chips ik hoor geen muziek, jammer want ik was wel hartstikke nieuwsgierig naar je muziek,
Gek he, dat de dingen ineens anders zijn nu je lief werk heeft, dat is ook weer wennen meis, maar geeft het de tijd dan ziet hij je weer echt geloof me. O ja, en dit is herkenning.

Liefs
Tanja

Tanja zei

He ik hoor ineens de muziek, o dit is zo mooi Sade, dank je wel, heerlijk even genieten

Nicole Claudia zei

De oudste lummels kijken naar een spannende film... mag dus niet storen... dus ik hoor geen Sade... jammer!! Doe ik lekker later wel, hahaha.

Het zal best wel wennen zijn nu je Lief het zo druk heeft na zo'n lange tijd thuis... Maar het zal op een gegeven moment wel allemaal weer z'n ritme krijgen...

Geniet lekker van je flow... dat 'ie lekker lang blijft hangen en natuurlijk overspringt naar je Lief!!

Truste, liefs Collie

It's me zei

Dikke knuffel.....dan doe ik het wel...als manlief te druk is.....sjuchttt.....xxx...

Samira zei

Ik zeurde vandaag tegen mijn lief dat die dit weekend wel erg weinig tijd voor me heeft. (gister voetbalavond met de mannen en vandaag bruiloft van zijn collega met zijn collega's. Maar wow 7 dagen werken waarvan twee hele lange dagen. Ik stop meteen met klagen en ga morgen nog even extra genieten van onze tijd samen!

Nu ga ik even loungen met jouw muziekje, heerlijk :) Xx

Verrassend Goed! zei

Tuurlijk kan ik ook genieten van die kleine BLIJ momentjes. Als je ze wilt zien zijn ze er heel vaak en overal.
warme groet,
Marianne

Home and Lifestyle zei

Haha...je weet het natuurlijk al...deze dame beschikt niet over geluid! Maar aan de reacties te lezen mis ik wel wat :-(!

Ik wens je een fijne zondag...ik hoop met wat tijd voor elkaar :-)!

Lieve groetjes...

Passione Helena zei

He Lynda, euh warrig...welnee, ik volgde hem helemaal! hihi Maar nog wel een heerlijk vooruitzicht tegoed!

Heerlijk deze kleine geluks momentjes, zoals je hier beschrijft!! Het roept dan ook meteen een bepaalde sfeer en herinnering op....van lang geleden!

Ik begrijp uit de reacties dat manlief gelukkig weer een baan heeft. Het gevoel dat hij daar in meegezogen word is voor mij erg herkenbaar. Ik weet bijna niet anders, maar het schreeuwen om aandacht zal denk ik niet veranderen haha. Weet je, op een gegeven moment vinden jullie wel een balans. Het is een hele verandering en dat is erg wennen.

Hopelijk is jullie vakantie snel in zicht? Ik ben nog niet helemaal bij gelezen, zoals je al begrijpt.

Fijne dag samen,
Liefs Helena

Corine(THUIS) zei

Als jij met een blije snoet door het huis loopt, merkt manlief dat (on)bewust wel op, ondanks dat ie zelf ook nog helemaal wordt meegezogen in de stroom die z'n werk met zich meebrengt. En dan opeens dringt het tot 'm door en kijkt ie je lachend aan...
Wat een hectiek meis...Pluk de mooie dingen er maar uit, het goeie ritme moet nog even gevonden worden.
Groeten, Corine(THUIS)

Huys 50 zei

Jeetje die muziek,had ik dat laatst ook zeg,zit even blogjes te lezen en denk ineens....daar zit een vreemde vogel in de tuin(heel onherkenbaar zacht fluittoontje)ik naar de openstaande deur...EN hoor niets meer...Huhhh???
Ik weer naar de kamer EN...daar was het weer dat tropische geluidje..Huhhhh???
Spoor ik niet meer OF ?? toch weer even luisteren bij de deur,nee hoor.....?
Zittend op de bank kom ik erachter,ja hoor het geluid komt uit mijn laptopje op de bank,normaal staat het geluid altijd uit maar zeker even aangeraakt ofzo.
Eén van de blogdames had wel een heel mooi geluidje op de achtergrond van haar tuinblog !!!!!
Ach soms zie ik ze vliegen,moet kunnen toch...whaaaa

Groetjes
Dicky Marie.

Bianca zei

Sade !!!!! dat ia lang geleden....prachtige muziek.
Groetjes Bianca

Mark en Magriet zei

sade, oud , maar leuk! een fijne zondag!

Margot zei

"444: a man who is looking at me with and starts laughing".
die moest er dus nog bij...
CD heb ik al, dus weer 4 euro uitgespaard...zal mijn mannetje blij mee zijn...hij is nu ook aan het werk...ja, op zondag dus...
444 geld dus ook voor mij...
Fijne zondag, knuf,
Margot

Mayflower zei

Genieten daar hangt geen prijskaartje aan, het grootste genieten kost vaak het minst.
Ik geniet even heerlijk mee met de prachtige muziek van Sade.
Liefs, Mea

Marga zei

Hallo Lynda.

Genieten zit inderdaad in kleine dingen en kleine momenten.

Fijne zondag.
Groetjes Marga