Help...:(....blogger weerhoudt mij van berichtjes met inhoud....

donderdag 18 augustus 2011

Leave a Comment

Ger zei

Ja,daar heb ik ook last van:-((

Groetjes!!!
Ger

Tanja zei

Hey Lynda, even melden bij blogger er hebben er meer last van.

http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=73fbe62aad2657b3&hl=nl

Liefs
Tanja

Pieternel zei

En ik maar wachten op dat berichtje van je....

wachtgroetjes Pieternel
nu thuis

Thuis bij Tjits zei

gelukkig het ligt niet aan jou of aan mij!! ik kan helemaal geen berichten plaatsen:((
stil hè..

liefs Tjits

Corine(THUIS) zei

Ik dacht al dat je met die klassieker de muziek bedoelde ;))
Ik maak m'n posten in livewriter..geen centje pijn! Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Mijn laatste post verliep ook goed, en ik werk ook met livewriter.
Was al op zoek naar die klassieker....

Mirjam zei

Ja hoor, zelfde probleem. Maar wat nu? Ik heb nooit gehoord van livewriter... misschien moet ik me daar eens in gaan verdiepen...
In ieder geval een heel fijne avond gewenst Lynda,
groetjes,
Mirjam

André en Inka. zei

kon vanmiddag ook al niets plaatsen,ben er maar meegestopt en probeer het van de week wel weer,erg vervelend af en toe met blogger,xx.

Elisabeth zei

Hier ook al problemen.Ik kan niets typen ,alleen de koptekst.Pfff het is ook elke keer wat.
Liefs Elisabeth

Mirjam zei

Ik ben er uit hoor, als je bij dashboard de taal van nederlands in engels veranderd, rechtsboven, dan kun je daarna gewoon een post plaatsen. Niet vergeten weer terug in nederlands te zetten.
Succes ermee!
Groetjes,
Mirjam

Floor zei

hahaha die muziek , das van de efteling daar heb ik gewerkt ooit in mijn jonge jaren in die attractie kan ik dromen !

http://truutske.blogspot.com zei

Ohhhh gelukkig...ik dacht dat het aan mij lag.
Tis ook elke keer wat he....ze houden het wel spannend zo.
Gelukkig is het weer opgelost. (denk ik).
Fijne avond, Trudie.

Bianca zei

Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad....
Toch een fijne avond allemaal....
Groetjes Bianca

It's me zei

Ik vind het wel lekker stil.....proestttt....xxx...

Anita zei

Nouh heb vandaag alleen een spreuk / citaat gepost.
Euh zonder probleem ;-) Wel vervelend voor je ja !!!!
Lieve groetjes, Anita