HOPPA!

dinsdag 2 augustus 2011

Santé!!!!!(want als je nou denkt dat ik online een fatsoenlijke vertaling voor PROOST kon vinden....)
*hefthetglas*....

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Mariette's Back to Basics zei

Υγεία, υπέροχες διακοπές!

Mirjam zei

Proost Lynda!
Groetjes,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

Santé Lynda!!! geniet ervan daar!!! en voorziet deze mooie Griekse God jou de hele dag van drankjes?? jeetje wat heb jij het goed voor elkaar:):)

liefs, Tjits

It's me zei

Nee he !!...ga vakantie vieren !!!!!!......pfffffff.......zo komen we nooit van je af !!!.......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nicole Claudia zei

Santé Lynda! Geniet ervan, nu is diegene die de drankjes brengt niet verkeerd om naar te kijken.... hahahaha! Dus niet alleen genietse en relaxe, maar ook kijkse, hahaha!

Groetjes, Collie

Carla zei

En dat lekkere Griekse ding komt jouw die drankjes brengen???????
Da's geen weggooiertje zullen we maar zeggen ((-;
Nou....Proost dan maar...en genieten!!!
Maar..dat zal ongetwijfeld lukken...Griekenland is zo gaaf!!

liefs Carla.

Tanja zei

Yamass is de vertaling van proost in het Grieks.

Lekkere drankjes hmmm. geniet maar lekker.

Liefs
Tanja

Huys 50 zei

Heee Lyndaaaa......OE mooie mannen daar hé !!! jaaaaa dat had ik ook al ontdekt WHAAAAA...
Wat zou je zeggen......volgend jaar kunnen we wel met een clubje Blogmeiden daar naar toe of niet dan ??!!!kunnen de mannen wel naar Vlieland.


GENIETEN !!!!

groetjes
Dicky Marie.

http://truutske.blogspot.com zei

Ohhhhh....wat ben ik jaloers......ennuh....ben het helemaal met Dicky Marie eens.....wat bof jij!!!
Geniet maar hoor!!! Liefs, Trudie.

Rumour has it zei

Anders zeg je toch gewoon ´nazdrovje´... dat verstaan ze overal!! Is echt internationaal :D
Zit je in Griekenland?? Veel plezier ginds dan en een mooie vakantie!

alma zei

Dag lieve Lynda!

Wat heerlijk zo'n lekkere cocktail! Geniet er lekker van!

Ben er even tussenuit geweest....maar nu gaat mijn vakantie beginnen!

Lieve groet,
Alma

Agnes zei

Proost Lynda! Wat een verwennerij zeg. Dat zo'n snoepje zo'n lekker drankje komt brengen. Je had er zeker ook nog lekker weer bij?!:) Je verdiend het hoor! Geniet lekker van je vakantie.
Lieve groet,
Agnes

In den Uylenbal zei

Hi die Lynda, je had nog zo beloofd mijn foto niet te gebruiken !! Het zij je vergeven, ik sta er best goed op . . . ennuh . . . Santé !!! Hoppa !! Liefs & Greetz Lejo

Ger zei

Jassu Lynda.....ti kánete?

Ja,ja......

zit jij daar in de loungeset als blonde Hollandse schone met die gebruinde lange slanke benen nonchalant over elkaar geslagen met aan je voetjes de mooiste slippertjes die je in de koffers kon vinden...., ondeugend met je donkere wimpers te knipperen met aan je lippen zo'n lekkere cocktail.....dan weet ik zeker dat die Griekse adonis plotseling vergeten is dat alles in zijn land....siga,siga.......gaat....en ben jij de eerste die door hem van 'n drankje voorzien werd;-))

Je weet dat ik gek ben op landelijk en authentiek en in Griekenland neem ik dan ook het liefste plaats op zo'n typisch Kretablauw wiebelstoeltje op 'n terras waar enkel de locals zitten, kijk goed rond wat die op tafel hebben staan voor lekkers op AL die kleine schoteltjes waar ze samen van eten, en dat wijs ik gewoon ff aan als de ober komt met de woorden: dat wil ik ook graag....parakalo!!
Ik hef met jou hier op afstand 'n glaasje met Tsipouro of Tsikoudia en zeg yammas.....op een fantastische tijd daar!!!

Sto Kalo!!X
Ger