Corfu....again;)!

maandag 8 augustus 2011








Nog even over het eten....er was véél keus, maar meer dan de helft was elke dag hetzelfde, en dat deel dat wisselde was vaak niet helemaal "maaltje naar ons muiltje"zal ik maar zeggen ;). Dus zijn we verschillende keren buiten de deur geweest. Hierboven o.a. een collage van alle terrasjes die we bezocht hebben. Ik moet zeggen dat dat wel de krenten uit de pap waren. Het terras direct naast het paleis van Sissi met uitzicht over de zee bv....en het terras waar we wachtten op de bus, met het gele meubilair, was een verademing! Maar laat ik het terras van de plaatselijke cocktailbar niet vergeten! Na een uiterst gezellig gesprek met de eigenaar maakte hij een feestje van onze bestelling! Compleet met brandende sterretjes, parapluutjes en nederlandse vlaggetjes werden onze cocktails geserveerd! De man zat op zn praatstoel en het werd dus laat;).....en natuurlijk volgde er een Ouzo met de rekening en nog een mannendrankje....Lief sliep als een blok ;)!

De andere collages zijn van Corfustad....prachtige lichte kleuren, supersmalle straatjes en pal aan zee met een sfeervolle haven! Later in de week zijn we er savonds met de boot naartoe gevaren. DAT was een belevenis....vooral de terugreis....alle lampjes langs de kust.....had het NIET willen missen!

Morgen weer???;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Jaaaaa, morgen weer :))
Moet het met m'n iPhone doen dus plaatjes zijn klein, maar wat ik zie, bevalt me uitstekend!!!
A demain!
X Chantal (anoniem, het wil niet anders...)

oma leentje zei

Mooi je foto's, is nog steeds een optie om ook een keer daar naar toe te gaan.
Maar we willen zoveel....

Petra zei

Ziet er geweldig uit. All-inclusief is ook niet echt iets voor mij. We hebben het ooit een keer in Turkije gedaan, en zo'n buffet, het smaakt allemaal hetzelfde.

Het is juist zo lekker dan eens hier en dan weer daar aan te schuiven.

Ben benieuwd naar de rest.

Liefs Petra

Samira zei

Wat een fijn sfeertje en zo schoon allemaal (lijkt misschien?) Pastel, I love it. Geeft meteen zo'n buitenlands sfeertje. Heb je ook van die souvenirs meegenomen voor het thuisfront? Wat vonden de meiden er eigenlijk van?

Nog 1 :)) Xx

Tanja zei

Je foto's geven wel een heel lekker sfeertje weer, en het gevoel dat je er wat van hebt gemaakt en hebt genoten.

Liefs
Tanja

Jolanda zei

Ziet er zo zomers uit....kunnen we wel gebruiken dus graag meer!!!! Lieve groet

Carla zei

Corfu....ja hoor...dan ga ik morgen wel mee!!
Ik ben op Rhodos geweest...ook geweldig!!
Ik vind Griekenland toch helemaal super...de mensen zijn zo lief....het Spanje van 35 jaar geleden zeg maar.
Ja hoor...griekenland wint het van Spanje (en ik was echt een Spanje mens hoor)
Super foto's...dat sfeertje....top!!

liefs Carla.

Gerreke zei

Prachtige collages zeg!

Groetjes,
Gerreke

Home and Lifestyle zei

Leuk om weer foto's van Corfu (stad) te zien, haalt mooie herinneringen naar boven! Elke collage heb ik met dubbelklik lekker goed kunnen bekijken!!

Lieve groetjes, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Je foto's zijn wederom prachtig. Echte sfeervolle composities. Je maakt zo aardig reclame! Ik denk dat iedereen volgend jaar naar Corfu gaat...!
Morgen meer dus! Ik kijk er naar uit...
Heel fijne dag gewenst,
Groetjes,
Mirjam

Facts and Fairytales zei

Bedankt voor al die mooie foto's wij gaan in september heen, dus zo kom ik al een beetje in de stemming!

groetjes
Brigitta

It's me zei

Oh nee morgen ia al vandaag !! nou tot straks dan !...x...

Jeanette zei

Ik kan me voorstellen dat je er geen genoeg van kunt krijgen, wat wil je ook met dit slechte weer. Ik verlang ook alweer terug naar mijn stekkie in de Vendee in Frankrijk.

Groet,
Jeanette

Gustaviana zei

Had je niet wat zon kunnen meenemen..we kunnen het wel gebruiken hier zo in het kikkerlandje... maar goed ik hoop dat je,je goed hebt vermaakt en lekker bent uitgerust.. liefs Viana

Ger zei

Als ik je foto's bekijk van Corfu doet het mij een beetje denken aan Chania op het eiland Kreta.
In Corfu zie je niet het onvervalste Griekenland,het is een mengsel van cultuurinvloeden waarvan de Venetiaanse overheerst, en datzelfde is ook in Chania stad het geval in het noord westen, en in de oude stad Rethymnon
Ook daar komen alle straatjes hoe smal dan ook allemaal uit op de oude haven,verloren kan je er niet lopen.
Ook de vele pasteltinten van de huizen doen heel Italiaans aan.

En ik zie ook nog aan je foto's dat je net als jezelf eens schreef altijd naar boven moet kijken naar die prachtige gevels.

Leuk, was ik ook even in Corfu!:-)

Liefs,Ger