Over de "grens"...

zondag 14 augustus 2011

Het was er weer een.....gisteren....zo'n dagje voor MOI!
Helemaal alleen in mn eentje in alle vroegte op pad...op weg naar haar.
Soort van bepakt met wat Griekse lekkernijen, zak spekkies voor de kids en een bos ruikers voor de lady of the house wist ik zeker dat ze me binnen zouden laten.:)
We zouden....na een lekker kop koffie...."huisjes gaan kijken":)....in Huizen!
Zoals jullie weten ben ik gek op gevels....(omhoog kijken, denk eraan...;)) en hier kon ik mn hart weer ophalen! Ik had m'n camera natuurlijk mee, maar stond blijkbaar in standje TE relaxed...heb maar een paar foto's gemaakt....zó suf!
Maar die paar geven wel een lekker sfeertje weer denk ik...

Yesterday it was one of those days again...."ME DAY"!
I left the house early and alone to visit her.
Kind of...packed with Greek goodies, bag of marshmellows for the kids and a bunch of roses for the lady of the house I was sure they would let me in ;)
We planned...after a cup of coffee;)) to ga and "look at houses"...at Huizen!
Like you already know I LOVE facades..(LOOK UP remember) and at Huizen I could satisfy my "needs"!!!:)
I brought my camera, but the strangest thing happened...I think I was in a TOO relaxed mode and I just forgot sometimes to make pictures! But...I made some, and I think they will give you an idea of the atmosphere that day...







kerk;)....
church;)...

"gewoon"wat leuke gezellige huisjes...
just some "ordinary"cozy houses...





Ergens tussen half elf en elf rolde ik thuis weer binnen....mocht nog net de grens over;)....vanuit de Randstad terug naar de provincie:D!
Wat wonen we toch in een mooi land.
Mijn "hollands"hart klopt blij!!!

Somewhere between 22.30 and 23.00 I hit my doorstep....they let me in;)!
We live in a beautiful country!
My "dutch"heart beats happy!

Kitty en Flip.....dankjulliewel !

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Puur Kate zei

Flip en ik vond het beregezellig dus ons huis staat altijd open.
Heb weer genoten van je gezelligheid!
Snap je nu waarom ik weer naar Huizen wil.
Al woon ik er nu maar 15 minuten rijden vandaan tis toch niet hetzelfde.
Bepaalde lekkernije heb ik maar goed opgeborgen voor Flip.
XxX

Elisabeth zei

I was net al even bij Haar ,ja helemaal gezellig zo samen een dagje er op uit.Een mooi stadje zo te zien .Ik woon er zelf niet eens ver vandaan maar ben er nog nooit geweest .Wel flauw hoor dat ZIJ al het lekkers verstopt voor Flip hahaha
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Heerlijk zo'n dagje voor jezelf en dat in zo'n prachtige plaats als Huizen!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou, niets te veel gezegd hoor. Het zijn heel mooie sfeerplaatjes geworden. Wat een mooie huizen in Huizen haha... Heerlijk landelijk is het daar dus. Lijkt me geen straf om daar te wonen hoor...
Ik wens je een heel fijne avond,
groetjes,
Mirjam

It's me zei

Kijk kijk gezellig hoor zo'n daggie........liefs van mij....xxx...

Zara zei

Hè, ik herken het oude dorp van Huizen?! Leuk! Heb er ook 2 jaar gewoond voor ik naar zee vertrok. Zelf doe er graag een rondje langs de winkels als ik een dag bij m'n moeder ben...

Kom Achterom zei

Wat super gezellig en wat een heerlijke foto's
Dank zij jou bij haar terecht gekomen hoor! wat een leuke blog!
fijne avond
Yolanda

Tanja zei

Wat een lekker dagje heb je gehad zo te zien en te lezen.
En ik ben het helemaal met je eens Nederland is zo mooi en gelukkig ook allemaal te rijden.

Liefs
Tanja

lia zei

Leuk hoor zo'n dagje ergens in ons mooie Nederland.
Mocht je ooit een pitstop willen in de Betuwe, dan ben je Welkom.

Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Leuk zulke blogcontacten! En ja die koektrommel in Huizen staat ook nog op mijn lijstje :))
Groeten, Corine(THUIS)

alma zei

Wat een heerlijk dagje Lynda. Nederland is ook een prachtig land. Ik snap niet waarom ik in Frankrijk zit ;)
Wanneer komen jullie/je naar Haarlem.....altijd welkom!

Lieve groet
Alma

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke dag samen! dat heb je af en toe echt even nodig:)

lieve groetjes, Tjits

Anita zei

Wat gezellig zo'n dagje helemaal voor jezelf én in goed gezelschap. Prachtige plaatjes geschoten van de huizen in Huizen ;-) Nooit geweest maar wie weet.
Lieve groetjes, Anita

Nicole Claudia zei

Zó, ik heb even bijgelezen en heel veel foto's bekeken... Heerlijke vakantie en prachtige vakantie foto's heb je gemaakt zeg!!!

Vandaag heb je zo te zien een heerlijk gezellig dagje gemaakt, mooie plaatjes geschoten, in relaxt standje, hahaha!

Groetjes, Collie

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
das sieht toll aus! Ich hoffe ich kann auch bald mal nach Holland reisen!
So schön ist es bei Euch!
Viele liebe Grüße
Yvonne

Petra zei

Leuke Hollandse geveltjes.

Groetjes Petra